قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟

چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟

متاسفانه همه ما با ابروهای ضخیم و تیره متولد نشده ایم یا با دستکاریهای مختلف کاری کرده ایم که رشد آنها متوقف شود. در هر صورت، شما می توانید شکل و ضخامت ابرو خود را از طریق برخی از درمان های طبیعی و یا با آرایش ترمیم کنید.

اگر هدف شما رشد ابروها باشد، فقط به یاد داشته باشید که ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین در این فرایند صبور باشید.لطفا ادامه مقاله کامل را در سایت میهنبُد بخوانید  تا بیشتر بدانید.

۱-تصمیم بگیرید می خواهید ابروهایتان چه شکلی باشد؟

قبل از هر کاری شما باید ببینید که می خواهید ابرویتان چه شکلی باشد. قبل از اینکه آرایش کنید،تعیین کنید که طبیعی ترین شکل مورد نظر شما چیست؟

برای پیدا کردن طول مناسب برای ابروها، از مداد یا چیزی مستقیم استفاده کنید و از خارج از بینی خود به گوشه بیرونی چشم خود یک خط فرضی بکشید – این اندازه  ایده آل ابروهای شماست.

 

چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟
چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟

۲-ابروهای خود را مرتب کنید.

با استفاده از یک یرس ابرو های خودرا به سمت بالا برس بکشید.از کمان ابروی خودتان شروع کنید ابتدا قسمت ضخیم و سپس قسمت دیگر ابروها.با این کار شما می فهمید که کدام قسمت های ابروی شما نقص دارد.

۳-از یک مداد ابرو استفاده کنید.

اگر میخواهید ظاهر ابروهای خودرا ضخیم کنید، یک مداد ابروی شبیه سایه ابروها یا کمی تیره تر را انتخاب کنید و به آرامی ابروها را در مناطقی که موهای شما کم است، پر کنید.

مطمئن باشید که طوری اینکار را انجام دهید که ظاهر طبیعی داشته باشد.باید کاری کنید که اثر مداد را با موهای ابرو بپوشانید.

چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟
چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟

۴-از پودر استفاده کنید

پس از اینکه ابروهای خود را با مداد پر کردید، رنگ پودر مورد نظر خود را انتخاب کنید (اگر به دنبال ابروهای تیره هستید از سایه تیره تر استفاده کنید و اگر سعی می کنید تا ابروها را روشن کنید، یک سایه روشن را انتخاب کنید)

با استفاده از یک برس زاویه دار آغشته به پودر ، با ضربات کوچک به ابروهای خود بزنید.این کار را تا زمانیکه به طرح مدنظر خود رسیدید ادامه دهید.

  مراقب باشید که بیش از حد یک منطقه را پر نکنید. پس از رسیدن به  رنگ و ضخامت مورد نظر با یک برس ابروها را صاف ومرتب کنید.

۵-حالت ابروها را حفظ کنید

اگر بخواهید که حالت ابروها را در طول روز حفظ کنید می توانید از ژل های شفاف یا حتی رنگی هم استفاده کنید . ژل را به آرامی روی ابرو بمالید تا حالت موهای ابروهارا حفظ کند.

۶-ابروهای خودرا برجسته تر کنید.

گام نهایی برای رسیدن به ابرو های تیره تر، برجسته کردن آنها بر روی صورت است.یک برس کرکی را به پودر آغشته کنید و دور شکل ابروی خودرا پودر بزنید.این کار باعث می شود که ابروهای شما برجسته و تیز دیده شود.

چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟
چطور ابروها را ضخیم تر کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید