خانه / سبک زندگی / ورزش و تناسب اندام / برنامه ورزشی مربیان مشهور برای تناسب اندام

برنامه ورزشی مربیان مشهور برای تناسب اندام

هنرپیشه ها و هنرمندان مشهور در تلویزیون و سینما در بهترین شرایط بدنی و تناسب اندام قرار دارند و بسیاری آرزو دارند که اندام و هیکل شبیه آنها داشته باشند.

اما این افراد مربیان حرفه ای دارند که با استفاده از تجربیات خودشان کمک می کند تا این افراد همیشه در شرابط ایده آل بدنی باشند.

برنامه ورزشی مربیان مشهور برای تناسب اندام

تریسی اندرسون مربی ستارگان معروفی مانند مدونا و جنفیر لوپز ،رامونا برازانگا یکی دیگر از مربیان بنام اهل لس آنجلس است که با ستارگانی مانند هلی بری و جسیکا آلبا کار می کند و تدی باس که مربی ستارگانی مانند کامرون دیاز و لوسی لو است از تجربیات خودشان می گویند:

۱-خانم ها نباید فقط تمرینات هوازی انجام دهند.چون شاید باعث شود لاغر شوند اما بدنشان فرم و حجم نمی گیرد.

۲-بهتر است هنگام صبح ورزش کنید.اما گاهی قبل از اینکه آماده ورزش کردن شوید باید کمی به خود انگیزه دهید.

۳-هنگامی که با تردمیل یا اسکی فضایی کار می کنید تلویزیون تماشا نکنید.چون باعث می شوند نتوانید با شدت بالایی فعالیت کنید.

۴-در هنگام ورزش باید توجه ویژه به آنچه می نوشید داشته باشید.می توانید نوشیدنی های ویتامینه یا انرژی زا بنوشید که سرشار از قند و کالری هستند.در پایان هم به همان اندازه که نوشیده اید کالری بسوزانید.

۵-برای شکل گرفتن عضلات شکم  ترکیب ورزش های دراز و نشست، اسکوات و حرکت شنا بسیار مفید است.

۶-اما در کنار اینها انجام ورزش های کوتاه مدت با شدت بالا ( که در وقت هم صرفه جویی می کنند ) و از غذاهای بدون چربی پرهیزکنید.

۷- اگر در طول روز فرصت ندارید چند ساعت ورزش کنید نا امیدنشوید.هر روز مقداری ورزش کردن بهتر از این است که هر چند روز یکبار مقدار زیادی ورزش کنید.

مطلب پیشنهادی

در هفته چه مقدار باید ورزش کنیم؟

در هفته چه مقدار باید ورزش کنیم؟

انجمن پزشکی ورزشی آمریکا بر این عقیده است که کمتر از ۱۵۰ دقیقه ورزش با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *