خانه / سبک زندگی / ورزش و تناسب اندام / تمرینات ورزشی و رژیم غذایی برای آب کردن چربی دور بازوها

تمرینات ورزشی و رژیم غذایی برای آب کردن چربی دور بازوها

شما به سختی ورزش می کنید و بدنتان را همیشه روی فرم نگه می دارید، اما برخی از نقاط بدن هستند که با همه تلاش هایی که برای آب کردن چربی آنها انجام می دهید ، هیچ اتفاقی نمی افتد.

یکی از این اندام دور بازوها هستند، بخصوص خانمها از این مشکل بیشتر ناراحت هستند چون اعتماد به نفس آنها هنگام پوشیدن لباس های آستین کوتاه با وجود این چربی ها بشدت آسیب می بیند.

این مقاله به شما کمک می کند تا از شر این چربی های آزار دهنده خلاص شوید.لطفا ادامه مقاله کامل را در سایت میهنبُد بخوانید  تا بیشتر بدانید.

تمرینات ورزشی برای آب کردن چربی دور بازوها

۱-چرخش بازو

این تمرین برای آب کردن چربی های دور بارو عالی است. پاها را اندکی از هم جدا کنید و بازوها را به سمت بالا ببرید تا آنها با زمین موازی باشند.بازو ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. پس از ۲۰ دور دستها را به مدت ۱۵ ثانیه استراحت دهید. این روند را ۱۰ بار دو بار در روز تکرار کنید.

  1. قیچی بازو

یک تمرین آسان دیگر که می تواند  تقریبا هر جا انجام شود تمرین قیچی است. پاها را اندکی از هم جدا کنید و بازوها را به سمت بالا ببرید و حرکت قیچی را مطابق شکل انجام دهید . این حرکت را ۲۰ با انجام داده و سپس ۱۵ ثانیه استراحت کنید.

قیچی بازو
قیچی بازو

رژیم غذایی برای آب کردن چربی دور بازوها

۱-دریافت کالری کمتر :

اگر میخواهید چربی بسوزانید، باید روزانه کالری بیشتری از دست بدهید. به تدریج میزان دریافت کالری خود را هر روز ۵۰۰ واحد کاهش دهید تا چربی  دستها سوزانده شود.

۲-آب بیشتری مصرف کنید:

زمانی که سعی می کنید چربی بسوزانید، شما باید واقعا سعی کنید آب بیشتری مصرف کنید. با این حال، در طول وعده های غذایی، از مصرف بیش از حد آب که مانع هضم آن می شود خودداری کنید زیرا اسید معده رقیق می شود.

۳-تعداد وعده های غذایی خودرا افزایش دهید و مقدار آن را کاهش دهید، بدین ترتیب شما میل به پرخوری را در خود کاهش می دهید.

۴- صبحانه را فراموش نکنید.

۵-رژیم متعادل:

شما باید  رژیم غذایی متعادل داشته باشید که حاوی میوه و سبزی تازه و همچنین پروتئین و چربی های سالم و دانه های کامل است. سعی کنید غذاهای فرآوری شده، قند، الکل و آرد را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

منبع:new health advisor

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *