قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > مد و پوشاک > خوب لباس پوشیدن شخصیت می آورد!

خوب لباس پوشیدن شخصیت می آورد!

بیایید واقع بین باشیم.در واقع درست یا غلط ، اکثر ما در نگاه اول با دیدن ظاهر یک فرد کمی اورا تحلیل کرده وگاهی در مورد وی قضاوت می کنیم.این روزها خوب لباس پوشیدن بر روی شخصیت افراد تاثیر گذار است و هرگز به معنای خرجهای گزاف نیست.

بلکه به این معنا است که از همان چیزی که دارید نهایت استفاده را بکنیدوبیایید واقع بین باشیم و بدانیم که اکثر افراد در نگاه اول شما را قضاوت می کنند و بعد از نشست وبرخواستهای مختلف با خصوصیت های درونی شما آشنا می شوند.

برای افزایش اعتماد به نفس:

اگر مدام از اطرافیانتان بشنوید که چقدر خوشتیپ شده اید،چقدر خوب لباسهایتان را ست کرده اید و…، مثل هر مسئله دیگری رفته رفته برایتان تبدیل به یک احساس درونی می شود و اعتماد به نفستان بیشتر می شود.

الگوبرداری کنید:

گرچه بهترین راه حل برای به دست آوردن یک سبک خاص به خودتان آزمون وخطا کردن است ،اما مهمترین نکته ای که به شما کمک می کند تا در، ست کردن لباسهایتان کمتر خطا کنید توجه به نوع پوشش افراد موفق است. این الگوبرداری می تواند از نوع پوشش کسانی باشند که حوزه کاری ، سن وموقعیت اجتماعی شان با شما مشابه است.

رنگهای شاد را فراموش نکنید:

رنگهای شاد ، انرژی مثبت را در فضا پخش می کنند.جالب است که بدانید بر خلاف آن چیزی که عموم مردم فکر می کنند ، رنگ زرد نشانه تنفر نیست و بسیار در افزایش شور و نشاط افراد تاثیر گذار است.رنگ لیمویی بهترین انتخاب بین تونالیته های مختلف رنگ زرد برای لباس است.اما فراموش نکنید استفاده بیش از حد از این رنگ چشم را خسته می کند.

سرتا پا مشکی نپوشید!

یکبار امنحان کنید.یک روز لباسهای تیره به تن کنید و روز بعد رنگ روشن.بدیهی است وقتی رنگهای شاد می پوشید ، در طول روز بانشاط تر خواهید بود و این مسئله هم در روحیه خودتان موثر خواهد بود و هم کسانی که در طول روز با شما سروکار دارند.خانمهایی که سرتا پا مشکی می پوشند باید این نکته را در نظر داشته باشند که این مسئله به مرور بر روحیه شان تاثیر نامناسب خواهد داشت.

چرا باید لباس شاد بپوشید؟

حتی در دیدگاه کلی تر ، رنکها و آداب و رسوم خاص در یک منطقه خاص در میزان شاد بودن مردم آن منطقه تاثیر گذار است.مثلا” نوع پوشش و رنگها در مناطق شمالی ایران.

سبک خودتان را داشته باشید!

شما یک مدیر موفق هستید یا یک فروشنده؟شاید هم یک کار آفرین باشیدوحتما” قبول دارید که خرید کردن از یک فروشنده خوش پوش لذت بخش تر است.فراموش نکنید که مد گرا بودن افراطی ممکن است که شما را به دردسر بیندازد همین که بدانید برای هر مجلسی چه لباسی بپوشید کافی است.پس سبک لباس پوشیندنتان را پیدا کنید.

منابع:

مجله موفقیت-شیرین کرمی

گروه تولید محتوای میهنبُد

دیدگاهتان را بنویسید