قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > آشپزخانه > طرز تهیه فینگر فود پنیری

طرز تهیه فینگر فود پنیری

فینگر فود را برای رویدادهایی مانند دورهمی ها تولد و دیگر جشنها فراهم می‌کنند. استفاده از خوراک دستی در جشن ها روند رو به رشدی داشته است چرا که ارزان‌تر هستند و منوی انعطاف‌پذیرتری دارند .

در این مطلب شما را با طرز تهیه یک فینگر فود خوشمزه آشنا می کنیم که می توانید آنرا برای عصرانه یا جشن هایتان تهیه کنید و از مهمانهایتان پذیرایی کنید.

طرز تهیه فینگر فود پنیری
طرز تهیه فینگر فود پنیری

مواد لازم فینگر فود پنیری:

نان باگت 2 عدد 
دانه انار  1/5 پیمانه
گردو ریز خرد شده 1 پیمانه 
پنیر خامه ای  250 گرم
جعفری خرد شده۱/۲ پیمانه
پیازچه۱ عدد
کنجد۲ قاشق سوپخوری
نمک و فلفلبه میزان لازم

طرز تهیه فینگر فود پنیری:

نان ها را روی سطح صافی قرار دهید، سپس با یک چاقوی تیز آن ها را به صورت افقی برش بزنید. به آرامی خمیر داخل تکه های نان را جدا کنید.

در یک تابه نچسب مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس تکه های نان را داخل آن حدود ۲-۳ دقیقه تفت دهید. بعد از آن که تکه های نان برشته و طلایی شدند، از تابه خارج کرده و بگذارید تا کاملا خنک شوند.

در این مرحله مواد داخل نان ها را آماده کنید. در یک کاسه مناسب پنیر خامه ای را بریزید و آن را هم بزنید تا نرم و یکدست شود، سپس گردوی خرد شده، دانه های انار، پیازچه و جعفری خرد شده، دانه های کنجد و به میزان لازم نمک و فلفل را اضافه کنید. مواد را خوب با هم مخلوط کنید، سپس ظرف را داخل یخچال قرار دهید تا مخلوط کمی سفت شوند.

حالا نان ها را آماده کنید. آن ها را روی ظرف مورد نظرتان بچینید، مقداری از مخلوط آماده شده را روی هر کدام از نان ها بریزید و با دانه انار تزیین کنید. حالا می توانید این لقمه های خوشمزه را نوش جان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید