قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > ماساژ تایلندی در بهترین مرکز ماساژ تهران

ماساژ تایلندی در بهترین مرکز ماساژ تهران

سلام دوستان، آیا می دانید ماساژهایی نظیر ماساژ تایلندی که اغلب ما علاقمندیم توسط متخصصین ماساژ و درمانگران آن را تجربه کنیم علاوه بر احساس راحتی، آرامش و تسکین استرس چه فواید دیگری دارند؟ و چه تأثیری می‌توانند بر حفظ سلامت روح و جسممان داشته باشند؟ آیا تا کنون برای شما سؤال پیش آمده که ماساژ تای چگونه بر حفظ تعادلمان کمک کرده و بر افزایش سلامتیمان تأثیرگذار است؟

ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر پاسخگویی به برخی از این سؤالات و معرفی ماساژ تایلندی و فواید و ویژگی‌های آن یکی از بهترین مراکز ماساژ تایلندی در تهران را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. شما به کمک این مرکز می‌توانید بهترین خدمات ماساژ تایلندی و انواع ماساژهای دیگر را با کیفیت بسیار عالی و با نتایج رضایت بخش دریافت نمایید.

قیمت ماساژ تایلندی در این مرکز بسیار منصفانه بوده و تمامی افراد می‌توانند از خدمات این مرکز بهرمند شوند. اگر علاقمند به دریافت تای ماساژ هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ماساژ تایلندی در بهترین مرکز ماساژ تهران
ماساژ تایلندی در بهترین مرکز ماساژ تهران

ماساژ تایلندی چیست؟

ماساژ تایلندی که به آن تای ماساژ نیز گفته می‌شود یک روش درمانی مکمل است که به هدف درمان جسمی، احساسی و معنوی پایه گذاری شده است و از گذشته‌های دور و در دوران باستان تا کنون به عنوان یکی از روش‌های تسکین‌دهنده درد و خستگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع ماساژ توسط درمانگر به بدن فشار بسیار ملایم و کمی وارد شده تا بر روی خطوط و چاکراهای انرژی بدن تأثیرات چشم‌گیری ایجاد گردد.

در ماساژ تایلندی مدیتیشن نیز به عنوان یکی از بخش‌های مهم ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تقریباً می‌توان گفت برگرفته از سه روش درمان طب فشاری، شیاتسو و یوگا است. اساتید ماساژ با اعمال حرکات کششی و یوگا و نیز فشار در امتداد خطوط انرژی در دست‌ها و پاها باعث تحریک و در نهایت حرکت انرژی در بدن می‌گردند.

درمانگران تایلندی معتقدند که نوعی انرژی در درون انسان مدام در حال حرکت است که باعث سلامتی و شادابی افراد می‌گردد. اگر بنا بر دلایلی این انرژی در نقطه‌ای از بدن انسان محبوس شود منجر به بیماری‌های روحی، جسمی و احساسی می‌گردد. در واقع می‌توان گفت هدف اصلی از ماساژ تایلندی، آزادسازی مسیر این انرژی‌ها بوده که این امر علاوه بر افزایش سلامتی و سرزندگی منجر به حفظ تعادل در بدن و ذهن افراد مختلف می‌گردد.

در تای ماساژ از تکنیک‌ها و اصول آیورودا استفاده می‌گردد و تحت تأثیر طب سنتی چینی ساخته شده‌اند. در این نوع ماساژها نیاز به خارج کردن لباس از بدن نیست و از روغن استفاده نمی‌شود.

فواید ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی، علاوه بر سلامت روح و جسم و معنویت افراد تأثیر بسزایی بر روی سیستم ایمنی بدن فرد بیمار داشته و منجر به تقویت آن می‌شود. سیستم غدد درون‌ریز را متعادل کرده و سموم بدن را پاکسازی می‌نماید. همچنین به دلیل حرکات یوگا و کششی، مفاصل از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار می‌شوند و از آسیب‌ها و خطرات احتمالی بر روی مفاصل جلوگیری می‌شود. به طور کل ویژگی‌ها و فواید ماساژ تایلندی در موارد زیر خلاصه می‌گردد:

فواید ماساژ تایلندی
فواید ماساژ تایلندی
  • کاهش استرس‌ها و تشویش‌های روحی
  • شل کردن عضلات اعضای بدن
  • بهبود در گردش خون و افزایش خونرسانی به بافت‌ها و جوارح بدن
  • زیاد شدن انرژی
  • افزایش انعطاف‌پذیری مفاصل و عضلات بدن
  • بهبودی طیف وسیعی از حرکات حیائی بدن
  • تقویت کننده مراکز ذهن و بدن
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  •  افزایش سم زدایی از بدن
  • مؤثر در افزایش و کاهش فشار خون
  • آرامش عضلانی
  • مؤثر بودن در روند تنفس و بهبود تنفس
  • افزایش تعادل بدن و کمک به بهبودی آن
  • بالا بردن سطح انرژی و استقامت
  • ایجاد اعتماد به نفس و تقویت آن
  • ساخت قدرت‌های خوب درونی

با توجه به فواید ماساژ تایلندی و تأثیرات بالایی که ماساژ تای در سلامت روح و جسم انسان‌ها دارد قیمت ماساژ تایلندی در بسیاری از مراکز تهران بسیار ارزان بوده و برای حفظ سلامت جسم و روح روش درمانی ارزان با صرفه‌ای محسوب می‌شود.

بهترین مرکز خدمات ماساژ در تهران
بهترین مرکز خدمات ماساژ در تهران

بهترین مرکز خدمات ماساژ در تهران

حال که با فواید ماساژ تایلندی آشنا شده‌اید نوبت به آن رسیده تا یکی از بهترین مراکز خدمات ماساژ در تهران یعنی مرکز ماساژ تراپیست را به شما معرفی نماییم. این مرکز دارای کادری بسیار حرفه‌ای و کاربلد در تمام سبک‌های ماساژ، از ماساژ تایلندی گرفته تا ماساژ های سنگ داغ، سوئدی، اسپرت و… است و بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس را به هدف ترویج آرامش و بهبود گردش خون به شما ارائه می‌دهند. این مرکز علاوه بر خدمات ماساژ در سالن‌های خود خدمات انواع ماساژ در منزل را هم ارائه می‌دهد با این تفاوت که هزینه ایاب ذهاب درمانگر و جابجایی تخت ماساژ نیز بر قیمت ماساژ تایلندی و یا ماساژهای دیگر اضافه می‌شود.

کلیه خدمات تای ماساژ و ماساژ سوئدی و… در مرکز ماساژ تراپیست کاملاً با رعایت اصول بهداشتی صورت گرفته به طوری که برای هر مراجعه کننده یک پک یکبار مصرف در نظر گرفته شده است. این مرکز بسته به نوع بدن و نیاز مشتری تکنیک‌های متناسب و منطبق با آن را ارائه می‌دهد تا مشتریان بهترین نتایج را از ماساژ تای و انواع ماساژهای دیگر دریافت نمایند. اگر شما یک بار ماساژ تایلندی را امتحان کنید به یقین یکی مشتریان پرپا قرص این نوع از طب مکمل خواهید شد. چون با اولین دریافت ماساژ تایلندی به فواید بی‌نظیر آن پی خواهید برد

برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تر می‌توانید به سایت مرکز ماساژ تراپیست تهران مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی اطلاعات مندرج در صفحات وبسایت با انواع خدمات این مرکز نیزآشنا شوید و از راهنمایی مشاورین این مرکز بهره گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید