قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > کسب و کار و موفقیت > ۴ اشتباهی که رشد کسب و کارهای زنان را متوقف می کند

۴ اشتباهی که رشد کسب و کارهای زنان را متوقف می کند

در حالی که مشاغل کوچک متعلق به زنان هنوزدر اقلیت هستند ، تعداد بیشتری ازکسب و کارهای متعلق به  زنان که به تنهایی توسط زنان شروع می شوند ، افزایش می یابد.

چرا بسیاری از زنان مشاغل متعلق به خود را شروع می کنند؟ برای بسیاری از ما دلیل تعادل بین کار و زندگی است. ما معتقدیم که رئیس خودمان باشیم  به معنای انعطاف پذیری بیشتر ، آزادی و نظم دادن به زندگی به روشی است که  خودمان می خواهیم.

کلیک کنید: زنان خودساخته‌ای که میلیونر شدند

واقعیت این است که یک کسب و کار کوچک می تواند در مراحل اولیه خود بسیار حساس  باشد و بیش از نیمی از مشاغل کوچک در سه سال اول شکست می خورند.

وسوسه انگیز است که بتوانید کسب وکار خود را “کوچک و قابل کنترل” نگه دارید ، اما مشاغل با گردش مالی کم، کمترین میزان بقا را دارند ، در حالی که کسانی که بیشتر کسب درآمد می کنند ، شانس بسیاربالاتری برای بقا دارند.

در حالی که رشد کردن می تواند باعث ترس شود ، ما می خواهیم زنان کارآفرین بیشتری را ببینیم  که از آن مسیر هفت و هشت شکل عبور می کنند و از قدرت گرفتن خود  لذت می برند.

۴ اشتباهی که رشد کسب و کارهای زنان را متوقف می کند
۴ اشتباهی که رشد کسب و کارهای زنان را متوقف می کند

اجازه ندهید که این ۴ اشتباه شما را از یک بازی بزرگتر باز دارند:

۴ اشتباهی که رشد کسب و کارهای زنان را متوقف می کند

۱-کوچک ماندن یعنی انعطاف پذیری بیشتر:

بسیاری از کارآفرینان زن وقتی تصمیم می گیرند رئیس خود شوند ، از انعطاف پذیری انگیزه می گیرند.

 سپس آنها واقعیت را کشف می کنند که اداره یک تجارت در هر اندازه ای سخت است. در اوایل کارم ، احساس کردم در کارم گیر افتاده ام زیرا همه مشتری های ما می خواستند شخصاً با من ارتباط داشته باشند.

من اعتقاد داشتم که بزرگتر کردن کسب و کار باعث می شود که این کار حتی سخت تر شود.

به نظر می رسد کسب و کار با رشد بیشتر، کمتر انعطاف پذیر می شود. این در حالی است  که کسب وکارشامل  فقط شما (و احتمالا” چند کارمند) است  و کاملا به شما متکی است. شما باید تمام ۲۴ ساعت  در دسترس باشید و درگیر شوید.

اما هنگامی که شما  یک تیم قابل اعتماد را پرورش داده و آموزش داده اید تا بتوانید آنچه را که خودتان ایجاد کرده اید ، به کار ببندید ، آزادی بیشتری برای فرار از این شرایط خواهید داشت.

۲-اگر می خواهم این کار به خوبی انجام شود ، باید خودم آن را انجام دهم:

در هنگام کار: اگر اصرار داشته باشید که تنها چهره تجارت خود باشید ، هرگز آزاد نخواهید شد. اگر این کار را انجام دهید ، مشتری های شما هرگز نمی خواهند با افراد دیگری برخورد کنند. این وظیفه شماست که فرهنگ شرکتتان را طوری  تنظیم کنید تا تیم شما بیاموزد که کسب وکار  را همانطور که شما می خواهید اداره کنند.

همکاری با افراد همفکر برای رشد و توسعه ضروری است ، اما یافتن یک همکاری عالی کار سختی است. طوری عمل کنید  که  براساس ارزشهای مشترک ، مشارکت سالم و قدرتمندی را پرورش دهید.

در خانه: یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان داد که زنانی که نسبت به شرکای خود درآمد بیشتری کسب می کنند ، سهم بیشتری از کارهای خانگی را انجام می دهند. تسلط بروظایف خانواده ضعف نیست. این شما را آزاد می کند تا انرژی خود را متمرکز کنید .

۳-منابع کافی برای ورود به بازار بزرگتر ندارم:

بردن محصولات خودتان  به بازار بزرگتر می تواند یک چالش بزرگ ذهنی باشد. اما رشد محلی نیز زمان و تلاش زیادی را می طلبد. در مورد انرژی ای که قصد دارید صرف کنید فکر کنید و سپس موثرترین راه برای سرمایه گذاری را در نظر بگیرید.

شما می توانید شب ها راحت در تختخواب خود بخوابید و تمام روز درمشتریان را  بزنید تا محصول خود را در شهرخود تبلیغ کنید. یا شما می توانید یک شب در هواپیما،اتوبوس یا قطار  بخوابید و همان مقدار انرژی را صرف برگزاری جلسات بسیار بزرگتر در شهرهای بزرگتر کنید.

۴-بهتراست یک ماهی بزرگ در یک برکه باشم:

شما رشد نخواهید کرد مگر اینکه آماده باشید یک ماهی کوچک در یک دریاچه بزرگ باشید. وقتی انتخاب می کنم که با کسی وقت بگذرانم ، می خواهم افرادی را انتخاب کنم که مرا به چالش بکشند. من دوست دارم با افرادی که کمی مرا می ترسانند کار کنم. آن افراد می توانند چیزهای زیادی را به من یاد دهند!

پیدا کردن  افرادی که باهوش تر ، ثروتمندتر ، با تجربه تر یا ریسک پذیر تر از شما هستند  ترسناک  است ، اما ارزش آن را دارند. شما نمی توانید انواع ارتباطاتی را که برقرار می کنید یا افرادی که با آنها ملاقات خواهید کرد ، پیش بینی کنید.

بیرون کشیدن کسب وکار از منطقه آسایش آن ، ریسک شخصی و مالی دارد و می تواند یک فشار عاطفی بزرگ داشته باشد.

 حمایت خانواده خصوصاً برای زنان بسیار مهم است. همه ما به کمی خط خطی های مردم نیاز داریم که می توانیم از آنها برای مشاوره ، منابع و تخصص استفاده کنیم تا به ما در مواجه با چالش های رشد سریع کمک کند.

البته بهترین راه برای گسترش کسب وکار خود و دیدار با افراد شگفت انگیز این است که از حلقه آسایش خود خارج شوید و قدم به یک بازی بزرگتر بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید