قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > ورزش و تناسب اندام > ۶ تکه کردن شکم بطور سریع

۶ تکه کردن شکم بطور سریع

دستیابی به شکم شش تکه نیازمند تعهد و کار سخت است، اما نیازی هم نیست تا هفت روز هفته در باشگاه مشغول تمرین باشید یا به یک بدنساز حرفه ای تبدیل شوید تا این هدف محقق شود.

6 تکه کردن شکم بطور سریع
۶ تکه کردن شکم بطور سریع

ورزش هوازی بیشتری انجام دهید

کاردیو که به نام ورزش ایروبیک یا هوازی نیز شناخته می شود به هر نوع از تمرین ورزشی گفته می شود که ضربان قلب انسان را افزایش می دهد.

انجام منظم کاردیو در برنامه ورزشی می تواند به سوزاندن چربی بیشتر و تسریع روند دستیابی به شکم شش تکه کمک کند.

مطالعات نشان داده اند که کاردیو به طور ویژه در زمینه کاهش چربی شکم موثر عمل می کند که می تواند عضلات شکم را هرچه بیشتر در معرض دید قرار دهد.

نتایج یک مطالعه کوچک نشان داد که انجام سه تا چهار بار تمرینات کاردیو در هفته به طور قابل توجهی چربی شکم را در مردان کاهش داده است.

بررسی دیگری روی ۱۶ مطالعه نشان داد که هرچه افراد تمرین کاردیو بیشتری انجام داده اند، مقدار بیشتری از چربی شکم خود را از دست داده اند.

۲۰ تا ۴۰ دقیقه انجام تمرینات کاردیو با شدت متوسط تا شدید در روز یا بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه در هفته را مد نظر قرار دهید.

فعالیت هایی مانند دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا یا انجام ورزش های مورد علاقه تنها برخی از روش هایی هستند که می توانند برای بهره‌مندی از فواید ورزش هوازی مد نظر قرار بگیرند.

آب مورد نیاز بدن را تامین کنید

آب برای هر یک از جنبه های سلامت انسان حیاتی است. این مایع در هر چیزی، از حذف مواد زائد تا تنظیم دمای بدن نقش دارد.

تامین آب مورد نیاز بدن ممکن است به تقویت سوخت و ساز نیز کمک کند که چربی سوزی بیشتر را در قسمت شکم را موجب شده و به ظاهر شدن عضلات شکم کمک می کند. همچنین، نوشیدن آب ممکن است به کاهش اشتها و تقویت کاهش وزن کمک کند.

میزان آب مورد نیاز بدن می تواند به عوامل مختلفی از جمله سن، وزن بدن و سطح فعالیت بستگی داشته باشد. با این وجود، بیشتر پژوهش ها نوشیدن حدود یک تا دو لیتر آب در روز را برای هیدراته باقی ماندن بدن توصیه می کنند.

 

منبع عصر ایران

دیدگاهتان را بنویسید