قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > تبلیغات : مهاجرت به کانادا از طریق انواع ویزای کار

تبلیغات : مهاجرت به کانادا از طریق انواع ویزای کار

با مهاجرت به کانادا از طریق کار ، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می شوید. با توجه به تغییرات برنامه مهاجرتی و سخت تر شدن پروسه مهاجرت اقدام از طریق اخذ ویزای کار می تواند این مسیررا هموار سازد . با توجه به اینکه این کشور جزو هفت کشور بزرگ اقتصادی بوده و اقتصاد این کشور همواره با رشد همراه بوده، موقعیت ها و فرصت های شغلی فراوانی در این کشور وجود دارد . از آنجایی که کار در کانادا نیاز به اخذ مجوز کار دارد، متقاضیان کار در کانادا در صورت داشتن شرایط یکی از انواع ویزای کار، می توانند در این خصوص اقدام نمایند .

انواع روش های درخواست ویزای کار کانادا

افرادی که مقیم کانادا نمی باشند، جهت کار در کانادا می بایست جهت اخذ ویزای کار کانادا اقدام نماید . شرایط سنی ویزای کار ، مدارک مورد نیاز و هزینه آن با توجه به نوع ویزای کار متفاوت می باشد . متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار می بایست با توجه به شرایط خود یکی از راه های زیر را برای اخذ مجوز کار در کانادا انتخاب نمایند .

ویزا و مجوز کار بر اساس تاییدیه وزارت کار

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار در این روش می بایست از یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کاری داشته باشند تا بتوانند جهت اخذ ویزای کار موقت از سازمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا ( ESDC) اقدام نمایند . کارفرما در این روش می بایست جهت اخذ کد LMIA از این سازمان اقدام نماید . در این حالت کارفرما در صورتی موفق به دریافت این گواهی می گردد که ثابت نماید برای آن شغل و تخصص هیچ شهروند و یا مقیم دائمی در کانادا وجود ندارد .

ویزای کار کانادا بدون نیاز به تاییدیه وزارت کار

در برخی موارد خاص ممکن است ویزای کار بدون نیاز به گواهی LMIA صادر گردد . در این خصوص مسئولین ویزای کانادا در ارزیابی صدور و یا عدم صدور ویزای کار بدون مجوز LMIA دارای اختیار هستند. در این روش فوایدی که فرد خارجی برای کانادا می تواند داشته باشد می بایست قابل توجه و شاخص باشد . در این خصوص ماموران از اظهارات متخصصان قابل اعتماد و برجسته در حوزه کاری فرد متقاضی در کانادا استفاده می نمایند . در این زمینه سوابق کاری فرد متقاضی می تواند شاخص خوبی برای موفقیت پرونده ویزای او باشد .

مهاجرت به کانادا از طریق انواع ویزای کار
مهاجرت به کانادا از طریق انواع ویزای کار

ارزیابی شرایط متقاضی ویزای کار بر اساس منافع اجتماعی یا فرهنگی

  • داشتن سابقه تحصیلی عالی که نشان دهنده دانش و مهارت فرد در حوزه تخصصی خود می باشد .
  • داشتن جوایزهای بین المللی و یا حق ثبت اختراع
  • مدارکی از سابقه کاری فرد از کارفرمای قبلی و یا فعلی که نشان دهنده تجربه بالای فرد متقاضی در مهارت شغلی خود برای حداقل ۱۰ سال می باشد .
  • مدارک عضویت در سازمان هایی که افراد برای عضویت در آن ها باید دارای مزیت و برتری های خاص باشد .
  • نقش پیشرو فرد متقاضی در یک سازمان با شهرت قابل توجه
  • مدارکی از دستاوردهای علمی و تحقیقی در رشته تحصیلی
  • ارائه مدارک و مستند اتی که مبنی بر به رسمیت شناختن موفقیت و دستاوردهای مهم فرد متقاضی توسط سازمان های دولتی یا انجمن های حرفه ای و تجاری

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار بوسیله انتقال درون شرکتی

در این روش کسب و کار های بین المللی که دارای یک شرکت مادر ، شعب و شرکتهای فرعی با وابسته در کانادا می باشد ، می توانند جهت کارمندان کلیدی خود در خارج از کانادا درخواست ویزای کار نمایند . در این روش متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق ویزا کار نیاز به داشتن کد LMIA ندارند .کارکنان انتقالی می بایست حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت در شرکت خارجی را داشته باشند و برای موقعیت شغلی همانند کاری که در آنجا انجام می دادند ، به شرکت وابسته در کانادا انتقال یابند .

شغل پیشنهادی می بایست در کانادا در یکی از سه طبقه بندی زیر باشد :

  • اجرایی: نیروی کاری که به طور عمده مدیریت شرکت یا بخش عمده ای از آن را به عهده داشته باشد.
  • مدیریت ارشد: نیروی کاری که همه یا بخشی از شرکت را مدیریت کرده و بر کار سایر مدیران و کارمندان متخصص نظارت و کنترل دارد.
  • دانش تخصصی: نیروی کاری که دانش تخصصی در مورد محصولات یا خدمات شرکت یا سطح بالایی از تخصص در حوزه فرآیندها ی سازمان داشته باشد.

ویزای کار پس از تحصیل در کانادا

مطابق قوانین کانادا تمامی دانشجویان بین المللی که در موسسات آموزشی تحصیل کرده اند که شرایط اخذ ویزای کار پس از تحصیل را دارند می توانند در این خصوص اقدام نمایند . مدت زمان ویزای کار کانادا در این حالت معادل طول دوره تحصیلی و حداکثر ۳ سال می باشد. این افراد می توانند با تجربه کار یک سال در کانادا از طریق برنامه هایی از قبیل برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند .

اخذ اقامت کانادا از روش های دیگر نیز امکان پذیر می باشد

موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در کانادا  با بهره گیری از مشاوران و وکیل مهاجرت رسمی کانادا ، با تجربه چندین ساله آمادگی ارائه راه حل و معرفی مناسب ترین برنامه مهاجرتی کانادا متناسب با شرایط متقاضیان می باشد . همچنین این مجموعه نمایندگی مدارس ، کالج و دانشگاه های مختلف کانادا بوده ودارای خدماتی از جمله مشاوره و اخذ پذیرش در رشته های مختلف برای متقاضیان تحصیل در کانادا می باشد.  برای اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره مهاجرتی کانادا به وب سایت موسسه مهاجرتی یوکن https://ucanemigrate.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید