قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > رژیم های غذایی و لاغری > ترکیب غذایی برای لاغری

ترکیب غذایی برای لاغری

کاهش وزن همیشه یک چالش جدی بوده است و زمانی جدی تر می شود که غذا هم در این چالش درگیر می شود.مهم است که غذاهایی بخورید که سالم و در عین حال دوست داشته باشید.

در این مقاله، ما برخی از ترکیبات غذایی را برای لاغری و  کاهش وزن را ارائه می دهیم.ترکیباتی که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

ترکیب غذایی برای لاغری
ترکیب غذایی برای لاغری

۱-سیب ، کره بادام زمینی و دارچین:

اگر برای اواسط بعد از ظهر وقتی چیزی  دلچسب می خواهید ، این گزینه را امتحان کنید.کره بادام زمینی حاوی چربی های غیر اشباع است  که انسولین را در بدن شما تنظیم می کند.

علاوه بر این فیبر موجود در سیب کمک می کند تا چربی انباشته شده در شکم شما را از بین ببرد.سیب همچنین غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

دارچین حاوی پلی فنول هایی است که قند خون را تثبیت می کند .اگر چه این ترکیب دارای مزایای زیادی است، شما نباید از آن بیش از حد استفاده کنید.

ترکیب غذایی برای لاغری
ترکیب غذایی برای لاغری

۲-چای سبز با نعناع و چند قطره لیمو:

آیا شما هر روز صبح قهوه می خورید؟پیشنهاد می کنیم این نوشیدنی را جایگزین کنید.

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کسانی است که به دنبال یک شیوه زندگی سالم هستند. به این دلیل که از آنتی اکسیدان ها غنی هستند و سلامت کلی را ارتقا می دهند. آنچه شما ممکن است ندانید این است که سوختن چربیها و بهبود کیفیت سلولی بدن کمک می کنند.

هنگامی که چند قطره لیمو را به چای سبز اضافه می کنید، تأثیر کاهش وزن پلی فنل ها و پکتین را تسریع می کنید.در ضمن نعنا کمک می کند اشتهای شما کاهش یابد.

استپ تو هلث

دیدگاهتان را بنویسید