قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > تست روانشناسی > تست روانشناسی : ستاره هایی درآسمان شب

تست روانشناسی : ستاره هایی درآسمان شب

وقتی شب به آسمان پرستاره نگاه می کنید ، خود را در اعماق این گستره بیکران می بینید. اگرچه می دانیم فاصله بسیار زیادی بین ما و این ستارگان وجود دارد ، اما در اعماق دلمان آنها را پیام آورانی می دانیم که نوید رسیدن روزهای خوب و نزدیک شدن ما را به رویاهایمان می دهند.

شاید توجه کرده باشید وقتی محو آسمان می شویم ، دقایق زیادی را صرف نگاه کردن به ستارگان کرده و گذر زمان را فراموش می کنیم.

برای این بازی به یک کاغذ و قلم نیاز دارید:

۱- سه ستاره در اندازه های مختلف بکشید.

۲- یکی از این ستاره‌ها را دنباله دار ترسیم کنید.

تفسیر:

نقاشی که ترسیم کردید، زندگی کاری شما را در شغل فعلی تان نشان می‌دهد.

۱- بزرگترین ستاره ای که کشیدید ، نشان دهنده شغلی که اکنون دارید و امیدها و نا امیدی های مربوط به آن است. اگر بین اندازه این ستاره و دو ستاره دیگر تفاوت زیادی وجود ندارد ، نشان می‌دهد که از شغل خود چندان راضی نیستید و و دوست دارید شغل یا محل کارتان را تغییر دهید. اگر چنین وضعیتی دارید ، بد نیست که به چند جای دیگر رزومه بفرستید تا بتوانید قبل از اینکه شرایط برایتان طاقت فرساتر از اکنون شود ، کار بهتری پیدا کنید.

اما از طرف دیگر اگر ستاره کاری شما از دو ستاره دیگر بسیار بزرگتر است ، نشان می‌دهد که شما مجذوب کارتان هستید و کاملا به آن احساس تعهد می کنید. اگر ستاره کاری تان به طرز چشمگیری از دو ستاره دیگر بزرگتر است باید مراقب باشید که مبادا دچار اعتیاد کاری شوید. بهتر است زمان تان را بین فعالیت های مختلف تقسیم کرده وبه جنبه های مختلف زندگی توجه کنید. تمام مدت کار کردن و در نظر نگرفتن زمانی برای تفریح ، راه درستی برای زندگی نیست.

۲- در فرهنگ های مختلف ستاره های دنباله دار نماد تحول عظیم بوده و هستند. ستاره ای که آنرا دنباله دار ترسیم کردید، نشان می‌دهد که در بخشی از زندگی تان تحولات و تغییرات چشمگیری رخ خواهد داد. ستاره بزرگی که کشیدید کارتان است و دو ستاره دیگر جنبه های مختلف زندگی شما را نشان می‌دهد. اگر ستاره بزرگتر دنباله دار است نشان می‌دهد که می خواهید تغییراتی در کارتان ایجاد کنید. اگر می خواهید از کار فعلی خود بیرون بیایید وبه کار دیگری مشغول شوید ، ابتدا مهارت های مربوطه را بیاموزید و اگر قصد دارید در مجموعه دیگری استخدام شوید ، بهتر است رزومه کاری خود را پر بارتر کنید تا کار بهتری بیابید.

منبع:

مجله موفقیت

گروه تولید محتوای فارسی میهنبد

 

دیدگاهتان را بنویسید