قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > تست روانشناسی > تست شخصیت شناسی – راز بزرگ

تست شخصیت شناسی – راز بزرگ

آیا تاکنون در مورد وضعیت خود بعد از مرگتان فکر کرده اید؟فکر می کنید بعد از مرگ چه اتفاقی برایتان می افتد؟آیا فکر می کنید بعد از مرگ ، روحتان همچنان زنده وفعال باقی می ماند ودر جهان دیگری زندگی می کند یا تصور می کنید مرگ پایان همه چیز است ؟ هزاران سال است که مردم در پی کسب اطلاعات بیشتری از جهان پس از مرگ و وضعیت خود بعد از رفتن از این جهان هستند و به همین دلیل این اتفاقات ، بزرگترین راز برای آنان تلقی می شود.

تست شخصیت شناسی - راز بزرگ
تست شخصیت شناسی – راز بزرگ

برای این بازی ، روح خودتان را بعد از مرگ تصور کنید.به نظر شما روحتان زمانی که آزاد و از بدنتان خارج شد، به چه شکلی خواهد بود؟

  • روحم به همان شکل و اندازه ای خواهد بود که الان جسمم هست.
  • روحم از نظر ظاهری بشکل جسمم خواهد بود ، ولی اندازه اش بزرگتر از اندازه فعلی خواهد بود.
  • روحم شکل جسمم خواهد بود، اما بسیار کوچک ، مثل عروسکهای بند انگشتی در داستانهای کودکانه.
  • روحم بشکل ابری خواهد بود که هیچ شکل وحالت خاص و قابل توصیفی نخواهد داشت.

تفسیر:

آنچه در مورد روحتان تصورکردید، انعکاس مستقیم افکار وباورهای شما در مورد خودتان و تصوری است که از خودتان دارید .حالتی که تصور می کنید روحتان خواهد داشت، نشان می دهد که چه حسی نسبت به خودتان دارید.

۱-روحم به همان شکل و اندازه ای خواهد بود  که الان جسمم هست.

شما یکی از ارزشمندترین دارایی های جهان را دارید : عزت نفس.شما خودتان را با تمام کم و کاستی ها ، نقاط ضعف و قدرت، توانایی ها و ناتوانیها پذیرفته اید.شما خودتان را به خاطر همانی که هستید دوست دارید.پس سعی کنید همواره این نگرش را نسبت به خودتان در تمام طول زندگی تان حفظ کنید و همواره عاشق خودتان باشید .

۲- روحم از نظر ظاهری بشکل جسمم خواهد بود ، ولی اندازه اش بزرگتر از اندازه فعلی خواهد بود.

شما خودتان و وضعیتی را که اکنون دارید ، خیلی دوست ندارید.فکر می کنید هنوز مسائل بسیار دیگری وجود دارند که باید آنها را تجربه کنید وبیاموزید.هنوز موفقیتهای بسیار دیگری هستند که باید آنها را کسب کنید.به همین دلیل فکر می کنید که خود واقعیتان بسیار بزرگتر از چیزی است که اکنون می بینید.توصیه می شود بیشتر به توانا یی هایتان بنگرید و نقاط ضعف و کاستی هایتان را خیلی بزرگ جلوه ندهید تا به نارضایتی از خود و زندگی تان نرسید.

۳- روحم شکل جسمم خواهد بود، اما بسیار کوچک ، مثل عروسکهای بند انگشتی در داستانهای کودکانه.

علی رغم ویژگی های خوب زیادی  که دارید، هنوز خود واقعیتان را کشف نکرده ایدو هنوز نتوانسته اید دریابید چه ویژگیهای مثبت ارزشمندی دارید که تا این حد شما را خاص و ارزشمند کرده است.شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که با خودتان فکر کنید که:«چه چیزی در من اشتباه است؟» اما تاکنون نتوانسته اید پاسخ مناسبی برای این سوال پیدا کنید.یادتان باشد که شما هم مثل سایر انسانها نواقصی دارید که مانع کامل بودن شما شده اند و این از ویژگیهای بارز بشر است که کامل نباشد.

هیچ انسانی کامل نیست ، شما هم نباید از خودتان توقع کامل و بی نقص بودن را داشته باشید .زمانی که بپذیرید هیچ انسانی کامل نیست و شما هم مانند دیگر انسانها هستید، آنوقت بهتر می توانید توانایی های خودتان راببینید و نیز به خودتان بیشتر افتخار می کنید.

۴- روحم بشکل ابری خواهد بود که هیچ شکل وحالت خاص و قابل توصیفی نخواهد داشت.

شما از کاستی ها و نقص های خودتان ناراضی نیستید از طرف دیگر به توانایی های خودتان هم چندان افتخار نمی کنید و خودتان را با دیگران نیز مقایسه نمی کنید.در حقیقت شما اعتقاد چندانی به موضوعی بنام خود  ندارید.شما خیلی راحت زندگی می کنید و خودتان را خیلی درگیر مسائلی از این دست نمی کنید.این هم نوعی نگرش خاص به زندگی است و ویژگیهای خاص خودش را دارد.

منبع:

مجله موفقیت –  زهرا خراسانی

گروه تولید محتوای فارسی میهنبُد

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید