قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > تست روانشناسی > تست شخصیت شناسی و کوکولوژی پرنده آبی

تست شخصیت شناسی و کوکولوژی پرنده آبی

روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد.این پرنده به‌شدت شما را مجذوب خود می‌کند و بنابراین تصمیم می‌گیرید آن را نزد خود نگه دارید.

در کمال تعجب وقتی فردا صبح از خواب بیدار شدید، می‌بینید که پرنده تغییر رنگ داده و زرد شده است. این پرنده شگفت‌انگیز روز سوم بازهم تغییر رنگ می‌دهد و قرمز روشن می‌شود، روز چهارم هم کاملا به رنگ مشکی درمی‌آید. به نظرتان وقتی صبح روز پنجم از خواب بیدار شدید، پرنده چه رنگی است؟

۱-تغییر رنگ نداده و هنوز مشکی است.

۲-رنگ روز اولش یعنی آبی شده است.

۳-سفید شده است.

۴-پرنده طلایی شده است.

تست سخصیت شناسی و کوکولوژی پرنده آبی
تست سخصیت شناسی و کوکولوژی پرنده آبی

توضیح آزمون:

پرنده‌ای که به‌سمت شما آمده نمادی از فرصت و شانس خوب است اما تغییر ناگهانی در رنگ آن، شما را نگران می‌کند که مبادا این خوش‌شانسی دوام نداشته باشد. واکنش شما به تغییر رنگ پرنده عکس‌العملی است که به دشواری‌ها و موقعیت‌های نامطمئن نشان می‌دهید.

۱-کسانی که می‌گویند پرنده مشکی است، دیدی منفی به شرایط موجود دارند. آیا احساس می‌کنید وقتی دشواری و مشکلی رخ دهد، دیگر اوضاع به شرایط قبلی بازنمی‌گردد؟ شاید باید کمی بیشتر فکر کنید، اگر در گذشته شرایط بد بوده و اکنون هنوز مانند گذشته بد است، نگران نباشید، امیدوار باشید که از این بدتر نمی‌شود. به یاد داشته باشید همیشه ابرها کنار می‌روند، توفان و باران سیل‌آسا هرگز دائمی نبوده‌اند و نیستند. بدترین و سخت‌ترین شرایط هم هرگز تا ابد ادامه ندارند و دیر یا زود به پایان می‌رسند.

۲-کسانی که فکر می‌کنند پرنده دوباره آبی می‌شود، تا حدودی مثبت‌اندیش هستند. آن‌ها معتقدند زندگی ترکیبی از روزهای خوب و بد است و ارزش جنگیدن ندارد. این افراد تضادها را با آرامش می‌پذیرند و بدون استرس و نگرانی اجازه می‌دهند زندگی در مسیر خودش جریان داشته باشد. این نوع دید به زندگی موجب می‌شود فرد بتواند بدون نگرانی قدم‌های لازم برای رسیدن به اهداف را بردارند و عقب‌نشینی نکنند.

۳-افرادی که فکر می‌کنند پرنده سفید است، افراد خونسرد هستند که می‌توانند حتی در شرایط دشوار و پرفشار نیز درست تصمیم‌گیری کنند. این افراد حتی در شرایط بحرانی نیز می‌توانند از منطقشان استفاده کنند. آن‌ها وقتی مشکلی بزرگ رخ می‌دهد، فکر می‌کنند بهتر است به‌دنبال راه‌حل بهتری برای مشکلشان باشند؛ چون معتقدند با غصه‌خوردن نمی‌توانند گرهی از کارشان باز کنند. آن‌ها معتقدند انسان در هر شرایطی باید بهترین تصمیم را بگیرند و به‌سوی هدفش گام بردارد.

۴-کسانی که رنگ طلایی را برای پرنده انتخاب کردند، افرادی نترس هستند. آن‌ها معنای فشار و بحران را نمی‌دانند، به نظر آن‌ها هر بحران، یک فرصت است. این افراد را می‌توان با ناپلئون مقایسه کرد که همیشه می‌گفت:«غیرممکن، غیرممکن است.» اما همواره بکوشید مرزی بین بی‌باکی و نادانی مشخص کنید تا مبادا به دلیل ندانم‌کاری، شکست را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید