قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > خالکوبی نیمه دائمی حقیقت یا افسانه؟

خالکوبی نیمه دائمی حقیقت یا افسانه؟

تاتوهایی که خود به خود کمرنگ یا محو می شوند یا خالکوبی هایی  که فقط  چند ماه یا چند سال کوتاه عمر می کنند.لطفا ادامه مقاله کامل را در سایت میهنبُد بخوانید  تا بیشتر بدانید.

حدس می زنم که شما احتمالا از تاتو “نیمه دائمی” شنیده اید – که تنها ۶ ماه دوام دارد.کسی واقعا” جواب مشخصی ندارد که این کار امکان پذیر است یا خیر؟ با این حال برخی از تاتو کارها ادعا می کنند که این کار را انجام می دهند.

خالکوبی نیمه دائمی حقیقت یا افسانه؟

خالکوبی موقت ، تاتو موقت ۶ ماهه :

برخی از آنها می گویند خالکوبی شش ماه تا یک سال طول خواهد کشید. برخی می گویند ۳ تا ۵ سال است. کسانی که  ۳-۵ سال می گویند در واقع راستگوتر هستند – منظورم این است که چه کسی می تواند ۳-۵ سال بعد آنها را پیدا کند تا به آنها بگوید اشتباه کرده اند؟

به هر حال چرا مردم خال کوبی نیمه دائمی می خواهند؟ چرا این ایده خیلی محبوب است؟بعضی از آنها نمی خواهند تا ابد یک طرح را هر لحظه ببینند چون ممکن است آنها را یاد کسی یا چیزی بیندازد که دیگر دوستش ندارند.بنابراین خالکوبی با طول عمر کوتاه را انتخاب می کنند.چون جای نگرانی نیست به هرحال بعد از مدتی خود به خود محو می شود دیگر!

خیر این طور نیست

واقعیت این است که وقتی جوهر خال کوبی را زیر پوست قرار می دهید، در آنجا می ماند. ممکن است در طول زمان کمرنگ شود، اما قطعا” ناپدید نخواهد شد. هیچ جوهر جادویی وجود ندارد که پس از یک مدت به طور کامل از بین برود.

بعضی از آنها می گویند که آنها جوهر را به طوری زیر پوست وارد می کنند تا دائمی نشود. این غیر ممکن است چون ۳  لایه اصلی  در پوست وجود دارد – بیشتر خالکوبی ها به لایه دوم وارد می شوند.

اما اگر فقط به اولین لایه برود (که به دقت بسیار نیازمند است) جوهر ممکن است محو شود – اما نه به طور یکنواخت و نه به طور کامل.

دکتر آرتور موریس، جراح پلاستیک، می گوید:وقتی جوهر وارد لایه سلولی وارد شود دیگر دائمی است.

لال هاردی، دبیر انجمن A.P.T.، می گوید: حرفه ای های تاتو این کارها را نمی کنند، تاتو کارهایی که در آرایشگاهها یا موسسات زیرزمینی تاتو می کنند ،این شایعات را منتشر می کنند.

بنابراین، اساسا”، این چیزی جز کلاهبرداری نیست. خالکوبی های موقت، موقت هستند (۳-۷ روز) و تاتو حنا (۲ تا ۴ هفته) است و خالکوبی دائمی، دائمی است.
اینها تنها انتخاب های واقعی شما هستند، اگر آماده نیستید که خالکوبی خود را برای بقیه عمر خود نگه دارید، بهتر است که این کار را انجام ندهید.

کلیک کنید:از بین بردن جای تاتو و خالکوبی

۳ دیدگاه

  1. سلام،
    تاتو نیمه دائم وجود داره ولی چیزی به اسم تاتو موقت چند روزه یا دو سه ماهه وجود نداره و فقط واسه بازارگرمی، تبلیغ و نهایتاً فریب افراد بی اطلاعه. تعریف تاتو نیمه دائم با چیزی که اینجا گفته میشه کاملا فرق داره.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید