قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > اسرار خانه داری > چطور از شر مورچه ها در خانه خلاص شویم؟

چطور از شر مورچه ها در خانه خلاص شویم؟

از نوار چسب تا  سرکه، این چند راه مطمئن به مشکل مورچه در خانه شما رسیدگی می کنند و به شما کمک می کنند تا ازشر مورچه ها در خانه  خلاص شوید.

چطور از شر مورچه ها در خانه خلاص شویم؟
چطور از شر مورچه ها در خانه خلاص شویم؟

روش های طبیعی و ساده برای از بین بردن مورچه ها

۱-نوار چسب:

آیا ارتشی از مورچه ها در کابینت شما در حال رفت و آمد هستند؟شما می توانید با قراردادن نوار چسب در مسیر مورچه ها یک خاکریز ایجاد کنید.

۲-گچ :

یکی از راه های دفع مورچه ها و حشرات استفاده از گچ است. مورچه ها توسط کربنات کلسیم در گچ، که در واقع از پوسته های زمینی و فشرده حیوانات دریایی تشکیل شده، دفع می شوند.

۳-آرد:

شگفت انگیز است که بدون استفاده از مواد خطرناک از شر مورچه ها رها شوید.در مسیر عبور مورچه ها یک خط بوسیله آرد بکشید و خواهید دید که مورچه ها از خط عبور نمی کنند.

۴-لیمو:

شما برای خلاصی از شر مورچه ها نیازی به حشره کش ندارید. از لیمو استفاده کنید، ابتدا، کمی  آب لیمو را روی آستانه درب و پنجره ها بمالید. سپس آب لیمو را به هر سوراخ یا ترکهایی که مورچه ها وارد می شوند بچکانید. در نهایت، برش های کوچک پوست لیمو را در اطراف ورودی در فضای باز پراکنده کنید. مورچه ها پیامی دریافت می کنند که خوشایند نیستند. آنها بوی لیمو را دوست ندارند.

۵-فلفل:

دو یا سه گروه از مهاجمان  تابستانی به آشپزخانه شما حمله کرده اند. مورچه ها به دنبال شکر هستند. به جای آن فلفل را به آنها بدهید.در مسیر رفت و آمد مورچه ها ، فلفل بریزید تا ازشر مورچه ها خلاص شوید.

۶-سرکه:

مقداری سرکه و آب را با هم ترکیب کنید و در مسیر مورچه ها اسپری کنید، مورچه ها از بوی سرکه نفرت دارند.

۷-نمک:

اگر مورچه ها راه خانه شما را یاد گرفته اند،آنها را با نمک دفع کنید .در مسیر رفت و آمد آنها ، در قاب پنجره ها و درها و … نمک بریزید.

منبع:ریدرز دایجست

دیدگاهتان را بنویسید