قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > طراحی تاتو موقت با استفاده از کاغذ شفاف

طراحی تاتو موقت با استفاده از کاغذ شفاف

دوست دارید روی بدن خود خالکوبی کنید ، اما نمی دانید که طرح نهایی روی پوست شما چطور خواهد شد یا شاید دوست ندارید که بطور دائم روی پوست خود تاتو کنید.

تاتو موقت یکی از بهترین روشهاست برای اینکه اولا” یک ذهنیت قبلی از طرح خود داشته باشید یا یک طرح موقتی برای چند روز روی بدنتان داشته باشید و هروقت خسته شدید آنرا پاک کنید.

روشهای مختلفی در سایت میهنبُد برای تاتوی موقت آموزش داده شده که یکی از این روش ها در زیر معرفی می شود.

 

۱-مرحله اول

طرح خود را روی کاغذ شفاف خود بکشید یا اگر از طرحی خوشتان آمده آنرا پرینت بگیرید و کاغذ شفاف را روی آن قرار داده و بدقت آنرا روی کاغذ شفاف بکشید.حتی می توانید سایه و روشن های دلخواه خودرا هم اعمال کنید.

۲-مرحله دوم

محلی را که می خواهید طرح تاتو موقت را روی آن منتقل کنید ، با دئودورانت ژلی بپوشانید ، دقت کنید که محل به اندازه کافی خیس شود تا کاغذ روی آن بچسبد و از خیس کردن زیاد هم خودداری کنید.

۳-مرحله سوم

طرح روی کاغذ شفاف را روی محلی که ژل زده اید قرار بدهید و برای مدت ۱ دقیقه آنرا روی محل فشار دهید تا طرح روی پوست منتقل شود . با تکرار این روش می توانید اشتباهات احتمالی خودتان را هم اصلاح کنید تا نهایتا” به طرح نهایی خود برسید.سپس با ماژیک طرح خودرا پررنگ کنید.

۴-مرحله چهارم

مقداری پودر بچه روی طرح خود بپاشید تا مدت ماندگاری طرح خود را بالا ببرید.اگر پودر بچه استفاده نکنید طرح شما نهایتا” ۲ تا سه  روز دوام خواهد آورد.

۵-مرحله پنجم

پس از خشک شدن طرح با دستمال مرطوب اضافی پودر بچه را از روی پوست خود پاک کنید.برای محافظت از تاتوی خود موقع خواب روی آن را با یک پارچه نرم بپوشانید.

۵ دیدگاه

  1. دئودورانت از کجا بخرم؟؟ میشه بگید

  2. بقیر از دئودورانت دیگه با چه چیزی میشه

دیدگاهتان را بنویسید