قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > کسب و کار و موفقیت > عمل به معلومات درباره موفقیت

عمل به معلومات درباره موفقیت

ما می دانیم که ….

معلومات چیزهایی هستند که ما میدانیم مجهولات هم مواردی هستند که موردشان چیزی نمی دانیم. همه ما می‌دانیم که اگر سحر خیز باشیم و کارهای مهممان را در ابتدای روز انجام بدهیم ، روز خوبی را شروع خواهیم کرد و نیز می دانیم که مدیریت زمان ، می تواند مارا به موفقیت نزدیک کند؛ در واقع مدیریت زمان یعنی کارهای مان را به دو بخش مهم و غیر مهم تقسیم کنیم و همه تمرکز مان را روی کارهای مهم بگذاریم.ما می دانیم که اگر در روز یک ساعت و آن هم در وقت های مرده ، به فایل صوتی مفید گوش بدهیم ، در پایان سال کلی دانش مفید کسب خواهیم کرد.

فهرست معلومات

ما می دانیم که باید در خلق و خوی خود و عادت های خود ، تغییراتی ایجاد کنیم تا به اهدافی که می خواهیم، برسیم. ما می دانیم که باید مدیریت مالی را در زندگی جدی بگیریم تا به استقلال مالی برسیم . و ده ها چیز دیگر

می دانید که اگر این فهرست را ادامه بدهیم به ده ها و صدها مورد دیگر می رسیم. اگر می توانید یک صفحه کاغذ بردارید و این لیست را بنویسید.

نسبت کرده ها به نکرده ها

برای موفق شدن در زندگی چکار هایی باید بکنید؟ شروع کنید به نوشتن وهر چه فرمول و تکنیک بلدید را بنویسید. ده دقیقه به این کار ادامه بدهید.خب چند مورد شده اند ؟ ده ، بیست یا چهل مورد؟ حالا کارهایی را که انجام داده اید را علامت بزنید .چند مورد شدند؟ حالا نسبت بگیرید ؛ ببینید آنچه عمل می کنید به آنچه می دانید که باید برای موفقیت ، انجام دهید چقدر است ؟

اگر به همین ها عمل کنید….

می بینید ؟ شما دانش زیادی درباره موفقیت دارید، اما عمل کردنی های شما ، بسیار کم است. اگر شما به همین دانستنی های خودتان عمل کنید سه اتفاق مهم برای شما رخ خواهد داد:

  • اول اینکه موفقیت های بیشتری به دست خواهید آورد.
  • دوم آنچه می دانید در شما درونی و ماندگار خواهد شد.
  • سوم آنچه از دنیای موفقیت برای ادامه مسیر نمی دانید ، برای شما آشکار خواهد شد.

موفقیت نامشروط چرا بعضی ها که از دنیای موفقیت چیزی نمی دانند یا اندازه ما چیزی نمی دانند ، بسیار موفق تر از ما هستند ؟

احتمالا جواب را می دانید. تفاوت بزرگ این گروه با دیگران ، عمل به معلومات شان است.در واقع موفقیت نامشروط وجود ندارد و همه مشروط به عمل کردن به معلومات هستند .

و اما بعد چند اتفاق شیرین

  • اول اینکه چون کارتان را تجربی ، پیش می برید دانشی که بدست می آورید ، کاملا کارگشا ، به روز و متعلق به جغرافیای محل سکونت شماست و به درد همه می خورد.
  • دوم اینکه دانش شما درونی و ماندگار خواهد شد و همه جا می توانید از آن استفاده کنید.
  • سوم اینکه چون در مسیر تجربه پیش می روید و مدام موفقیت ها و دانشتان ، زیاد و زیادتر می شود ؛ در نتیجه موفقیت هایتان هم ماندگارتر و بیشتر خواهد بود.

منابع: مجله موفقیت

گروه تولید محتوای فارسی میهنبد

 

دیدگاهتان را بنویسید