قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > غذاهایی برای داشتن پوست جوان و شاداب

غذاهایی برای داشتن پوست جوان و شاداب

همه ما مشتاق داشتن پوست جوان و شاداب هستیم و می خواهیم جوان تر از سن واقعی مان به نظر برسیم.اما برای این کار لازم نیست که کل پولتان را خرج کنید و یا زیر تیغ جراحی بروید.

خانم ها لازم نیست بدنبال اکسیر جوانی بگردند چون همه آن چیزی که برای داشتن پوست جوان و شاداب لازم است به طور طبیعی در اطراف ما وجود دارند.

در این مطلب ما غذاهایی برای داشتن پوست جوان و شاداب را به شما معرفی می کنیم که کاملا” در دسترس ، طبیعی  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی به شما ظاهری جوان و شاداب هدیه می کنند.

۱-آووکادو:

سرشار از چربی های مفید و امگا ۹ که عمیقا” پوست شما را مرطوب می کند که باعث جلوگیری از خشکی و چین و چروک در پوست شما می شود.

۲-هندوانه:

یک منبع بسیار غنی از لیکوپن که پوست شما را از آسیب های اشعه UV خورشید محافظت می کند.همچنین با دارا بودن ویتامین A و آب فراوان به بسته شدن منافذ پوست شما و مرطوب ماندن آن کمک می کند.

۳-شکلات تیره:

شکلات تیره(کاکائو با درصد بالا)  بدلیل داشتن خواصی که باعث گردش خون بهتر در بدن می شوند و مواد غذایی و معدنی بیشتر به تمام اجزای بدن مخصوصا” پوست منتقل می کنند.

۴-کلم بروکلی:

این سبزی آبدار حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و E  است که باعث تولید کلاژن و در نتیجه جلوگیری از چین و چروک و خطوط پوست می شوند.

۵-گوجه فرنگی:

یکی از بهترین مواد غذایی که سرشار از لیکوپن است که پوست شما را از آسیب های اشعه UV خورشید محافظت می کند .آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست یکی از خواص بیشمار گوجه فرنگی است.

۶-فلفل دلمه ای:

علاوه بر مقادیر زیاد ویتامین C ، اضافه کردن این ماده غذایی به رژیم روزانه باعث پاک سازی عمیق پوستتان خواهد شد.

۷-انار:

حاوی مقادیر زیادی ویتامین C  است که  از چین و چروک و خطوط پوست جلوگیری می کند.عمیقا” پوست شما را مرطوب می کند که باعث جلوگیری از خشکی و چین و چروک در پوست شما می شود.

۸-توت فرنگی:

این میوه شگفت انگیز دارای ویتامین C فراوان و آنتی اکسیدانهای مفید و فولیک اسید ،پوست شما را از آسیب های اشعه UV خورشید محافظت می کند و از سرطان پوست جلوگیری می کند.

 

 

تهیه و انتشار:

گروه تولید محتوای فارسی میهنبد

دیدگاهتان را بنویسید