قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > مجله اینترنتی میهنبُد

مجله اینترنتی میهنبُد

دانش را به اشتراک بگذاریم!

ما اعتقاد داریم دانش قدرت است!:

قدرت توانایی ما در رسیدن به اهداف ماست. اگر دانش به این امر کمک کند ، می توان آن را “قدرت” توصیف کرد.

بدون دانش ، نمی توان در زندگی موفق بود. برای رشد در شغل شخصی ، کسب هر چه بیشتر دانش مهم است. دانش برای شکل دادن به شخصیت ما و تکمیل رفتار و برخورد با مردم نیز بسیار مهم است.

بخشی از مانیفست شرکت اپل:

“شما یک در را باز کنید و سپس درهای دیگر به روی شما باز خواهند شد.یک ذهن را بیدار کنید و ببینید که چه اتفاقاتی رخ می دهد”

ما فقط یک وب سایت نیستیم ما یک دروازه به سمت توسعه سبک زندگی با طعم دانش و آگاهی هستیم.برای ما حسی که شما بعد از خواندن مطالب وب سایت دریافت می کنید مهم است.

حس توانمندی و قدرت برنامه ریزی آگاهانه و آینده نگری که شما از ما دریافت می کنید همانند اولین دری است که باهم باز می کنیم و اولین قدم در بیدار کردن ذهن هایمان است.

ماموریت ما ارائه تجربه کاربری بهتر و لذت بخش به کاربران است.ما فعالیت مان را برای پیشرفت دانش و ارتباطات شروع کرده ایم و برای بهتر شدن تلاش می کنیم.

این یک ارتباط یکسویه از طرف ما به شما نیست ما به شما ،دیدگاه های شما وراهنمائیهای شما نیازمندیم.خواهشمندیم از ما دریغشان نکنید.

مجله اینترنتی میهنبُد تلاش می کند به خوانندگان خود کمک کند تا :

  • سطح آگاهی های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه های دانش عمومی خود را ارتقاء بدهند.
  • به نیازهای فکری خود از هر قشر و طبقه اجتماعی پاسخ دهند.
  • در فضای تعاملی مخاطبان شرکت کنند.

مجله اینترنتی میهنبُد با هدف گرد آوری و تولید محتوای مفید و سودمند به زبان فارسی برای کلیه کاربرانی که در سرتاسر دنیا به این زبان صحبت می کنند، راه اندازی شده است.

میهنبُد مجله ای است برای عموم مردم به ویژه خانواده‌ها که به مسائلی نظیر بهداشت وسلامت، دانش و فن آوری، سبک زندگی،سینما، مد و زیبایی ،داستان های واقعی و امید بخش ، اقتصاد،  سرگرمی، ورزش،اصول خانه داری، طنز، آشپزی و… می‌پردازد.

می کوشیم تا باتولید محتوای مفید به زبان فارسی و  ترجمه و گردآوری اخبار و مطالب از سایتها و منابع خبری معتبر و انتشار آخرین اخبار و بروز ترین اطلاعات سهمی هر چند اندک در افزایش آگاهیها و دانش عمومی کاربران داشته باشیم.

این مجله برپایه اصول اخلاقی و حرفه ای خود بدون هر گونه گرایش سیاسی به حزب یا گروه خاصی می کوشد در صورت استفاده از مطالب سایر وب سایتها و یا وبلاگها باذکر منبع و کمترین دخل و تصرف آنها را منتشر نماید.

ما فعالیتی را آغاز کرده ایم که تمامی افراد مرتبط با آن باهم رشد و پیشرفت می کنند.