قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > مد و پوشاک > در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟

در محیط کار چگونه لباس بپوشیم؟

برای موفقیت در مصاحبه شغلی ،بهتر است چه لباس هایی بپوشید یا چه رنگ هایی را انتخاب کنید ؟ در محل کار چطور باید لباس بپوشید ؟

رنگ قرمز با مفاهیمی مثل شور و هیجان ، خطر و نشاط همراه است و بسیاری از کارشناسان معتقدند استفاده بیش از حد از این رنگ گاهی باعث ترس افراد از شما می شود.. این رنگ باعث تشدید نگرانی ، شلوغی ذهن ، حواس پرتی و اضطراب می‌شود. بنابراین در موقعیت های تاثیر گذار ی مثل مصاحبه شغلی ، جلسه کاری، محل کار ، خواستگاری یا برخورد اول با افرادی که برای شما مهم هستند ؛ این رنگ را فراموش کنید. البته می توانید از زیورآلات ظریف به طور محدود به این رنگ استفاده کنید.

انتخاب رنگ آبی با تونالیته های مختلف آن ، از آبی آسمانی تا سورمه ای انتخاب هوشمندانه ای برای محل کار است. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد باهوش و خلاق بیش از دیگران در پوشش خود از این رنگ استفاده می کنند. اگر از تونالیته های این رنگ درست استفاده کنید ، بسیار رسمی و شیک به نظر خواهید رسید. می توانید هر بخشی از پوشش تان مثل مانتو ، کت، پیراهن ، شلوار یا کفش به این رنگ باشد.

رنگ هایی مثل مشکی، طوسی ، خاکستری و قهوای جزء رنگ هایی هستند که اغلب به راحتی با دیگر اجزای پوشش تان هماهنگ می شوند. شما می دانید در محیطی مثل محیط کار بهترین رنگهایی که می توان انتخاب کرد ، همین موارد است. انتخاب این رنگ ها باعث می شود از نگاه دیگران قابل اعتماد تر به نظر برسید.

مقاله مرتبط:

خوب لباس پوشیدن شخصیت می آورد!

رنگ هایی مثل کرم، شیری، بژ، زرد و غیره باعث می شود استایل شما دوستانه تر به نظر برسد ؛ یعنی در روز هایی که جایگاه تابتی در محیط کار تان پیدا کرده اید ، یادتان باشد که رنگ های شاد باعث می شود دیگران شما را فردی اجتماعی و فعال بدانند و سریعتر با شما ارتباط برقرار کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد که افرادی که لباس های رسمی می پوشند ، نسبت به کسانی که که لباس های راحت یا اسپرت به تن می کنند ، در کلامشان بیشتر از واژه‌های رسمی استفاده می کنند. بنابراین پوششهای رسمی در موقعیت های کاری تاثیر مهمی در میزان موفقیت آدم ها ایفا می کنند.

تغییر عمده در پوشش باعث می شود مدام در محل کار با این سوال مواجه شوید که چه چیزی باعث این همه تغییر در شما شده است ، این سوالات ممکن است به نظر شما کمی طعنه دار باشد و گاهی نا خوشایند باشد ، پس قانون آهسته و پیوسته را رعایت کنید.

از افرادی که به نظر شما استایل موفقی دارند کمک بگیرید ، عموما نتایج بهتری خواهید گرفت.

گروه تولید محتوای فارسی میهنبد