قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > روانشناسی > هفت تاثیر خانم ها بر آقایان

هفت تاثیر خانم ها بر آقایان

1- در حضور خانم ها، آقایان راحت تر می دوند

دویدن برای آقایان به مراتب راحت تر می شود. این نتیجه تحقیقی است که در آن از آقایان خواسته شد میزان سختی در حین دویدن را در ۳ حالت بازگویی کنند: وقتی یک مرد دویدن آنها را تماشا می کند، وقتی یک خانم دویدن آنها را تماشا می کند و وقتی هیچ کس در حال تماشای آنها نیست. نتیجه ی تحقیق این بود که دویدن برای آقایان وقتی که یک خانم در حال تماشای آنها بود، راحت تر از موقعیتی بود که هیچکس آنها را تماشا نمی کرد.

2- در حضور خانم ها، آقایان کارهای پرخطر تر می کنند

تحقیقات زیادی نشان می دهد که آقایان کارهای خطرناک تری می کنند وقتی خانم ها درجوار آنها باشند. مثلا وقتی مردی متوجه حضور یک خانم در اطراف خود باشد، تصمیم می گیرد از عرض یک خیابان پرتردد عبور کند، به گونه ای که شجاعت خود را به رخ جنس مخالف بکشند. یا وقتی چند محقق، که از قضا خانم های خوش قیافه ای هم بودند، در حال تماشا و بررسی چند اسکیت باز پسر بودند، آنها پرش های بلندتر و خطرناک تری را امتحان می کردند.

3- در حضور خانم ها، آقایان بخشنده تر می شوند

حضور یک خانم در کنار خانمی دیگر، تاثیری بر نحوه ی اهدا و بخشش پول توسط آنها ندارد. ولی وقتی یک خانم، مخصوصا اگر زیبا باشد و مردی را همراهی کند، آن مرد بسیار بخشنده و دست و دل بازتر می شود.

4- در حضور خانم ها، آقایان بیشتر می خورند

چه ارادی باشد و چه غیر ارادی، آقایان کلا دوست دارند که پرخور جلوه کنند، مخصوصا دور میزی که خانم ها هم نشسته باشند. البته این در مورد خانم ها کاملا برعکس است. خانم ها در حضور آقایان کمتر می خورند، ولی اگر فقط با خانم های دیگر دور یک میز نشسته باشند، شکم خود را گول نمی زنند.

5- در مواجهه با خانم ها، آقایان دچار اختلال روانی می شوند

بله درست خواندید، این نتیجه ی یک تحقیق علمی است که نشان می دهد آقایان وقتی با یک خانم زیبا رو به رو می شوند، کارایی و بازدهی روانی شان کم می شود. حتی وقتی به این فکر می کنند که با یک خانم زیبا صحبت کنند، یا اینکه پای تلفن صدای او را بشنوند.

6- اگر تعداد خانم های مجرد کم باشد، آقایان ولخرجی می کنند

این مورد بر می گردد به تناسب میان خانم های مجرد و آقایان مجرد. اگر مردی احساس کند تعداد خانم های مجردی که او شانس دارد با آنها رابطه برقرار کند کم است یک حس رقابتی در او به وجود می آید که باعث می شود بیشتر پول خرج کند و کمتر به فکر پس انداز باشد.

7- خانم ها باعث می شوند همسرانشان بیشتر صحبت کنند

نظر شما در این مورد چیست؟ راستی می دانستید بر خلاف باور رایج، مردها بیشتر از زن ها حرف می زنند؟

http://www.buzzfeed.com/amyodell/7-ways-women-affect-male-behavior

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید