قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > کسب و کار و موفقیت > چشم انداز موفقیت در زندگی در سخنان جیم ران

چشم انداز موفقیت در زندگی در سخنان جیم ران

هرکسی و به ویژه کارآفرینانی که برای ایجاد یک کسب و کار  فعالیت می کنند، از داستان های تولید کنندگان ثروت لذت می برند. اتفاقاتی که شاید خودمان با آنها برخورد کرده باشیم و یا در آینده برخورد کنیم.

یکی از بزرگترین داستانها مربوط به  جیم ران است. جیم تمام دوران بزرگسالی خود را به آموزش و سخن گفتن در مورد چگونگی کسب موفقیت در فروش، به مردم گذرانده است. او سعی کرد تا مردم را راهنمایی کند که می توانند هرچه که می خواهند باشند. و تبدیل به چیزی شد که بسیاری او را فیلسوف بزرگ تجارت آمریکا می دانند.

چشم انداز موفقیت در زندگی در سخنان جیم ران
چشم انداز موفقیت در زندگی در سخنان جیم ران

ران کار خود را به عنوان کارمند سهام برای سیرس- Sears- آغاز کرد، اما پس از شرکت در سخنرانی کارآفرین جان ایل شاف، تصمیم گرفت مسیر دیگری را دنبال کند.

او از شاف خواست تا مربی او بشود و اورا در این راه راهنمایی کند. رون تبدیل به یک توزیع کننده و بازاریاب مستقیم شد. در عرض شش سال، ران ثروت خود را به دست آورد و به یکباره همه آن ثروت میلیونی  را که بدست آورده بود از دست داد.این اتفاق به او آموخت که” چه شما یک میلیون دلار برنده شوید یا آنرا کسب کنیدٰ بهتر است که راه و رسم میلیونر شدن را یاد بگیریدوگرنه آنرا از دست خواهید داد”.

ران به سرعت پول زیادی به دست آورد و گفت: “دومین بار من ثروتمند شدم بسیار ساده تر از اولین بار ، زیرا می دانستم چطور ؟.”

در سال ۱۹۶۳، رون نخستین سخنرانی عمومی خود را انجام  داد و در سراسر کشور با هدف توسعه فلسفه شخصی خود، سفر کرد.

هرکسی که سخنان جیم ران را بشنود واقعا” خوش شانس است. اکثر سخنرانی های جیم در یوتیوب در دسترس هستند و ارزش چندین بار گوش دادن را دارند. آنها واقعا ارزشمند هستند.

برای بیش از ۴۰ سال جیم ران یکی از بزرگترین سخرانان انگیزشی  برای کسانی که بدنبال موفقیت بودندٰ به شمار می رفت و جایزه CPAE انجمن ملی سخنرانان در سال ۱۹۸۵ را دریافت کرد.

اگر شما به دنبال تغییر در زندگی خود هستید یکی از بهترین راه ها آموختن از بزرگانی است که در این راه خبره هستند.

این  مطلب فقط یک نمونه کوچک از نقل قول های قابل تقدیر جیم ران است، برای  آنهایی که بدنبال تغییر افکارخود در زندگی هستند.

۱-آرزو نکن کاش زندگی  آسانتربود  آرزوی قدرت بیشتر داشته باش.نگو ایکاش  مشکلات کمتری داشتم بگو ایکاش مهارت بیشتری داشته باشم.آرزوی چالش کمتر نکن آرزوی خرد و دانش بیشتر داشته باش.

۲-چقدر سخته دیدن پدر پولدار غمگینٰ. پدری که پولدار شد ولی هیچوت شاد نبود.

۳-وقت گرانبهاست اگر اوقات خود را سپری کنید ، وقت کمتری برای کارهای دیگر خواهید داشت بنابراین سعی کنید عاقلانه وقت بگذرانید.

۴-“نظم و انضباط پل بین اهداف و دستاورد ها” است.

۵-“شکست یک واقعه تصادفی نیست. شما یک شبه نابود نمی شوید. در عوض، شکست  نتیجه اشتباه در قضاوت است که  هر روز تکرار می شود. “

  1. “اگر طرح زندگی خود را طراحی نکنید، احتمالا باید برای طرح شخص دیگری کارکنید و ببینید چه چیزی برای شما برنامه ریزی کرده اند؟ “

۷-بدترین کار این است که برای رسیدن به چیزی که می خواهید تلاش نکنید.

۸-انگیزه چیزی است که باعث می شود شما شروع کنید،عادت چیزی است که باعث می شود شما ادامه دهید.

۹-شما فقط مسئول کارهای خودتان هستید . شما نمی توانید شرایط، فصل ها یا باد را تغییر دهید، اما می توانید خود را تغییر دهید. این چیزی است که شما مسئول آن هستید. “

۱۰-یاد بگیرید چطور با چیزهایی که دارید ، خوشحال باشید.

منبع:

 مجله کارآفرینی entrepreneur

Quotes From Jim Rohn Putting Success and Life Into Perspective

 

دیدگاهتان را بنویسید