قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > رژیم های غذایی و لاغری > ۱۰ نکته مهم برای کاهش وزن بدون رژیم غذایی

۱۰ نکته مهم برای کاهش وزن بدون رژیم غذایی

اگر شما هم بعد از امتحان کردن انواع رژیمهای غذایی به این نتیجه رسیده اید که باید تغییر اساسی در رویه خود بدهید این ۱۰ نکته مهم برای کاهش وزن بدون رژیم غذایی را بخوانید.

رژیم های غذایی را فراموش کنید

رژیم های غذایی دقیق کار نمی کنند و و شما راسردرگم می کنند. بهترین روش ،ایجاد تغییرات سالم است که می توانید با آنها زندگی کنید و آنها را حفظ کنید. شما باید از غذای خود لذت ببرید و در حالت محرومیت مداوم از غذا قرار نگیرید.

کمک بگیرید

یک متخصص تغذیه معتبر آموزش دیده است تا توصیه های ارزیابی شخصی و پشتیبانی مداوم را به شما ارائه دهد.  برنامه مناسب مبتنی بر تغذیه مناسب و روانشناسی کاهش وزن کارساز است

متفاوت فکر کنید

وقتی از افرادی که موفق شده بودند سؤال شد که چگونه وزن خود را از کم کرده اند ، بسیاری از لاغرهای موفق می گویند که آنها روی چیزهای کوچک  تمرکز نکرده اند و همچنان روی هدف بزرگتر متمرکز شده اند.

 آنها هدف بلند مدت و نگاه بهتر داشتند و تفکر خود را در مورد غذا و وزن به یک طرز فکر مثبت تر و دلگرم کننده تر تغییر دادند.

سرزنش کردن خودتان در مورد وزنتان مفید نیست.

واقع بین باشید

برنامه های تلویزیونی پرطرفدار که در آن شرکت کنندگان نیمی از وزن بدن خود را از دست داده اند را نادیده بگیرید.

آنها از روشهایی  استفاده کرده اند که با زندگی واقعی سازگار نیستند. مطالعات نشان داده است که از دست دادن ۱۰ درصد از وزن بدن کافی است تا مزایای سلامتی قابل توجهی را بدست آورید.

این کار را به آرامی انجام دهید

کاهش وزن یک کار زمان بر است.  بنابراین در برابر فشارها برای رسیدن به نتیجه قوی باشید.

از ترازو درست استفاده کنید

هفته ای یا ماهی  یکبار خودرا وزن کنید .استفاده مکرر از ترازو حالت وسواسی به شما می دهد و باعث می شود تغییرات خودرا نبینید و دچار دلسردی شوید.

با این حال یک برنامه منظم برای وزن کردن خودتان ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

برای سلامتی بخورید

قبل از اینکه چیزی بخورید ، از خود بپرسید که چه اثر خوبی در بدن شما ایجاد خواهد کرد و بعد از آن چه حسی خواهید داشت.

 خوردن غذا باید موجب سلامتی و آسایش شما باشد تا در بهترین حالت ممکن باشید. شما سزاوار احساس خوب بودن هستید.

خلاص شدن از شر گناه

احساس گناه بعد از ارتکاب جرم مناسب است ، اما خوردن یک تکه شکلات یا یک بسته از بیسکوئیت ترد و خوردن غذای خوشمزه غیرقانونی یا غیراخلاقی نیست.

هوشمند بخورید

شما به سایت میهنبُد آمده اید ، که گامی خارق العاده برای آگاهی بیشتر درباره غذایی است که می خورید.

اگر روی خوردن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی با سبزیجات ، سبوس دار و حبوبات زیاد تمرکز کنید ، به طور خودکار کالری کمتری دریافت می کنید.

بدن خود را حرکت دهید

شما برای حرکت طراحی شده اید ، بنابراین هرتحرکی که می توانید انجام دهید. این کار را انجام دهید زیرا باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و روشی مهم برای مراقبت از خود است.

اگر شما هم بعد از امتحان کردن انواع رژیمهای غذایی به این نتیجه رسیده اید که باید تغییر اساسی در رویه خود بدهید این ۱۰ نکته مهم برای کاهش وزن بدون رژیم غذایی را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید