قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > مادران ونوزادان > ۳ روش کاملا” موثر برای کاهش وزن پس از زایمان

۳ روش کاملا” موثر برای کاهش وزن پس از زایمان

همه مادران می دانند که چیزی لذت بخش تر از تولد نوزادشان نیست وقتی برای اولین بار بچه را بغل می کنند یا وقتی اولین بار گریه نوزادشان را می شنود.

اما وقتی که درد زایمان از بین رفت اکثر مادران متوجه بدن واندام خودشان می شوند و از خود می پرسند چگونه می توانم به شرایط قبل از بارداری خودم برسم.چطور می توانم اضافه وزنی که در طی دوران بارداری دارم را از بین ببرم.

نگران نباشید در این مطلب ۳ روش کاملا” موثر برای کاهش وزن پس از زایمان را به شما معرفی می کنیم که بلاقاصله بعد از کاهش درد زایمان شما می توانید انجام بدهید و شروع به کاهش وزن پس از زایمان بکنید. موثر ورایگان

۳ روش کاملا موثر برای کاهش وزن پس از زایمان
۳ روش کاملا موثر برای کاهش وزن پس از زایمان

۱-شیر دادن به نوزاد:

شاید تعجب بکنید چطور ممکن است که جایی بشینید و با شیر دادن به کودک وزن کم کنید اما حقیقت دارد با این کار شما روزانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ کالری می سوزانید.وممکن است شما حتی با این کار به وزن قبل حاملگی خودتان هم برسید.

۲-حرکت کن مادر:

همین که درد زایمان از بین رفت شروع کنید به تحرک هرچند کوچک.

می توانید با نوزادتان در بیرون قدم بزنید.

وقتی نوزادتان خواب است خانه را تمیز کنید.

حرکات ساده و سبک مثل بالا و پایین رفتن از پله ها.

سعی کنید مجموعا” روزانه ۳۰ دقیقه حرکات ورزشی شامل آنچه در بالا گفته شده انجام بدهید.

۴-از غذاها غافل نشوید:

مادران جدید به حداکثر تغذیه نیاز دارند، مخصوصا اگر شما در حال شیردهی هستید. این مرحله ای است که در آن سوپرغذاها ها وارد می شوند. برای مثال، کتان سویا به افزایش تولید شیر مادر کمک می کند. آنها همچنین در بهبود هضم غذا و درکاهش دادن وزن کمک می کنند.

البته، میوه ها و سبزیجات باید در هر رژیم غذایی بعد از زایمان باشند. آنها مقدار زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی را برای بدن شما فراهم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید