قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > ۵ نکته زیبایی برای آرایش پوست سبزه

۵ نکته زیبایی برای آرایش پوست سبزه

مهم نیست پوست شما تیره باشد  یا  بقول معروف  سبزه رو باشید ،اگر پوست  شما تمیز و شفاف باشد .پوست تیره زیبایی های خاص خودش را دارد و صاحبان آن اگر بدانند چگونه از آن استفاده کنند در هر جایی خواهند درخشید.

لازم نیست با استفاده از کرم ها و محصولات آرایشی سعی کنید که پوستتان را روشن تر کنید.بسیاری از این محصولات ممکن است که با پوست شما ناسازگار باشند و باعث ایجاد جوش ، آکنه و یا سایر مشکلات پوستی شوند . بهتر است از ظرفیت های زیبایی خودتان استفاده کنید و شمع هر مجلسی بشوید.

در ادامه با ما باشید تا با ۵ نکته زیبایی برای خانم هایی با پوست تیره شما را آشنا کنیم.

۵ نکته زیبایی برای آرایش پوست سبزه
۵ نکته زیبایی برای آرایش پوست سبزه

۱- پوستتان را مرطوب نگهدارید:

پوست تیره تر خود را دوست داشته باشید و  از آن را با مرطوب کردن  روزانه با پاک کننده خوب و  با کیفیت مراقبت کنید.این کار به شما کمک می کند تا پوست خود را تازه و جوان تر نگه دارید.

۲-پایه آرایشی  را با توجه به تن پوستتان انتخاب کنید:

اغلب خانم هایی که دارای پوست تیره تر هستند، نمی دانند چه پایه ای برای آنها مناسب است. اگر پایه درست را برای پوست تان انتخاب نکنید، تمام آرایش خود را خراب خواهید کرد. بنابراین، سعی کنید سایه های سفید تری نسبت به  تن پوست خود را انتخاب کنید.

۳-سایه های تیره تر را برای آرایش چشم انتخاب کنید:

سایه های چشم تیره تر ظاهر زیباتری به شما می دهند.این راز زیبایی خانم های سبزه است.

۴-رژ های تیره استفاده کنید:

بله رژهایی مثل قرمز پررنگ،بنفش تیره،صورتی چرک و رنگ هایی از این دست غوغا می کند.

۵-از تونر ها استفاده کنید:

این یک نکته بسیار مهم برای خانم هایی که دارای پوست تیره تر هستند،با استفاده از تونرها چربیهای اضافی را از روی پوستتان پاک می کنید ، این کار باعث کاهش جوش و آکنه از پوست شما می شود و باعث درخشش و زیبایی پوست شما خواهد شد.

منبع:beauty mag

دیدگاهتان را بنویسید