قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > رژیم های غذایی و لاغری > ۶ نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن

۶ نوشیدنی معجزه آسا برای کاهش وزن

در این مطلب نوشیدنی هایی را به شما معرفی می کنیم که اثرات شگفت انگیزی در کاهش وزن شما دارند.مزیت این نوشیدنی ها طبیعی بودن آنهاست و اینکه لازم نیست آنها را با چیزی مخلوط کنید.

آب

آب یک تصفیه کننده طبیعی است . نوشیدن ۲ لیتر روزانه به تنظیم سیستم گوارش کمک می کند و باعث آزاد شدن چربی ها و سموم انباشته می شود.

آب لیمو

لیمو به عنوان یک چربی  سوز طبیعی شناخته شده است. خواص  آن به سوخت و ساز چربی کمک می کند. علاوه بر این، ما با آن مقدار زیادی از ویتامین C مورد نیازخودر  را تامین می کنیم که سیستم دفاع بدن را تقویت می کند. برای استفاده از مزایای آن، شما باید آب دو یا سه لیمو را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و بامعده خالی بنوشید.

آب نارگیل

آب نارگیل کمک می کند تا سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش پیدا کند.این یک نوشیدنی طبیعی است  با کالری کم که بلافاصله بدن را آب رسانی می کند.بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر از آب نارگیل های فرآوری شده استفاده نکنید چون حاوی مقدار زیادی شکر هستند.

چای سبز

این چای مزایای زیادی برای بدن دارد. یک آنتی اکسیدان طبیعی است که به کاهش استرس، افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک می کند. علاوه بر این، اشتها را کاهش می دهد.

ما توصیه می کنیم  برای اثربخشی بیشترآن را سرد میل کنید. شما می توانید تا ۳ فنجان در روز مصرف کنید، شیرین شده با شیرین کننده های طبیعی یا عسل.

چای زنجبیل

این چای یک نوشیدنی ضد التهابی است که  به عنوان یکی از موثر ترین نوشیدنی های کاهش  وزن شناخته شده است. با این حال،بیماران مبتلا به فشار خون بالا از خوردن آن  اجتناب کنند.

چای سفید

چای سفید دارای اثرات سم زادیی است.از بین بردن چربی های موضعی و همچنین کاهش کلسترول از خواص این چایی است. شما می توانید حداکثر ۳ فنجان را هر روز بخورید.

دیدگاهتان را بنویسید