قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

بسیاری از افراد به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای هستند؛ شکی نیست که رفع فیلتر این سرویس محبوب می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای برای هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در ایران باشد. اما متاسفانه ایرانی‌ها هنوز نمی توانند از اسپاتیفای استفاده کنند! زیرا قوانین داخلی شرکت اسپاتیفای صراحتاً ایرانیان را از استفاده از خدمات آن منع می‌کند. این شرکت هنوز به طور رسمی دلیل این قانون را توضیح نداده است؛ اما برای دور زدن این فیلترینگ، راه‌حلی وجود دارد و ما در ادامه نحوه خرید اکانت اسپاتیفای در ایران و نحوه رفع بلاک آن را توضیح خواهیم داد.

چگونه یک خرید اکانت اسپاتیفای رایگان را انجام دهیم؟

Spotify یکی از محبوب ترین سرویس‌های پخش موسیقی در اینترنت است. اگرچه این سرویس اساساً یک سرویس اشتراک پولی به شمار می‌رود، اما می‌توانید برای پیش‌نمایش این سرویس در یک حساب کاربری رایگان نیز ثبت‌نام کنید. همانطور که انتظار دارید بین آهنگ‌ها تبلیغات وجود دارد، اما خوشبختانه در حساب پرمیوم آن خبری از تبلیغات نیست.

برای Spotify Free، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از آن، می‌توانید از پخش کننده وب Spotify برای پخش موسیقی در رایانه خود استفاده نمایید. همچنین می‌توانید برنامه دسکتاپ را دانلود کنید که گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از جمله این آپشن‌ها می‌توان به وارد کردن کتابخانه موسیقی موجود به پخش‌کننده Spotify اشاره کرد. همچنین برنامه Spotify برای iOS، Android و سایر سیستم عامل‌های تلفن همراه سازگار است.

یک حساب Spotify رایگان باز کنید

برای شروع، ابتدا یک وی پی ان پرسرعت مانند express vpn را نصب کرده و مراحل زیر را دنبال کنید که به شما نشان می‌دهد چگونه با استفاده از رایانه خود یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و برنامه Spotify را برای رایانه شخصی دانلود نمایید.

  • با استفاده از مرورگر وب خود، به صفحه ثبت نام یعنی https://www.spotify.com/signup بروید.
  • روی دکمه Play for Free کلیک کنید.
  • شما می‌توانید از حساب فیس بوک یا آدرس ایمیل خود برای ثبت نام استفاده کنید.

اگر تصمیم به استفاده از فیس بوک برای خرید اکانت اسپاتیفای دارید: روی دکمه ثبت نام با فیس بوک کلیک کنید. مشخصات ورود خود را وارد کرده (آدرس ایمیل/تلفن و رمز عبور)، سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید

اگر تصمیم به استفاده از آدرس ایمیل دارید: فرم را تکمیل کنید و مطمئن شوید که تمام فیلدهای لازم را پر کرده‌اید. این اطلاعت شامل نام کاربری، رمز عبور، آدرس ایمیل، تاریخ تولد و جنسیت هستند. قبل از ثبت نام، ممکن است بخواهید شرایط سرویس خط مشی Spotify را نیز بخوانید. با کلیک بر روی پیوندهای مربوط به هر یک از آنها (درست بالای دکمه ثبت نام) می‌توان از کمک پشتیبانی اسپاتیفای استفاده کرد. اگر تمام اطلاعاتی که وارد کرده‌اید صحیح است، برای ادامه روی دکمه ثبت کلیک کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای با استفاده از Spotify Web Player

اگر نمی خواهید برنامه را برای رایانه شخصی دانلود کنید، می‌توانید از پخش کننده وب Spotify استفاده کنید. شما باید پس از ایجاد حساب جدید خود وارد سیستم شوید و روی دکمه Sign in here در کنار پیام «Already have an account» کلیک کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای با استفاده از برنامه رایانه شخصی

اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از این سرویس ببرید (و بتوانید کتابخانه موسیقی موجود خود را وارد کنید)، برنامه Spotify را در رایانه خود دانلود نمایید. قبل از اجرای برنامه، باید مراحل نصب را اجرا کرده و پس از اتمام نصب و راه اندازی برنامه، با استفاده از روشی که برای ثبت نام استفاده کرده‌اید، یعنی فیس بوک یا آدرس ایمیل وارد شوید.

برنامه Spotify

اگر می‌خواهید خرید اکانت اسپاتیفای را انجام داده و از آن در گوشی خود استفاده کنید، برنامه را از اپ استور اپل برای iOS یا پلی استور گوگل برای اندروید دانلود کنید. اگرچه برنامه رایانه شخصی چندان دارای ویژگی‌های حرفه‌ای نیست، اما در صورت اشتراک در Spotify Premium می‌توانید به ویژگی‌های اصلی Spotify دسترسی داشته باشید و به صورت آفلاین نیز آهنگ گوش دهید.

توجه داشته باشید که با خرید اکانت اسپاتیفای، این برنامه علاوه بر موبایل‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌های سنتی روی تعداد زیادی رسانه در دسترس است. Spotify را می‌توان از طریق کنسول‌های بازی، بلندگوها، تلویزیون‌ها، ماشین شما و موارد دیگر در دسترس داشت.

این پلتفرم یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی (Spotify Premium) را ارائه می‌دهد که خرید اکانت اسپاتیفای از ۴٫۹۹ یورو در ماه برای دانشجویان یا ۹٫۹۹ یورو برای سایر کاربران شروع می‌شود. اما نسخه رایگان محدودیت‌های خود را دارد، به همین دلیل نسخه‌های Premium گزینه‌های بهتری خواهندبود. این نسخه چندین مزیت اضافی ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کیفیت صدای بهتر، امکان دانلود موسیقی و در نتیجه گوش دادن به آن بدون اتصال به اینترنت، عدم وقفه تبلیغاتی و زاپ نامحدود اشاره کرد. ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید اشتراک، این سرویس را به صورت رایگان تست کنید، شاید نسخه رایگان آن برای شما کافی باشد.

حساب Spotify Premium خود را به اشتراک بگذارید

برای اکانت‌های چند عضویتی، هر عضو حساب شخصی Spotify Premium خود را خواهد داشت، بنابراین نیازی به تبادل جزئیات ورود نخواهد بود. پس از پرداخت، مالک حساب می‌تواند برای اشتراک‌های Duo یا Family دعوت‌نامه‌ها را برای اعضای دیگر ارسال کند.

اگر از یک دستگاه برای چندین عضو استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد مدیر اشتراک قبل از انجام عملیات از سیستم خارج شود.

نحوه گوش دادن به موسیقی در Spotify در ۲ دستگاه

هر یک از اعضا مختار است موسیقی خود را در هر کجا و هر زمان که بخواهد، در دستگاه مورد نظر خود و مستقل از سایر مشترکین گوش دهد. هیچ محدودیتی در این سطح وجود ندارد و نیازی به تبادل اطلاعات ورود شما نیست. با این حال، یک عضو تنها می‌تواند در یک زمان با حساب خود به موسیقی خود در یک دستگاه گوش دهد.

وقتی عضو Premium هستید، می‌توانید موسیقی خود را برای گوش دادن در زمان آفلاین بودن دانلود کنید و اگر آنها را در رایانه خود دانلود کرده‌اید و می‌خواهید آهنگ‌ها را در تلفن خود نیز داشته باشید، فقط باید برنامه را بر روی تلفن خود نصب کرده و با این کار تنظیمات، لیست‌های پخش و غیره همگام سازی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید