قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > ارزان ترین بیمه بدنه پژو ۲۰۶ را چگونه آنلاین بخریم؟

ارزان ترین بیمه بدنه پژو ۲۰۶ را چگونه آنلاین بخریم؟

تقریباً می‌توان گفت روزی نیست در کشور که خبری از واژگونی خودرو در خبرگزاری‌ها منتشر نشود. واژگونی کامیون میکسر، واژگونی پراید و نیسان بر اثر تصادف با یکدیگر از جمله خبرهای مرتبط با این نوع تصادف است که متأسفانه در بعضی از آن‌ها شاهد فوت چند نفر از افراد هم بوده‌ایم. در این بین بعضی خودروها مانند ۲۰۶ به دلیل نداشتن بدنه مستحکم بیشتر از بقیه آسیب جدی خواهند دید. اگر فرض کنیم که در بر اثر واژگونی کسی آسیب نبیند و سرعت زیاد راننده عامل این حادثه باشد، جبران تمام خسارت بر عهده خود راننده مقصر است. جبران خسارتی که در این روزها با توجه به افزایش قیمت خودرو و قطعات کم هم نخواهد بود. بهترین راه برای جبران استفاده از بیمه بدنه پژو ۲۰۶ است؛ اما این بیمه چیست و چه مزایایی و آن هم در واژگونی خودرو به همراه دارد؟

خرید بیمه بدنه پژو 206: راهکاری برای ایمنی رانندگی در زمستان
خرید بیمه بدنه پژو ۲۰۶: راهکاری برای ایمنی رانندگی در زمستان

بیمه بدنه ۲۰۶ چیست؟

بیمه بدنه پژو ۲۰۶ یک بیمه‌نامه اختیاری است که حوادث مالی وارد شده به بدنه خودرو پژو ۲۰۶ را پوشش می‌دهد. البته در مواقعی که خود راننده ۲۰۶ مقصر باشد یا به دلیل بی‌احتیاطی آسیبی را به بدنه خودروی خود وارد کرده باشد. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق ‌بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه ، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند. شرکت بیمه‌گر، طبق این بیمه ماشین، درصورت بروزحادثه، خسارت وارده را براساس شرایط بیمه‌نامه پرداخت نماید.با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه‌نامه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود. به همین دلیل کارشناسان، تمدید یا خرید بیمه بدنه خودرو  و ماشین را به همه دارندگان خودرو مخصوصا دارندگان خودروهای نامتعارف توصیه می‌کنند.

چرا بیمه بدنه ۲۰۶ را باید خریداری کرد؟

مهم‌ترین دلیل خرید بیمه بدنه ۲۰۶ جبران هزینه های مربوط به تعمیر است. با اینکه ۲۰۶ بدنه محکمی ندارد؛ اما قیمت قطعات و بدنه آن بسیار بالا است. در تصادفات به ویژه در هنگام واژگونی، آسیب جدی به ستون و سقف وارد می‌شود. قیمت صافکاری سقف و ستون پژو ۲۰۶ در کمترین حالت برابر با ۱٫۵ تا ۲ میلیون تومان خواهد شد؛ اما در واژگونی، سقف و حتی دیگر قطعات و بخش‌های مختلف بدنه باید عوض شوند. البته قیمت پوسته سقف ۲۰۶ حداقل ۱ میلیون تومان است که قیمت آن به تیپ خودرو بستگی دارد. به هر حال در واژگونی علاوه بر سقف و ستون، کاپوت، شیشه‌ها، چراغ‌ها و حتی لاستیک و شاسی هم آسیب جدی خواهند دید؛ به ویژه اینکه ماشین چند بار معلق بزند. در این حالت دیگر تمامی بدنه آسیب خواهد دید و حتی اینکه احتمال آسیب و فوت سرنشینان هم بیشتر خواهد شد.

به علاوه، خودروی پژو ۲۰۶ به دلیل حالت اسپرت‌، مصرف بنزین مناسب و شتاب بالا در جذب نسل جوان بسیار موفق بوده است. این خودرو به دلیل کوچک بودن و داشتن فضای کم، سهم بالایی از فروش خودروها را به خود اختصاص داده است. همین مساله باعث افزایش استفاده از این وسیله نقلیه شده است؛ بنابراین، شاهد افزایش تصادف بین خودروهای ۲۰۶ با دیگر خودرو و غیره هستیم. از آنجا که هزینه تعمیر و خسارات بدنه پژو ۲۰۶ بالا است، بهترین راه برای جبران خسارت‌های این اتومبیل، خرید بیمه بدنه پژو ۲۰۶ است. این بیمه‌نامه، خسارت‌های مالی وارد شده به پژو ۲۰۶ را پوشش می‌دهد.

موارد تحت پوشش بیمه بدنه پژو ۲۰۶

بیمه بدنه پژو ۲۰۶ دارای دو پوشش اصلی و اضافی است. پوشش اصلی که با خرید هر بیمه‌نامه از هر شرکتی وجود دارد. پوشش‌های اضافی شامل مواردی هستند که خود بیمه‌گزار می‌تواند به دلخواه آن‌ها را اضافه کند. البته با توجه به ضعیف و آسیب‌پذیر بودن بدنه ۲۰۶، توصیه می‌شود که پوشش‌های اضافی را هم در هنگام خرید در نظر بگیرید.

  • آسیب­هایی ناشی از برخورد به اجسام ثابت یا متحرک
  • آسیب­هایی ناشی از آتش سوزی، صاعقه و انفجار
  • سرقت کلی خودرو (خسارت بعد از ۶۰ روز و در صورت پیدا نشدن آن پرداخت خواهد شد.)
  • غرامت ناشی از نجات یا انتقال خودروی آسیب دیده
  • آسیب­هایی وارد شده به باتری و لاستیک وارد شده و تا ۵۰% قیمت نو
خسارت برخورد پژو 206 به تیر و مانع ثابت با بیمه بدنه جبران می‌شود.
خسارت برخورد پژو ۲۰۶ به تیر و مانع ثابت با بیمه بدنه جبران می‌شود.

پوشش‌های اضافی پژو ۲۰۶ شامل موارد زیر است:

  • خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی سیل، زلزله و طوفان
  • خسارت­های ناشی از زمان بدون استفاده بودن خودرو
  • خسارت­­‌های ناشی از پاشیده شدن موارد شیمیایی، اسیدی و رنگ به بدنه خودرو
  • خسارت­­‌های ناشی از شکستن شیشه (جز تغییرات دمایی)
  • سرقت درجا (منظور سرقت قطعات خودرو است.)

قیمت بیمه بدنه ۲۰۶ و مقایسه آن با هزینه تعمیرات

در قیمت بیمه بدنه ۲۰۶ عوامل زیادی تأثیرگذار هستند که شامل موارد زیر است:

مدل ۲۰۶ :

پژو ۲۰۶ دارای مدل و تیپ‌های مختلف است. مدل و تیپ خودروی ۲۰۶ از عوامل موثر بر قیمت نهایی بیمه بدنه این خودرو هستند.

سال ساخت ۲۰۶ :

هرچه سال ساخت خودروی ۲۰۶ قدیمی‌تر باشد، قیمت نهایی این بیمه خودرو افزایش پیدا خواهد کرد.

تخفیف عدم دریافت خسارت در مدت اعتبار بیمه بدنه:

تخفیف برای یک سال، دو سال، سه سال و چهار سال و بیشتر به ترتیب برابر با %۲۵، %۳۵، %۴۵ و %۶۰ خواهد بود.

پرداخت نقدی:

شرکت‌های بیمه‌گر تخفیفاتی را در هنگام پرداخت نقدی بیمه‌نامه بدنه خودرو در نظر گرفته‌اند.

ارزش روز خودرو:

برای خودروهایی با ارزش بالاتر، قیمت بیمه بدنه افزایش خواهد یافت.

ارزش خودرو نقش اساسی در تعیین قیمت بیمه بدنه دارد.
ارزش خودرو نقش اساسی در تعیین قیمت بیمه بدنه دارد.

پوشش‌های اضافی:

با خرید هر پوشش، مبلغ آن به بیمه‌نامه اضافه خواهد شد. بیمه‌گزار برای برخورداری از پوشش‌های اضافی، حتماً باید بیمه‌نامه اصلی بدنه خودرو خریداری نماید.

تخفیف‌های مناسبتی:

شرکت‌های بیمه در مناسبت‌های خاص، تخفیفاتی برای بیمه‌گزاران خودرویی درنظر می‌گیرند.

هر کدام از این‌ها می‌تواند در کاهش قیمت بیمه بدنه ۲۰۶ اثر بگذارد؛  قیمت تعویض یا تعمیر قطعات خیلی بیشتر از این رقم خواهد شد. البته مسلماً به دلیل تناوب خیلی بیشتر از این مبلغ‌ها خواهد بود و با توجه به افزایش لحظه‌ای، بیشتر شاهد افزایش تعمیر قطعات خواهیم بود. پس با توجه به این توضیحات و کاربردی بودن پوشش‌های این بیمه خودرو، دارندگان خودروی پژو ۲۰۶ می‌توانند در صورت تمایل به تمدید یا خرید بیمه بدنه پژو ۲۰۶ به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://bimeh.com/carbody/peugeot206

چگونه ارزان ترین بیمه بدنه پژو ۲۰۶ را آنلاین بخریم؟

با توجه به مطالب نوشته شده، خرید بیمه بدنه پژو ۲۰۶ ضروری به نظر می‌رسد. البته باید گفت که دیگر جنبه اختیاری ندارد و بهتر است که هرچه سریع‌تر برای خودروی خود یک بیمه‌نامه بدنه خریداری کنید؛ اما اگر برایتان به هر دلیلی مقدور نیست که بیمه بدنه به صورت حضوری خریداری کنید، خیلی راحت و از طریق اینترنت و حتی گوشی موبایل خود می‌توانید بهترین بیمه بدنه پژو ۲۰۶ را از بیمه دات کام خریداری کنید.

استعلام و خرید ارزان ترین بیمه بدنه پژو 206 از بیمه دات کام
استعلام و خرید ارزان ترین بیمه بدنه پژو ۲۰۶ از بیمه دات کام

بیمه دات کام سامانه آنلاین فروش انواع بیمه‌نامه است. فقط کافی است تا مشخصات خودروی خود را وارد کنید و بعد از انتخاب بهترین شرکت بیمه‌گر، مناسب‌ترین  بیمه بدنه متناسب با شرایط و خودروی ۲۰۶ خود را انتخاب و بعد پرداخت مبلغ، بیمه بدنه ماشین خود را آنلاین از  بیمه دات کام( https://bimeh.com/ ) خریداری نمایید. بعد از پرداخت، بیمه‌نامه شما صادر و رایگان برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید