قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > از کجا لوازم آرایشی عمده بخریم؟

از کجا لوازم آرایشی عمده بخریم؟

خرید لوازم آرایشی به صورت عمده دارای مزایای بسیاری است به ویژه اینکه هزینه ی بسیار مناسبی در مقایسه با خرید به صورت خرده در نظر دارد. به همین دلیل می تواند در نهایت سود آور باشد. بهره مندی از این نوع از خدمات نه تنها برای سایر شرکت ها و فروشنده ها می تواند گزینه ی مناسب باشد بلکه کاربران نیز می توانند بسیاری از محصولات مد نظر خود را به قیمت عمده خریداری کنند.

در این مقاله قصد داریم راه های خرید عمده لوازم آرایشی را به شما توضیح دهیم. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

خرید حضوری از مغازه های عمده فروشی

اولین گزینه ای که برای خرید عمده به ذهن همه خطور میکند خرید از مغازه های عمده فروشی است. این روش از قدیم الایام به اولین گزینه برای خرید عمده لوازم آرایشی تبدیل شده و اکثرا آنهایی که قصد خرید لوازم آرایشی به صورت عمده را دارند، این روش را انتخاب میکنند.

در اکثر شهرها پاساژ ها و یا مناطقی از شهر، به فروش عمده کالاها معروف هستند. به عنوان مثال، در شهر تهران خیابان های ۱۵ خرداد و منوچهری به عنوان مرکز فروش عمده لوازم آرایشی شناخته میشود.

بازارچه لوازم آرایشی
بازارچه لوازم آرایشی

شما میتوانید برای خرید انواع لوزم آرایشی به صورت عمده، به این مکان ها مراجعه کنید و لوازم آرایشی مورد نیاز برای فروش خود را از این مکان ها به صورت نقد و یا چکی بخرید.

خرید حضوری از بازارچه های مرزی

دومین شکلی که میتوان لوازم آرایشی را به صورت عمده از آنجا تهیه کرد، بازارچه های مرزی است. این مدل از خرید عمده اگرچه نسبت به خرید از عمده فروشی ارزان تر است ولی چند اشکال مهم دارد. از مهم ترین شهرهایی که میتوان لوازم آرایشی را از آنجا به صورت عمده خرید، شهرهای پیرانشهر ، بانه و بندر گناوه است.

خرید عمده لوازم آرایشی
خرید عمده لوازم آرایشی

اولین مورد این است که نمیتوان پس از اتمام هر محصول به بازارچه مرزی مراجعه کرد. هر چقدر که شهر شما از مرز دور باشد کار سخت تری دارید. دومین مورد هم این که شما فقط میتوانید محصولات خارجی را از این بازارها تهیه کنید و برای تهیه لوازم آرایشی تولید داخل کشور، ناچار هستید به عمده فروشی های داخل شهر خودتان متوسل شوید.

سومین مورد هم این است که کالاهایی که از بازارچه مرزی فروخته میشود، اکثرا به صورت قاچاقی وارد کشور میشود و فاقد هر گونه گارانتی و پشتیبانی است. همچنین این امکان وجود دارد که کالا اصل نباشد و جنس تقلبی را به اسم اصل به شما بفروشند.

پس تا اینجا بهترین راه برای خرید لوازم آرایشی، خرید از عمده فروشی هاست. اما خرید حضوری٬ مشکلات متعددی از جمله اتلاف وقت٬ هزینه رفت‌وآمد٬ عدم دسترسی آسان به عمده‌فروشان را برای خریداران به وجود آورده است.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

سومین و معتبر ترین راه خرید لوازم آرایشی به شکل عمده، از سایت های فروش عمده است. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید رژ لب را دارید، کافیست به یکی از سایت های فروش اینترنتی رژ لب مراجعه کرده و به راحتی هر چند تعداد رژ لب که خواستید خریداری کنید.

این نکته را هم اضافه کنیم که در سایت های اینترنتی فروش عمده، اکثر محصولات مورد نیاز شما موجود میباشد و دیگر این دغدغه وجود ندارد که محصول مورد نظرتان را نتوانید پیدا کنید.

شما در هر مکان و محیطی باشید، برای اینکه محصولات را در کنار هم با قیمت و برند ببینید کافی است، با گوشی، تبلت یا موبایل خود سایت اینترنتی لوازم آرایشی عمده مجموعه مورد نظر را باز و خرید کنید. برای انتخاب کالاها باید همه را در کنار هم دید و با هم مقایسه کرد تا انتخاب درستی داشت.

از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی محصولات آرایشی به صورت عمده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-      سادگی در خرید

مهمترین مزیت خرید اینترنتی این است که با هر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنتی فراهم باشد، میتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

یعنی مثلا شما فقط با داشتن یک گوشی هوشمند، به راحتی میتوانید از هر مکانی برای فروشگاه و یا مغازه خود به راحتی خرید اینترنتی انجام دهید. با این کار نه دردسر ماندن در ترافیک را دارید نه خستگی گشتن مغازه به مغازه عمده فروشی ها برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود را دارید.

۲-      تنوع بالا

 با خرید اینترنتی لوازم آرایشی عمده، به راحتی می توان محصولات را از برند و مارک های محتلف در یک صفحه دید، لازمه انجام این کار داشتن اینترنت و یک گوشی هوشمند است که امروزه همه از آن بهره می بریم. در واقع بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای تنوع بالایی از کالاها و برندهای مختلف را ببینید، بهترین کالا را انتخاب کنید. در هر شهری هستید می توانید اقدام به خرید لوازم آرایشی عمده کنید. محل کسب و کار شما عامل محدود کننده ای نیست و شما میتوانید، در هر کجای ایران که هستید، رنگ برند، و سایر جزئیات همه محصولات را ببینید، سپس لوازم آرایشی مورد نیاز خود را بخرید.

۳-      قیمت های شفاف

یکی از مهمترین مواردی که باعث آزار خریدار محصول در عمده فروشی ها میشود این است که شفافیت قیمت وجود ندارد. یعنی مثلا محصول X را در مغازه ای با قیمت ۲۰٫۰۰۰ تومان به فروش میرسانند و در مغازه ای آن را به قیمت ۱۹٫۰۰۰ تومان عرضه میکنند. شاید این اختلاف قیمت در ظاهر آنچنان اختلاف ایجاد نکند ولی در صورت خرید عمده میتواند، تا چندین میلیون اختلاف قیمت ایجاد کند. ولی در فروشگاه های اینترنتی فروش عمده لوازم آرایشی این اختلاف قیمت ها وجود ندارد.

۴-      ارسال رایگان با صرف هزینه کم

یکی از ویژگی های مهم خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی، ارسال رایگان با کمترین هزینه است. در روش سنتی باید برای همه مراحل خرید هزینه کرد. از مرحله اول یعنی رفتن به بازار تا دریافت بار از باربری. یعنی برای بسته بندی و کارتن بندی، گرفتن چرخی در بازار برای جابجایی، هزینه ارسال بار از بازار تا باربری یا درب مغازه. اما در در خرید اینترنتی لوازم آرایشی هیچ‌کدام از این هزینه‌ها نیاز نیست.

از کجا به راحتی خرید عمده لوازم آرایشی خود را انجام دهیم؟

سایت نرخ جو یک سایت مقایسه قیمت، نقد و بررسی و خرید آنلاین می باشد. هدف این سایت فراهم کردن بستری است که در آن شما بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین محصولات آنلاین را با بهترین قیمت پیدا کرده و خرید خود را از بهترین و معتبرترین فروشگاه های ایران انجام دهید.

سایت نرخ جو
سایت نرخ جو

همچنین میتوانید نظرات و رای های سایر کاربران دیگر را در مورد هر محصول بررسی کرده و با اطمینان خاطر، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

همچنین میتوانید لیست کامل محصولات و برندها را ببینید. حتی قیمت روز عمده لوازم آرایشی را دریافت کنید، تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می‌توانید میزان قیمت کالا و هزینه‌های ارسال در خرید عمده لوازم آرایشی که نسبت به خرده‌فروشی یا خریدهای با واسطه تفاوت زیادی دارد، ببینید. خرید لوازم آرایشی عمده از این طریق، می‌تواند تضمین‌کننده سلامت محصولات طی فرآیند پخش عمده لوازم آرایشی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید