قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رشد و توسعه فردی > اسرار زندگی موفق

اسرار زندگی موفق

اجازه ندهید همه به شما بگویند، ” زندگی خیلی سخت است!” اجازه ندهید کسی به شما بگوید، “برای اینکه به زندگی دست پیدا کنی که با ارزش باشد باید خیلی رنج و سختی بکشی!” مطمئناً این یک راه موفقیت است اما راه‌ های دیگری هم وجود دارد.در این مقاله اسرار زندگی موفق را بازگو خواهیم کرد.

بیشتر مردم فکر می‌کنند که تنها راه موفقیت سخت تلاش کردن است. بیشتر مردم به شما می‌گویند که هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی ‌آید. اما بیشتر مردم اشتباه می‌کنند!

شاید به نظرتان کمی غیر واقعی بیاید اما تا مقاله اسرار زندگی موفق را کامل نخوانده ‌اید قضاوت نکنید!

شاید این مثال کمکتان کند…

تا حالا در مسابقه ماراتن شرکت کرده‌اید؟ من شرکت کرده‌ام… واقعاً کار سختی بود! اما به این خاطر سخت بود که من آن را سخت می‌دیدم. سخت بود چون من به خودم گفته بودم سخت است. من خودم را قانع کرده بودم که قرار است یک مسابقه سخت داشته باشم و حق با من بود! واقعاً مسابقه سختی بود!

ببینید، هیچ شکی نیست که دویدن در مسابقه ماراتن خیلی تلاش و زحمت می‌خواهد. هیچ شکی نیست که مقدار زیادی عرق می‌کنید و ممکن است بدنتان هم چند روز درد بگیرد. اما نکته اینجاست که اگر ماراتن را یکجور دیگر ببینید، یک دیدگاه تازه پیدا می‌کنید.

به جای اینکه از هر گام بترسید، هر قدم را یک قدم به نقطه پایان نزدیک‌تر ببینید. به ‌جای اینکه آن را یک نبرد سخت ببینید، آن را یک چالش ببینید…چالشی که قرار است از پس آن برایید…چالشی که قرار است از آن پیروز بیرون بیایید.

با متفاوت نگاه کردن به مسائل، همه چیز را چالشی می‌بینید که غلبه بر آن بسیار لذت‌ بخش است نه یک نبرد جانکاه که حتی از فکر کردن به آن هم می‌ترسید.

راز واقعی این است که روی آنچه که می‌خواهید به دست آورید تمرکز کنید… بعد کاری کنید که شما را یک قدم به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند و بعد به آن راه اطمینان کنید. به قدرت‌های کیهانی که اطرافتان را گرفته‌اند و شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کنند، اطمینان کنید.

گهگاه تصمیم می‌گیریم که چه می‌خواهیم، برای خودمان هدف تعیین می‌کنیم، در جهت رسیدن به آن حرکت می‌کنیم اما به اینکه قرار است موفق شویم باور و اطمینان نداریم. ما به راهی که پیش گرفته‌ایم اطمینان نداریم. چون فکر می‌کنیم که شکست می‌خوریم. به‌ خاطر همین هم شکست می‌خوریم!

در واقعیت، شما خیلی به موفقیت نزدیک هستید. تنها کاری که باید بکنید این است که باور داشته باشید! باور داشته باشید که قرار است موفق شوید.

با اطمینان کردن به راهی که پیش گرفته ‌اید و باور به موفق‌ شدنتان، رسیدن به هدف‌هایتان ساده‌ تر به نظر خواهد رسید.

مطمئنم این خیلی راحت ‌تر از تلاش سخت به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

بیشتر بخوانید:

چرا بعضی به اهدافشان نمی رسند؟

۱۰ موضوعی که قبل از خواب باید به آنها فکر کنید

دیدگاهتان را بنویسید