قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > اصول ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب

اصول ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب

ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب دارای اصول ساده ای است که تنها کافی است قبل از خرید این محصولات به مطالعه آنها بپردازید. در صورتی که این اصول ساده را در انتخاب و خرید لباس های مردانه رعایت کنید می توانید به راحتی یک استایل متفاوت و خیره کننده خلق کنید. اگر به اصول ست کردن علاقه مند هستید در ادامه با ما همراه شوید.

اولین قدم در خرید اکسسوری

قبل از ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب بهتر است با اصول اولیه در ست کردن لباس آشنا شوید، سپس اقدام به خرید اکسسوری جانبی کنید. همان طور که می دانید کت و شلوار از جمله لباس هایی است که در موقعیت های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از آقایان به این نوع پوشش علاقه مند هستند اما در نحوه ست کردن آن با اکسسوری جانبی مشکل دارند. بر این اساس قدم اول در خرید اکسسوری آشنایی با اصول ست کردن لباس است.

معرفی کراوات و دستمال جیب

کت و شلوار به خلق یک استایل کلاسیک کمک ویژه ای می کند. خرید کراوات و دستمال جیب و استفاده صحیح از آن ها می تواند زینت بخش این استایل باشد. تیپ کلاسیک به استایلی گفته می شود که در همه زمان ها مورد پسند واقع شده و هیچ گاه قدیمی نمی شود و از مد نمی افتد. اما با استفاده از اکسسوری مناسب می توان این پوشش را به یک استایل مدرن و امروزی تبدیل کرد. بدین منظور استفاده از کراوات و دستمال جیب پیشنهاد می شود. ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب به زیبا و شیک به نظر رسیدن آقایان در موقعیت های رسمی می افزاید.

پوشت یا دستمال جیب از جمله اکسسوری مورد استفاده آقایان است که استفاده از آن در قرن ۱۹ میلادی بسیار رواج یافت. این تکه پارچه، نشانی از اشرافیت بوده و معمولاً از جنس ابریشم، سیلک، کتان و لنین تهیه می شود. ابعاد آن بین ۲۵ تا ۴۵ سانتی متر بوده و به روش های مختلفی تا شده و داخل جیب بالایی کت مردانه قرار داده می شود.

نکات مهم در ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب

به هنگام ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب این نکته را به خاطر داشته باشید که ست کردن به معنای پوشیدن لباس های هم رنگ و یک طرح نیست. ست کردن اصولی دارد که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

در ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب قبل از هر چیز باید به رنگ، جنس و طرح کت و شلوار توجه کنید. به طور مثال اگر کت و شلوار شما دارای رنگ های خنثی مثل طوسی است برای خرید اکسسوری دستتان باز بوده و انتخاب های بسیار زیادی دارید.  

در ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب به جنس کت و شلوار دقت کنید. اکسسوری نباید با جنس کت و شلوار یکی باشد. بهترین انتخاب برای کت و شلوارهای پشمی اکسسوری نخی است. برای کت و شلوارهای فاستونی و غیره نیز می توانید از کراوات و دستمال جیب ابریشمی استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب

بر اساس علم روانشناسی رنگ ها تأثیر بسیار زیادی بر روحیات و خلق و خوی انسان ها دارند. همچنین رنگ ها شخصیت داشته و می توانند یادآور پیام خاصی باشند. به طور مثال رنگ های گرم حس نشاط را منتقل می کنند و رنگ های سرد و خنثی به انسان حس آرامش را هدیه می دهند. همچنین رنگ بنفش به عنوان رنگ سلطنتی شناخته می شود و می تواند نشانی از اشرافیت باشد.

بر این اساس قبل از خرید کت و شلوار مردانه و ست کردن اکسسوری جانبی آن، رنگ هایی که برای پوست شما مناسب هستند را پیدا کنید. به طور مثال پوشیدن کت و شلوار کرم برای افرادی که پوست سبزه ای دارند چندان زیبا نیست. این در حالی است که رنگ مشکی، سورمه ای و طوسی می تواند برای آنها بسیار مناسب باشد.

علاوه بر این رعایت تضاد رنگی هم اگر به درستی انجام شود می تواند در تغییر استایل بسیار مؤثر باشد. به طور مثال اگر در ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب همیشه از رنگ های هماهنگ استفاده می کردید این بار تضاد رنگی را تجربه کنید. البته برای این کار باید رنگ های مکمل و متضاد را بشناسید. اگر با این ترکیب ها آشنایی ندارید می توانید از تونالیته یا پالت های رنگی موجود استفاده کنید.

بهتر است رنگ های گرم را با هم و رنگ های سرد را در تناژهای مختلف با یکدیگر استفاده کنید. همچنین می توانید درجات مختلف یک رنگ را در طراحی لباس های خود مورد استفاده قرار دهید. به طور مثال از ترکیب رنگ سورمه ای، آبی کمرنگ، آبی پررنگ، سفید و مشکی استایلی جذاب خلق کنید. در ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب بهتر است استایل مونوکروم را فراموش کنید. انتخاب همه لباس ها و اکسسوری ها به یک رنگ برای آقایان خیلی جذاب نخواهد بود.

متفاوت بودن بد نیست

جسارت مهم ترین ویژگی در ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب است. سعی کنید متفاوت عمل کنید و استایل مخصوص به خود را داشته باشد. تبعیت از کاری که دیگران انجام داده اند می تواند کسل کننده به نظر آید.

توصیه می کنیم برای ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب برای حضور در موقعیت های رسمی مختلف مانند قرارهای کاری یا جشن های خانوادگی، چند عدد کراوات و دستمال جیب متفاوت در کمد لباس های خود داشته باشید. گاهی می توانید کراوات یک ست را با دستمال جیب ست دیگر استفاده کنید و بسیار جذاب به نظر آیید. البته در انجام این کار داشتن هارمونی طرح و رنگ را فراموش نکنید.

انتخاب طرح مناسب

ست کردن کت و شلوار با کراوات و دستمال جیب طرح دار نیز دارای قوانین و اصول خاص خود است. در درجه اول بهتر است با کت و شلوار طرحدار اکسسوری و پیراهن طرحدار انتخاب نکنید تا شیک تر به نظر آیید. همچنین با کت و شلوار ساده می توانید از اکسسوری طرح دار استفاده کنید و کمی متفاوت باشید.

همچنین به خاطر داشته باشید که نیاز نیست کراوات و دستمال جیب شما با یکدیگر ست بوده و از یک طرح و رنگ باشند. در انتخاب این دو کمی جسور بوده و از طرح های مختلف استفاده کنید. البته بهتر است طرح ها مکمل یکدیگر بوده و از یک تناژ رنگی در آن ها استفاده شده باشد. گاهی می توانید از ترکیب کراوات ساده و دستمال جیب طرحدار و گاهی از یک ترکیب برعکس آن استفاده کنید.

 بهترین راه برای خرید لباس

از مزایای خرید اینترنتی لباس می توان به امکان مشاهده کالا و مقایسه قیمت آن با سایر رقبا، مطالعه دقیق مشخصات محصول، بررسی نظر خریداران، کاهش هزینه های رفت و آمد، امکان مرجوعی کالا، دریافت ضمانت اصل بودن کالا و غیره اشاره کرد. برای خرید بهترین کت و شلوار و اکسسوری مردانه با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی هیدی استایل مراجعه نمایید. با مشاهده انواع مختلف از محصولات در رنگ بندی های متفاوت و بهترین کیفیت ها، کار شما برای انتخاب ست دلخواه راحت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید