قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس چیست؟

شاید تا به حال اسم بازار فارکس و سیگنال فارکس به گوش شما خورده باشد و برای‌تان این سوال به وجود آمده باشد که فارکس چیست؟ و عملکرد آن چگونه است؟ اصلا چطور می‌شود در فارکس درآمد دلاری به دست آورد؟ فارکس یا همان بازار ارزهای خارجی مختصر عبارت «Foreign Exchange Market» است و دراقع یک بازار مالی است که در آن ارزهای کشورهای خارجی مبادله می‌شود.

سیگنال فارکس
سیگنال فارکس

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی محسوب می‌شود و میزان معاملات روزانه آن بالغ بر ۶٫۶ تریلیون دلار است. معمولا بانک‌ها و موسسات مالی بزرگ سهم عمده معاملات این بازار را به خود اختصاص می‌دهند و سرمایه گذاران خرد تنها بخش کوچکی از آن هستند.

در بازار فارکس ارزها به صورت جفت معامله می‌شوند و تریدرها در این بازار از طریق خرید یک ارز در مقابل فروش ارز دیگر سود به دست می‌آورند. به عنوان مثال جفت ارز EUR/USD به این معناست که معامله گر در ازای خرید یورو، دلار می‌فروشد. پس برای کسب سود، تریدر باید انتظار داشته باشد که قیمت دلار در برابر یورو کاهش پیدا کند.

چگونه می‌توان از بازار فارکس درآمد دلاری کسب کرد؟

باتوجه به اینکه اقتصاد کشورمان بسیار افول کرده و ارزش پول ملی کاهش شدیدی داشته، کسب درآمد دلاری برای هر کسی جذاب است. افراد زیادی هستند که می‌خواهند در این شرایط درآمد دلاری داشته باشند و ریالی خرج کنند. فارکس راهی برای این افراد است؛ چون شروع کار در فارکس نیاز به سرمایه زیادی ندارد و حتی شما با یک سرمایه اندک حداقل ۱۰ دلاری هم می‌توانید ترید در فارکس را شروع کنید. گذشته از آن فارکس یک بازار ۲۴ ساعته است که می‌توانید از دوشنبه تا جمعه در آن معامله کنید و درآمد دلاری به دست آورید.

البته شروع فارکس بدون هیچ دانش و تجربه‌ای غیرعقلانی است و باید برای این کار به خوبی آموزش ببینید. چون اگر یک معامله گر در این بازار گرفتار طمع شود، ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهد. حضور یک تیم پشتیبان در کنار تریدر می‌تواند بسیار ایده‌آل و مفید باشد. خوشبختانه مجموعه فارکس ۳۶۵ یک تیم پشتیبان ۲۴ ساعته دارد که تمام سوالات شما را در زمینه فارکس جواب می‌دهد و شما را کامل راهنمایی می‌کند.

سیگنال VIP فارکس
سیگنال VIP فارکس

شاید افراد تصور کنند که ترید کردن و معامله در بازار فارکس آسان است و کسی نیاز به سیگنال فارکس ندارد، اما چنین نیست و سخت‌ترین چیز در فارکس این است که موقعیت معاملاتی خوب را تشخیص داد. درواقع تشخیص اینکه چه زمانی باید یک موقعیت معاملاتی را باز کرد، نکته کلیدی برای موفقیت در فارکس است. یک تریدر باید مدت‌ها آموزش دیده و تجزیه و تحلیل از الگوهای نموداری داشته باشد تا بتواند درک کند چه موقعیتی برای باز کردن معامله مناسب است. اما تریدرهای تازه‌کار که این دانش را ندارند باید چیکار کنند؟

بهترین راه‌حل برای تریدرهای تازه‌کار و یا تریدرهای کارکرده این است که از سیگنال های یک تحلیل گر حرفه‌ای استفاده کنند. سیگنال‌ها پیشنهادهای خرید و فروش هستند که یک تحلیل گر باتوجه به حرکات قیمتی و براساس تحلیل‌های فاندامنتال، تکنیکال و یا سنتیمنتال آنها را ارائه می‌دهد.

سیگنال های فارکس می‌تواند به معامله گران بی‌تجربه کمک کند تا بدون دانش تخصصی در حوزه فارکس تصمیمات هوشمندانه‌ای بگیرند. اما چیزی که اهمیت دارد پیدا کردن یک تحلیل گر مناسب است. بسیاری از افراد از ربات‌های سیگنال دهنده استفاده می‌کنند که احتمال خطا و ریسک در آن بیشتر است. مجموعه فارکس ۳۶۵ با برخورداری از بهترین تحلیل گران توانسته براساس بررسی و تحلیل فاندامنتال، تکنیکال و سنتیمنتال بهترین سیگنال‌ها را در اختیار اعضای خود قرار دهد.

انواع سیگنال های فارکس

در سال‌های اخیر با افزایش محبوبیت بازار فارکس، سیگنال های فارکس نیز محبوب زیادی پیدا کرده‌اند. اما ترید و بازار می‌تواند بی‌ثبات و حتی گاهی غیرمنطقی باشد؛ در نتیجه هرکسی نمی‌تواند تبدیل به یک معامله گر حرفه‌ای و موفق شود. در این شرایط سیگنال بسیار مفید خواهد بود.

سیگنال های خودکار

سیگنال خودکار فارکس سیگنال هایی هستند که به صورت خودکار به وسیله یک ربات یا الگوریتم معاملاتی ایجاد می‌شود. این نوع سیگنال بدون دخالت تریدر خود معامله را انجام می‌دهد و معامله گر نقشی در آن ندارد. همین عدم دخالت تریدر در انجام معامله با سیگنال خودکار باعث می‌شود که احتمال خطا در آن زیاد شود؛ وچن فارکس بازار ثابتی نیست و همیشه نوسان دارد، علاوه بر آن ممکن است یک اخباری منتشر شود و نوسانات ارزی که مورد معامله قرار گرفته را بیشتر کند و روندی برخلاف پیش‌بینی طی کند.

فارکس 365
فارکس ۳۶۵

سیگنال های دستی

سیگنال های دستی مزیت بیشتری نسبت به سیگنال های خودکار دارند. در این نوع سیگنال تریدر حق انتخاب دارد که سیگنال را وارد کند یا نه. همچنین وی می‌تواند با توجه به دانشی که نسبت به بازار دارد و براساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال سیگنال‌ها را بررسی کرده و به این شکل تسلط بیشتری بر روی معامله داشته باشد.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که سیگنال های دستی را تنها تریدرهایی که حرفه‌ای هستند و دانش زیادی در زمینه تحلیل فنی و بنیادی دارند می‌توانند ارائه دهند و تریدرهای تازه کار بهتر است از سیگنال های آنها استفاده کنند. مجموعه فارکس ۳۶۵ با برخورداری از تحلیل‌گر برجسته به صورت روزانه در کانال سیگنال vip براساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال سیگنال هایی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. عضویت در کانال سیگنال vip فارکس برای کسانی که در یکی از بروکرهای آلپاری، لایت فارکس و آمارکتس عضو هستند رایگان است.

مزایا استفاده از سیگنال های مجموعه فارکس ۳۶۵

یک معامله گر تازه وارد برای آنکه بتواند درصد ریسک خود را در بازار فارکس پایین بیاورد، باید از سیگنال های آماده استفاده کند. به این ترتیب می‌تواند به راحتی حرکات قیمتی را پیش از وقوع آنها پیش‌بینی کند. پیش‌بینی بازار نیز موضوع مهمی است چون مرتب درحال نوسان و تغییر است. استفاده از سیگنال همچنین باعث می‌شود تا تریدر اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و تصمیمات بهتری برای معاملات خود بگیرد.

مجموعه فارکس ۳۶۵ یک کانال سیگنال vip رایگان دارد و در آن به صورت روزانه سیگنال های جفت ارز و طلا قرار می‌دهد.  علاوه بر آن در کانال عمومی فارکس۳۶۵ نیز سیگنال های عمومی قرار می‌گیرد که تریدرها می‌توانند از آن استفاده کنند. نکته‌ای که در مورد سیگنال های تیم فارکس ۳۶۵ وجود دارد این است که ریزالت‌های شفاف و واضح دارد که به صورت هفتگی در کانال نتایج فارکس ۳۶۵ قرار می‌گیرد. بنابراین تریدر می‌تواند قبل از عضویت در کانال سیگنال رایگان، کانال ریزالت را بررسی کند. توجه داشته باشید که فارکس ۳۶۵ تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و هر تایمی از شبانه روز سوال داشتید این تیم شما را راهنمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید