قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > چطور با زغال فعال دندانها را سفید کنیم؟

چطور با زغال فعال دندانها را سفید کنیم؟

سفید  کردن دندان با زغال چوب؟

من مشکوک  بودم که زغال چوب واقعا می تواند دندان ها را سفید کند یا نه؟. این ماده اغلب در بیمارستان ها برای درمان مسمومیت غذایی استفاده می شود. با چیزهایی  که دیده بودم ، معمولا” زغال همه جا را کثیف و سیاه می کند بنابراین من می ترسیدم که دندان های من  را سیاه کنند .

چطور با زغال فعال دندانها را سفید کنیم؟
چطور با زغال فعال دندانها را سفید کنیم؟

زغال فعال چگونه ، دندانها را سفید می کند؟

زغال فعال معمولا” برای سم زدایی استفاده می شود اما واقعا” می تواند دندانها را هم سفید کند؟

من کمی تحقیق کردم  و متوجه شدم که حتی با اینکه موقتا دهان  را به شدت سیاه می کند با اینحال  اثر مشابهی هنگام مصرف دارد سموم را از دهان میگیرد و لکه ها را از بین می برد و باعث می شود که دندان های شما بسیار تمیز و صاف باشد.

تحقیقات بیشتر انجام شده نشان می دهد که زغال  فعال می تواند در تغییر pH و سلامت دندان و دهان مفید باشد.همچنین در از بین بردن باکتریهای مضر دهان و دندان هم  مفید است.

البته، قبل از استفاده از این یا هر ماده دیگر، مهم است که با دکتر و دندان پزشک خود مشورت کنید.

آیا ممکن است استفاده از زغال فعال باعث ساییدگی دندانها بشود؟

این موضوع نگرانیهایی میان دندان پزشکان ایجاد کرده است.جستجو کردم  ولی من جایی چنین چیزی ندیدم که استفاده از زغال فعال ممکن است باعث ساییدگی دندانها بشود، اما به توصیه دندانپزشکم سعی می کنم بدون استفاده از مسواک و فقط با انگشتم دندان هایم را بشویم.

چه زغالی برای سفید کردن دندانها استفاده کنیم؟

دوست دندانپزشک من توصیه کرد که زغال فعال  بدلیل خواص جذب کننده خود، دندانهایی را که در اثر نوشیدن چایی یا قهوه و… زرد شده می تواند سفید کند ولی معمولا بر روی دندان هایی که از آنتی بیوتیک ها یا دیگر مشکلات داخلی زرد شده اند عمل نخواهد کرد.

چطور با زغال فعال دندانها را سفید کنیم؟

مسواک خود را خیس کنید و مقداری  زغال فعال روی آن بریزید و دندانهایتان را مسواک کنید.۲ دقیقه به روش همیشگی مسواک بزنید و سپس دهان و دندان خودرا بشویید .برای اثر بخشی بیشتر این کار را چند بار در هفته انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید:

روش سفید کردن دندان ها

دیدگاهتان را بنویسید