قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > ورزش و تناسب اندام > بهترین ورزش های هوازی برای آب کردن چربی سینه

بهترین ورزش های هوازی برای آب کردن چربی سینه

اگر می خواهید چربی سینه را آب کنید باید ورزش های مناسب برای این کار را انتخاب کنید.تمرینات ورزشی زیادی برای این کار وجود دارد اما برخی باعث می شوند چربی سوزی بیشتری داشته باشید.

بهترین ورزش های هوازی برای آب کردن چربی سینه
بهترین ورزش های هوازی برای آب کردن چربی سینه

بنابراین بهترین ورزش های هوازی برای آب کردن چربی سینه کدام  ها هستند؟

تمریناتی که در این  مطلب به شما معرفی می کنیم حرکاتی ورزش هستند  که بیشترین چربی بدن را به طور کلی و مخصوصا” چربی سینه را می سوزانند.

۱-دویدن:

تمرین می تواند به شما در از بین بردن  چربی قفسه سینه کمک کند ، زیرا نه تنها به عنوان یک  هوازی شدید است بلکه کل بالاتنه شما را نیز درگیر می کند و به همین ترتیب عضلات را برای چربی سوزی تحریک می کند.

 ۲-طناب زدن:

این احتمالاً بهترین تمرین خانگی است. فقط در ۵ دقیقه می توانید یک تن کالری بسوزانید و از شر بسیاری از چربی سینه خلاص شوید. طناب زدن  همچنین بالا تنه  و پاها را درگیر می کند.

۳- حرکت روئینگ(پارویی):

این حرکت عضلات کمر و کل عضلات بدن را درگیر می کند و یک حرکت قلبی عروقی با شدت بالاست.

۴-بالا رفتن از دیوار-بارفیکس – صخره نوردی:

اگر از ارتفاع می ترسید بالا رفتن از دیوار را کنار بگذارید.با این حال یک حرکت بسیار موثر در چربی سوزی قفسه سینه است.

۵-پیاده روی:

حتی اگر سرعت زیادی هم نداشته باشید یکی از موثرترین راههای سوزاند چربی بدن و مخصوصا” بالا تنه است.اگر یک وزنه یا دمبل  به همراه داشته باشید تاثیر پیاده روی در چربی سوزی بسیار بیشتر خواهد بود.

این بهترین ورزش های هوازی برای آب کردن چربی سینه است که شما می توانید با انجام این حرکات ورزشی بصورت هدفمند و رعایت رژیم غذایی مناسب چربی سینه ها را بسوزانید و سینه های خوش فرم داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

در پیاده روی این ها را رعایت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *