قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه های بیماری سرطان

بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه های بیماری سرطان

به علت رشد سلول های ناهنجار که بدن قادر به کنترل آن ها نمی باشد که بیماری سرطان ایجاد می شود و این بیماری بسیار سخت می باشد و برای درمان نیاز به یک سری هزینه های بسیار بالا دارد. برای آرامش خاطر بهترین کار این است که افراد خود را بیمه تکمیلی نمایند تا درمواقع اضطراری بتوانند هزینه های درمانی را پرداخت کنند.

بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه های بیماری سرطان
بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه های بیماری سرطان

بیمه تأمین اجتماعی

بیمه تأمین اجتماعی یک بیمه پایه می باشد و بر خلاف  بیمه تکمیل درمان، سقف تعهدی برای درمان در این بیمه نیست و بیماران می توانند بارها برای درمان به این مراکز بروند و آن بیمارستان بخشی از هزینه را پرداخت می نماید .

اگر فردی به یک مرکز درمانی برود که طرف قرارداد با بیمه تأمین اجتماعی است ، می تواند برای هر بار رفتن، ۳ الی ۱۰ درصد هزینه های او را پرداخت نمایند. ولی اگر به خود بیمارستان تأمین اجتماعی بروند هیچ هزینه ای نباید پرداخت کنند .

بیمه سلامت

بیمه سلامت هم یکی از بیمه های پایه می باشد .در این بیمه ، سرطان جزو بیماری صعب العلاج می باشد و بسته به صندوق بیمه ای فرد بیمه شده، هزینه ها پرداخت می شود و اگر فردی که بیمه سلامت دارد به بیمارستان دولتی و طرف قرار داد با این بیمه مراجعه نمایند ،نباید دیگر هزینه ای را پرداخت کنند و حدود ۹۱ درصد هزینه داروهای ایرانی بیمار را هم پرداخت می نماید و داروهای خارجی را هم معادل با مبلغ داروی ایرانی پرداخت می کند و مابقی را بیمار می دهد.

هزینه های درمان بیماری سرطان

خدمات بیمه های پایه تأمین اجتماعی و سلامت برای درمان بیماری سرطان مناسب نمی باشد، زیرا درمان این بیماری هزینه های بسیار زیادی دارد.پس بهتر است که افراد، بیمه تکمیلی در کنار این بیمه های پایه داشته باشند. از فواید بیمه تکمیلی این است که مابقی هزینه های درمان را پرداخت می کند.

پوشش های بیمه تکمیلی

  • بستری شدن بیمار ، جراحی تومور و شیمی درمان آن
  • هزینه های سونوگرافی
  • هزینه های تست غربالگری
  • هزینه های آزمایشگاهی
  • هزینه های ویزیت و دارو و اورژانس در مواقع بستری نشدن

نکته: توجه داشته باشید شرکت های بیمه قبل از پرداخت هزینه های درمانی بیمار، پروندۀ پزشکی فرد را بررسی می نماید که بیماری آن برای گذشته و قبل قرارداد بیمه تکمیلی نباشد. بیمه سامان در این زمینه تکمیل درمان خئمات بسیار خوبی را برای افراد در نظر گرفته است که با مراجعه به دفاتر بیمه سامان می تواند خود را بیمه تکمیل درمان نمائید .

بیماری سرطان در پوشش های بیمه عمر

بیماری سرطان در پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر هم تحت پوشش می باشد و اگر فردی در مدت بیمه نامه خریداری خود دچار این بیماری شود، طبق شرایط این پوشش، بیمه گر هزینه های آن را پرداخت می کند. .

یک دیدگاه

  1. واقعاً برای افرادی که دچار بیماری و مشکل میشن، پرداخت هزینه های مرتبط با بیماری مسئله بزرگی هست. برای اونهایی که پول دارن برای پرداخت هزینه ها، کار راحت تره. اما برای افرادی که نمیتونن پول درمان رو پرداخت کنن، داشتن بیمه تأمین اجتماعی یا بیمه تکمیل درمان واقعاً میتونه بهشون کمک بکنه. هرچند که خیلی ها وقتی دچار مشکل میشن تازه به فکر میافتن.

دیدگاهتان را بنویسید