قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > ترند هدایای تبلیغاتی این روزها را بهتر بشناسید

ترند هدایای تبلیغاتی این روزها را بهتر بشناسید

با نزدیک شدن به روزهای آخر سال، اغلب شرکت‌ها و فروشگاه‌ها به دنبال جذب مشتری، حفظ آن‌ها و البته قدردانی از مشتریان ماندگار و صمیمی خود هستند. با استفاده از ترند هدایای تبلیغاتی که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، علاوه‌ بر حفظ مشتریان و ماندگار کردن نام شرکت خود، از کارکنانتان نیز تشکر کرده و سال خوبی را برای آن‌ها آرزو کنید.

ترند هدایای تبلیغاتی این روزها را بهتر بشناسید
ترند هدایای تبلیغاتی این روزها را بهتر بشناسید

اغلب هدایای تبلیغاتی شامل لوگو نشانی از شرکت یا فروشگاه هدیه دهنده هستند و بهتر است با فعالیت آن‌ها مرتبط باشد. هدایایی همچون خودکار یا مواردی که تکراری بوده و مشتریان را چندان سر ذوق نمی‌آورد، تاثیر خوبی در جذب آن‌ها نداشته و شاید حتی کارآیی چندانی نیز برای آن‌ها نداشته باشد.

پیشنهاد می‌دهیم هدیه‌ای را انتخاب کنید که ماندگار شود و هر زمان که چشم مشتری به آن می‌افتد، خدمات شرکتتان برای آن یادآوری شود. در ادامه قصد داریم بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی را معرفی کنیم.

آشنایی با جذاب‌ترین ترند هدایای تبلیغاتی

اغلب شرکت‌هایی که برای مشتریان خود ارزش قائل‌اند و البته از اصول و قوانین جذب مشتری نیز اطلاع دارند، به دنبال تهیه یک ترند هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان هستند. این هدایا به شرکت‌ها و فروشگاه‌ها این کمک را می‌کند که فعالیت آن‌ها در ذهن مشتری ماندگار شود و کسب‌وکارشان رونق یابد.

برای مثال اگر یک کافی‌شاپ دارید، یک ماگ تبلیغاتی بهترین هدیه برای مشتریان شما محسوب می‌شود. همچنین سررسیدها نیز برای شرکت‌های اداری مناسب‌اند. هدایایی همچون صنایع‌دستی نیز نشان‌دهنده علاقه شما به میهن خود و انتقال آن به مشتریانتان است. پیشنهاد می‌دهیم در انتخاب یک هدیه سازمانی، سلیقه به خرج داده و چیزی را انتخاب کنید که سال‌های سال در ذهن بماند.

صنایع‌دستی، انتخابی ایده‌آل و پرطرفدار

مراکزی همچون بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، احتمالا مشتریانی دارند که سال‌های زیادی در کنار آن‌ها بودند و یکی از بهترین سرمایه‌گذاران برای این مراکز به شمار می‌روند. در واقع حضور این مشتریان به سرپا ماندن بانک‌ها و شرکت‌ها کمک بسزایی می‌کند.

پیشنهاد می‌دهیم با انتخاب یک هدیه باارزش و ماندگار، ارزشمندی مشتریان قدیمی خود را به آن‌ها یادآور شوید. اغلب صنایع‌دستی که نشان‌دهنده قدمت و هنر مردم ایران زمین است، به‌عنوان هدیه‌ای باارزش تلقی می‌شود. برخی از این هدایا را در ادامه شرح می‌دهیم:

·         ساعت دیواری خاتم و مینا؛

·         خاتم روی مس و چوب؛

·         الماس کاری؛

·         ترمه؛

·         تندیس‌های باارزش؛

·         ساعت معرق‌کاری؛

·         ظروف مینای سفال و فلزی؛

·         ملیله‌کاری؛

·         انواع قاب زیبا و سنتی.

این هدایا علاوه بر آنکه ارزش مشتری را یادآور شده، به‌عنوان بهترین ترند هدایای تبلیغاتی برای کارکنان نیز محسوب می‌شود. اغلب شرکت‌های سرمایه‌گذاری همچون بانک‌ها، هدیه‌ای باارزش را برای کارکنان خود انتخاب کرده که از همکاری آن‌ها در طول یک سال گذشته تشکر کنند.

ظروف تبلیغاتی، بهترین هدیه برای جوان‌ترها

یکی از عوامل موفقیت یک شرکت، شناخت مشتریان خود است. اگر مشتریان کسب‌و‌کار شما، خانم‌های جوان هستند، بدون شک ظروف تبلیغاتی در دسته بهترین ترند هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرد. اغلب روی این ظروف نام شرکت و برند شما ثبت می‌شود که همواره فعالیت‌تان را یادآوری کند. برخی از این هدایا شامل موارد زیر است:

·         انواع ست پذیرایی؛

·         ست چای‌خوری؛

·         فنجان و ماگ؛

·         فلاسک؛

·         بشقاب و لیوان.

این اجناس در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی وجود دارد که با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آید. همچنین شرکت‌هایی که در حوزه صنایع غذایی فعالیت می‌کنند یا رستوران‌های زنجیره‌ای در سطح شهر یا کشور، با انتخاب یکی از این ترندهای تبلیغاتی در مناسبت‌های گوناگون، قادر به حفظ مشتریان و سپاسگزاری از کارکنان خود هستند.

ساعت، یادآور لحظات ارزشمند

یکی دیگر از انواع ترند هدایای تبلیغاتی که همانند زمان بسیار ارزشمند بوده، ساعت است. در تمامی دیوار خانه‌ها، ادارات، روی میز و مچ دست افراد گوناگون ساعت دیده می‌شود؛ ازاین‌رو این محصول جزو یکی از بهترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. هدایایی همچون ساعت دیواری، ساعت رومیزی و ساعت مچی علاوه بر ارزش مادی، ارزش معنوی نیز دارند؛ زیرا از قدیم گفته‌اند که وقت طلاست؛ به همین دلیل باید همواره به آن توجه کرد.

اغلب ساعت‌های مچی با بند چرمی مناسب مشتریان جوان و ساعت‌هایی که بندهای فلزی دارند، برای مشتریان قدیمی کسب‌وکارتان مناسب است. همچنین ساعت‌های رومیزی جذاب با طرح‌های نوینی وجود دارد که با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آید.  

محصولات چرمی، هدیه‌ای باکلاس و حیرت‌انگیز

از گذشته تاکنون افرادی که از محصولات چرمی استفاده می‌کنند، در دسته اشخاص باکلاس و شیک قرار می‌گیرند. این محصولات از چرم مصنوعی و برخی دیگر از چرم‌های طبیعی مانند پوست حیوانات تولید شده‌اند. اغلب این محصولات که برای خانم‌ها و آقایان مناسب‌اند، طرف‌داران زیادی نیز دارند و به شرح زیر هستند:

·         جاکارتی تبلیغاتی چرمی؛

·         جاکلیدی چرمی؛

·         ست‌های هدیه مردانه؛

·         کیف اداری؛

·         کیف پاسپورتی؛

·         کیف پول؛

·         کمربند و اقلام جانبی.

در میان این ترند هدایای تبلیغاتی، کیف پول جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیرا مناسب تمامی افراد جامعه است. پیشنهاد می‌دهیم با انتخاب این هدیه جذاب و باکلاس، نام شرکت خود را در ذهن‌ها ماندگار کنید. همچنین یکی از هدایایی که برای خانم‌ها بسیار کاربردی بوده، آینه کیفی با جلد چرمی است. این هدیه شیک و منحصربه‌فرد علاوه بر قیمت مناسب، کاربرد خوبی نیز دارد.

هدایای تبلیغاتی مناسب آرایشگران

سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های بزرگی که شعب گوناگونی در شهر دارند یا آنکه خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، با انتخاب یک ترند هدایای تبلیغاتی، به دنبال ثبت‌نام خود به‌عنوان یک برند هستند.

هدیه‌ای همچون ست مانیکور برای خانم‌ها بسیار جذاب و کاربردی است. پیشنهاد می‌دهیم با تهیه این ست خارق‌العاده همواره مشتریان خود را به آراستگی تشویق کنید. اغلب این ست‌های جذاب از باکیفیت‌ترین و مستحکم‌ترین لوازم آرایشی همچون ناخن‌گیر تهیه شده‌اند و جلد چرمی دارند که باعث استحکام بیشتر این کیف می‌شود.

ست هدیه دیجیتال؛ مخصوص جوانان
ست هدیه دیجیتال؛ مخصوص جوانان

ست هدیه دیجیتال؛ مخصوص جوانان

هدایای دیجیتال و هوشمند برای جوانان بسیار جذاب و کاربردی است. اگر کسب‌و‌کار شما در حوزه دیجیتال بوده یا اینکه مشتریان و کارکنان جوانی دارید، با تهیه این ست‌های دیجیتال، حمایت آن‌ها را به دست آورید. اغلب این ست‌ها از موارد زیر تشکیل می‌شوند:

·         فلش مموری

·         موس

·         هدفون با سیم یا بی‌سیم

·         کابل‌های هوشمند

·         پاور بانک

با توجه به بودجه‌ای که برای این هدایا در نظر دارید، یکی از آن‌ها یا تعدادی را انتخاب کنید و در یک باکس تبلیغاتی که نام و برند شرکتتان روی آن درج شده است، هدیه دهید. به‌طورکلی پاور بانک و فلش مموری تبلیغاتی جزو اقلام ضروری و کاربردی هستند که با هر سلیقه‌ای جور در می‌آیند.

بهترین هدیه تبلیغاتی برای نوروز

روزهای پایانی سال نزدیک است و شرکت‌ها به دنبال ترند هدایای تبلیغاتی جذاب برای کارکنان خود هستند. از گذشته هدایایی همچون سررسید سال جدید و خودکار رواج داشته است؛ اما پیشنهاد می‌دهیم در این سال جدید هدیه‌ای متفاوت و جذاب را انتخاب کنید.

به‌عنوان مثال نیم‌ست میناکاری که شامل یک گلدان و بشقاب است، جذابیت خاصی داشته و به‌عنوان یک ظرف دکوری در سفره هفت‌سین کاربرد خوبی دارد. این هدیه را تهیه کرده و به مشتریان یا کارکنان خود بدهید. اگر مشتریان باسلیقه‌ای داشته باشید، در بشقاب میناکاری سیب سرخ گذاشته و در گلدان یک سنبل قرار می‌دهند و سال جدید را جشن می‌گیرند. همچنین کاسه‌های میناکاری به تعداد اقلام لازم برای هفت سین ایده بسیار خوبی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی است.

سررسید و تقویم؛ هدیه‌ای مناسب برای مشاغل

بدون شک یکی از ترندهای هدایای تبلیغاتی که همواره استفاده می‌شود، سررسید و تقویم است. با توجه به فعالیت شرکت خود که امکان دارد در حوزه لبنیات، محصولات دیجیتال، شرکت‌های خدماتی و سازمان‌های گردشگری باشد، تقویم و سررسید مدنظر خود را سفارش داده و به دست مشتریان و کارکنان شرکت خود برسانید.

گاهی اوقات شرکت‌های مختلف با ارسال این هدایا به سوپرمارکت‌ها، مشتریان جدیدی کسب کرده یا اینکه به مشتریان خود نشان می‌دهند که در همه جای شهر به یاد آن‌ها هستید. اغلب این کار توسط شرکت‌های لبنیاتی و مواد غذایی صورت می‌گیرد که بسیار موردتوجه مشتریان نیز قرار دارد.

سخن آخر

تهیه یک ترند هدایای تبلیغاتی مناسب با کسب‌وکارتان، نیازمند کمی ذوق و سلیقه است. امروزه اقلام مختلفی وجود دارد که به‌عنوان هدیه سازمانی انتخاب شده و به دست مشتریان و کارکنان می‌رسد. هدایایی همچون صنایع‌دستی، ظروف سرامیکی، ست‌های چرمی، ست‌های لوازم آرایشی و غیره با تمام سلیقه‌ها جور درمی‌آید.

با توجه به مطالبی که بیان کردیم پیشنهاد می‌دهیم ابتدا مشتریان خود را به‌خوبی بشناسید و متناسب با سن‌وسال و سلیقه آن‌ها هدیه‌ای را تهیه کنید. شرکت انتشارات و تبلیغات حس هفتم با درنظرگرفتن مشتریان شما، بهترین و به‌روز‌ترین هدایای سازمانی را تهیه کرده است. این مجموعه با توجه به بودجه و مناسبتی که قصد تهیه هدیه را دارید، اقلام مختلفی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان عزیز می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید