قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > تهیه و توزیع انواع الکترود و فیلر جوشکاری تخصصی

تهیه و توزیع انواع الکترود و فیلر جوشکاری تخصصی

شرکت تکنوجوش بزرگ‌ترین نمایندگی ایساب در ایران است. این شرکت در وبسایت خود محصولات متنوع و باکیفیتی همچون انواع الکترودها، الکترودهای جوشکاری و فیلر جوشکاری را به فروش می‌رساند. در ادامه شما را باچند نمونه از محصولات این مجموعه آشنا می‌کنیم

تکنوجوش

الکترود چیست؟

الکترود جوشکاری، مفتولی از نوع فلز یا گرافیت بوده که توسط پوشش خاصی به نام فلاکس پوشانده شده است. با عبور دادن جریان برق از آن، این مفتول ذوب شده و موجب متصل شدن دو قطعه می‌شود.

الکترودهای جوشکاری بر اساس شکل ظاهری، جنس، ضخامت و نوع پوشش آن به دسته و گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

الکترود هیوندایی:

الکترود ایساب
الکترود ایساب

یکی از محصولاتی که وب‌سایت تکنو جوش، نمایندگی ایساب به فروش می‌رساند الکترود هیوندایی است. الکترود هیوندایی در انواع و مقاومت‌های مختلف در این وبسایت به فروش می‌رسد. چند نمونه از محصولات آن عبارتند از:

الکترود S-2209.16: این محصول تمام فلز دارای یک ساختار فریتی/آستنیتی است. این محصول که دارای مقاومت عالی در برابر خورد تنش دارد و به عنوان جایگزینی برای فولاد‌های زنگ نزن آستنیتی استفاده می‌شود.

الکترود S-347.16: این محصول تمام فلز از نوع آهک/تیتانیا با ساختار آستنیت است. این محصول یک گزینه مناسب برای جوشکاری دیگ بخار و توربین گاز است.

الکترود S-317L.16: نوع این محصول آهک/تیتانیا است و مقاومت خوبی در برابر خوردگی در جو اکسید دارد. همچنین حاوی نیتروکسید و سولفید است.

الکترود S-308.16N: این محصول از نوع آهک/تیتانیا با سرعت سوختن و رسوب بالا است.

الکترود S-8018.B2: این الکترود با نوع هیدروژن کم و با پودر آهن است. به دلیل ساختار آن، دارای راندمان بالایی بوده و به همین دلیل برای جوشکاری لوله‌های ضخیم بخار و ترمیم جوشکاری فولاد ریخته گری مناسب است. از این محصول در نیروگاه‌های بخار، کارخانه‌های شیمیایی و پالایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

الکترود S-11018.M: این الکترود از نوع کم پودر آهن، هیدروژن کم و آلیاژ کم است. مقاومت کششی ضربه‌ای این محصول بسیار عالی است.

الکترود ایساب:

از دیگر محصولات این سایت، ایساب الکتروداستیل است. شما می‌تواند این محصول را در انواع مختلف، با مقاومت و کاربری متفاوت مشاهده کنید.

الکترودE 7018 یک الکترود فولاد کربنی با پوشش کم هیدروژن – پتاسیم – آهن است. پودر آهن موجود در پوشش میزان رسوب را افزایش می دهد. از جمله ویژگی های  این الکترود، قابلیت قوس پایدار ، پراکندگی کم ، حذف سرباره آسان آن است و با این الکترودها میتوان در همه وضعیت ها جوشکاری انجام داد. فلز رسوب دهی شده دارای خواص مکانیکی خوبی است که باعث چقرمگی بسیار خوبی در دمای پایین می شود.

الکترود E 8018: الکترود E8018G ایساب یک الکترود از جنس پودر آهن کم هیدروژن است که که با عناصر نیکل و مولیبدن پوشش داده شده است. الکترود E8018G ایساب برای جوشکاری فولادهای کم کربن و دانه ریز مناسب است.

الکترود E20-UM-300-CTZ: این الکترود مقاومت خوبی در برابر گرما و خوردگی دارد.

الکترود ECoCr-A: این الکترود دارای سطح بازیابی بالا است. این محصول برای قالب‌های برش و شیرهای خروجی قابل استفاده است.

الکتروداستیل: این محصول برای استفاده از فولادهای زنگ نزن کاربد دارد .

الکترود E7-UM-200-KR: از این الکترود برای رو کاری و ساختن فولاد های منگنز روی چکش های سنگ شکن، سطل های لایروبی و … استفاده می شود.

فیلر جوشکاری چیست؟

فیلر به عنوان ماده پرکننده استفاده می‌شود. در سایت تکنوجوش، انواع فیلر جوشکاری به فروش می‌رسد.

انواع فیلر سایت تکنوجوش

فیلر جوشکاری انواع مختلفی دارد. در زیر تعدادی از انواع فیلر و کاربردهای آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیلر استلایت: این فیلرها در مکان‌هایی که مکانیزم سایش و دمای بالا وجود دارد به عنوان یک گزینه خوب معرفی می‌شود.

فیلر استیل: جوشکاری این فیلر به یک لوله فولاد کربن هیچ مشکلی ندارد. این فیلر در دماهای پایین مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

فیلر ایساب: این فیلر یکی از محصولات کمپانی ایساب است.

از دیگر فیلرهایی که در این سایت به فروش می‌رسد: فیلر بهلر، فیلر تیتانیوم، فیلر جکا، فیلر روداچای، فیلر فیلارک، فیلر کوبلکو، فیلر نقره و فیلر هیوندای است.

شرکت تکنوجوش، نماینده ایساب الکترود:

این شرکت نمایندگی محصولات معتبر شرکت ایساب است. شرکت ایساب تولیدکننده کامل‌ترین مجموعه مواد مصرفی با کیفیت جوشکاری و برشکاری است. محصولات ایساب به دلیل کیفیت بالا در پروژه‌های فراوان و بزرگی مانند پروژه‌های نفت، پروژه‌های گاز، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی، صنایع سیمان، کشتی سازی و خط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایت تکنوجوش محصولات این شرکت را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. علاوه بر آن محصولات این شرکت دارای ۶ روز پشتیبانی تضمین شده به همراه ۶ روز گارانتی بازگشت وجه است.

اصالت محصولات این سایت یکی از دلایل معتبر بودن آن است. تمامی محصولات این سایت از سرتیفیکیت و گواهی اصالت کالا برخوردار هستند.

از کیفیت تمام محصولات این سایت می‌توان اطمینان کامل داشت. تمام محصولات این سایت پس از تایید کیفیت توسط تیم مخصوص در وبسایت قرار می‌گیرد.

این شرکت با ۱۵ سال سابقه در حوزه فروش انواع محصولات جوشکاری و ابزار ایمنی، آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید