قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > تکنیک های افزایش فالور اینستاگرام

تکنیک های افزایش فالور اینستاگرام

مقدمه : یکی از دغدغه هایی که صاحبان پیج های تجاری دارن ، جذب حداکثر فالور هست . یکی از وسوسه برانگیز ترین شیوه های افزایش فالور برای صاحبان این نوع پیج ها ، خرید فالور فیک به قیمت ارزون هست. در ادامه، ما تکنیک ها و نکاتی رو بهتون میگیم که باعث جذب فالور حقیقی میشه . چون فالور فیک جز دردسر و عدم رشد پیج آورده دیگه ای برای شما نخواهد داشت

تکنیک های افزایش فالور اینستاگرام
تکنیک های افزایش فالور اینستاگرام

.

محتوای بیو رو جذاب بنویس !

اولین محتوایی که یه فرد از پیج شما میبینه ، محتوای بیو شما هست . محتوای بیو شما باید شامل سه مورد زیر باشه .

  • یه معرفی کوتاه از خودتون یا موضوع پیجتون
  • دلیل دادن به مخاطب که چرا و به چه دلیل باید شما رو فالو کنه و رقیبتون رو فالو نکنه ( مزیت رقابتی و چیزی که مشتری دریافت میکنه رو بنویسید )
  • کال تو اکشن یا درخواست از مشتری ؛ مثلا برای مشاوره رایگان به دایرکت پیام بده ، برای اینکه هزینه ارسال اولین کالات رو مهمون ما باشی همین حالا مارو فالو کن . برای دیدن تمام محصولات روی آدرس سایت کلیک کن.

از پیج همکارات فالور بگیر !

اگه دقت کرده باشید وقتی یه پیجی رو فالو می کنید ، اینستاگرام به صورت خودکار یه سری پیج های مشابه رو به شما پیشنهاد میده ، اما تا به حال فکر کردید که چرا بعضی پیج ها نمایش داده میشه ، بعضی پیج ها نه !
تصور کنید پیج الف و ب و ت ، رقبای شما هستن ، اگه شما این پیج ها رو فالو کنید و روزانه با پست ها و استوری هاشون تعامل داشته باشید . زمانی که افراد شروع به دنبال کردن این پیج ها می کنن ، پیج شما به عنوان پیج پیشنهادی این سه پیج به مشتری ها نمایش داده میشه.
البته فقط این کار کافی نیست . برای اینکه در پیشنهادات گوگل نمایش داده بشید ، لازم هست که از مرورگرتون وارد سایت اینستاگرام بشید و لاگین کنید. بعد از لاگین کردن وارد قسمت تنظیمات بشید و روی ادیت پروفایل کلیک کنید ، صفحه رو تا پایین بکشید و تیک similar account suggestions رو بزنید.

از گوگل فالور جذب کن !

یکی از راه های جذب فالور اینه که ما پیجمون رو در گوگل ثبت کنیم . زمانی که شما از سایت های دایرکتوری برای درج آگهی استفاده می کنید برای همیشه در گوگل موندگار میشید. برای اینکه در نتایج گوگل نمایش داده بشید باید از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتون استفاده کنید. سایت های زیادی در این زمینه وجود داره که من در اینجا چندتاش رو معرفی کردم .

  • divar.ir
  • sheypoor.com
  • asnafyab.ir
  • avval.ir
  • eforosh.com
  • freetop.ir
  • istgah.com

دیگران رو استوری کن و فالور بگیر !

یکی از شیوه هایی که از طریق اون می تونید فالور بگیرید تولید محتوا در مورد افراد پر طرفدار و مرتبط با کسب و کارتون و استوری کردن و منشن کردن این افراد هست . مثلا اگه شما یه خیریه دارید یه محتوا در مورد یکی از سلبریتی های خیر درست کنید و طرف رو در استوری منشن کنید . این احتمال وجود داره که اون فرد استوری شمار و استوری کنه و یه تعدادی از فالورهاش شما رو فالو کنن.

فالور فیک نگیر ! خیلی ها برای اینکه افراد تازه وارد رو تحت تاثیر قرار بدن ، سراغ خرید فالور فیک میرن ! خرید فالور فیک به معنای گول زدن خودتون و گول زدن اینستاگرام هست . شما از طریق فالور فیک، فروشی نخواهید داشت . از طرفی الگوریتم های جدید اینتساگرام طوری چیده شده که داشتن فالور فیک یا روح ، یعنی فالوری که هیچ تبادلی با پست و استوری های شما نداره باعث میشه نرخ تعامل شما بیاد پایین و زمانی که نرخ تعامل شما میاد پایین برای اینتستاگرام به این معنی هست که مطالب شما برای مخاطبین اینستا مفید نیست ، بنابراین پست ها و استوری های شما رو به کاربرهای واقعی تون هم نمایش نمیده

تکنیک های افزایش فالور اینستاگرام
تکنیک های افزایش فالور اینستاگرام

.

در گروه های تبادل لایک و سیو شرکت نکن !

خب یکی از چیز هایی که به شدت مد شده اینه که یه سری گروه تبادل ایجاد شده که افراد وارد این گروه ها میشن و هر شب با یک هشتک مشترک و خاص پستشون رو انتشار میدن ، بعد همه این افراد وارد اون هشتگ میشن و پست های همدیگه رو سیو و لایک میکنن تا نرخ تعامل رو افزایش بدن.
غافل از اینکه اینستاگرام به شدت هوشمنده ، وقتی هرشب ، سر یک ساعت خاص ، یه سری پیج مشترک همدیگه رو سیو و لایک میکنن و برای هم کامنت میزان ، قطعا از طریق ربات های گوگل قابل پیگیری هست و احتمال اکشن بلاک شدن پیج شما وجود داره . پس خواهر من ، برادر من نکن این کارو !

فالوراتو به خودت وفادار کن !

ریزش فالور ها هم یکی از دغدغه های صاحبان پیج های تجاری هست. دلایل مختلفی وجود داره که باعث میشه فالورهای شما بعد از مدتی که شما رو فالو کردن ، اقدام به آنفالو شما کنن.

  • گذاشتن مدام استوری و پست ( سعی کنید بر اساس کسب و کارتون و پرسونای مخاطبتون یه تعداد معقولی پست و استوری بزارید )
  • محتوای تکراری و بی کیفت ، اگه مدام دارید محتوا کپی می کنید از این پیج و اون پیج ، انتظار نداشته باشید که مخاطب تو پیجتون بمونه ، اگه از خودتون ویدئو میگرید اما محتوای پیش پا افتاده و تکراری به مخاطب میدید ، انتظار وفاداری از مشتری نداشته باشید . در تولید و ارائه محتوا همیشه یه گام از رقیبتون جلوتر باشید.
  • تکنیک هایی به کار ببرید که مخاطبتون رو به چالش بکشید و درگیرکنید ، متکلم وحده نباشید ، نظر سنجی کنید ، سوال بپرسید و کامنت دریافت کنید. گاهی احساسات مخاطبین رو به چالش بکشید.
  • داشتن سوگیری و جهت گیری سیاسی و حذبی خوبه ، اما پیج کاری شما ، محل جولان عقاید شما نیست . همون طورکه اگه مشتری وارد مغازه شما میشه ، درست نیس که در مورد مسائل سیاسی با مشتری خودتون بحث کنید. در پیجتون هم لزومی نداره عقاید سیاسی تون رو بیان کنید . این جهت گیری ها رو برای پیج شخصی تون نگه دارید.

در مورد ادنل چی میدونی ؟

ادنل یک سایت آنلاین رزرواسیون تبلیغات محیطی هست. درواقع ادنل یک بانک ابزار تبلیغات محیطی به حساب میاد. بسیاری از صاحبان رسانه های محیطی ، ابزار های تبلیغاتی خودشون ، نظیر ، بیلبورد ، استرابورد ، لمپوست بنر و غیره رو روی سایت ادنل ثبت کردن. ثبت رسانه های تبلیغاتی روی سایت ادنل کاملا رایگان هست. به این ترتیب افرادی که قصد اجاره ابزارهای تبلیغاتی رو دارن ، به راحتی میتونن ابزار تبلیغاتی مورد نظرشون رو اجاره کنن.

دیدگاهتان را بنویسید