قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > خبر خوب: جدیدترین تورهای آنتالیا آژانس مسافرتی فارا گشت

خبر خوب: جدیدترین تورهای آنتالیا آژانس مسافرتی فارا گشت

آنتالیا، یکی از زیبا ترین و البته پر جاذبه ترین شهر های ترکیه می باشد. این شهر همواره از گذشته تاکنون طرفداران زیادی داشته است. البته می توان گفت که این شهر رقبایی نظیر استانبول و ازمیر را دارد. زیرا این دو شهر نیز دارای جذابیت زیادی بوده و می توانند رقبای سرسختی برای آنتالیا و تور آنتالیا به شمار آیند.

جدیدترین تورهای آنتالیا
جدیدترین تورهای آنتالیا

هر ساله توریست های فراوانی از سرتاسر مناطق دنیا حتی اروپا و آمریکا روانه ی آنتالیا می شوند. وقتی داشتن این همه زیبایی و جاذبه افرادی را از دور دست ها به خود جذب می کند. پس چگونه می توان در ایران بود و این دسترسی راحت را به آنتالیا داشت، اما از تور آنتالیا گذشت؟

 لذا می توان گفت یکی از مهم ترین علل استقبال ایرانیان از این تور، علاوه بر زیبایی آن، دسترسی آسان و نزدیک بودن فاصله ی آن با ایران نیز می باشد. لازم به ذکر است که این فاصله ی کوتاه باعث می شود، تا هزینه ی این سفر برای ایرانیان نسبت به مردمان دور دست مقرون به صرفه تر باشد. بنابراین آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر (faragasht.com) مجری اصلی تور ترکیه برای شما تدارک بهترین و ویژه ترین تورهای آنتالیا uall (فولبرد) را با ارزان ترین قیمت چیده است.

این تورهای در معروف ترین مناطق شهر آنتالیا ترکیه اجرا می شوند، زیرا این مناطق هتل های بسیار با کیفیت و کاملی دارند.

تور آنتالیا منطقه کمر
تور آنتالیا منطقه کمر

تور آنتالیا منطقه کمر

اگر گذرتان به آنتالیا خورد، حتما پیشنهاد می شود که از کمر دیدن فرمایید. کمر از زیباترین مکان های آنتالیا می باشد. به همین خاطر افرادی که به خرید تور آنتالیا می پردازند، حتما در نظر دارند که به کمر هم سر بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

 البته لازم به ذکر است که افراد به تنهایی نمی توانند خود به این مکان بروند، لذا بایستی با سرپرست تور جهت رفتن به این مکان هماهنگی لازم را داشته باشند. در برخی از تور های آنتالیا، رفتن به کمر جزو برنامه هایشان می باشد. می توانید لینک زیر را در سایت فارا گشت برای مشخصات تور آنتالیا کمر مشاهده کنید:

https://faragasht.com/tour/antalya-tour-kemer/

 البته باید دانست که اگر می خواهید در تور آنتالیا به کمر سفر کنید، بایستی مبلغ بیشتری جهت خرید آن تور پرداخت نمایید. کمر دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در دسترس بودن آسان ماشین و قایق های تفریحی در این مکان، برای گشتن در سواحل زیبای آن.

وجود افرادی که شما را برای دیدن بخش های زیبای کمر راهنمایی می نمایند. این افراد دارای تجربه ی بالایی در این زمینه می باشند. همین امر می تواند باعث شود شما سفر بی دردسری داشته باشید و نهایت لذت را از آن ببرید.

وجود راهنماگران فارسی زبان، برای راهنمایی افرادی که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند.

وجود هتل هایی با رفاه زیاد در طول مدتی که در کمر هستید. همچنین باید گفت که این هتل ها از بهترین امکانات رفاهی برخوردار می باشند.

تور آنتالیا منطقه بلک
تور آنتالیا منطقه بلک

تور آنتالیا منطقه بلک

اگر به دنبال یک تور لوکس و با کلاس هستید و می خواهید که مدتی از زندگی خود را به لاکچری ترین حالت ممکن سپری کنید. ما به شما تور آنتالیا بلک را معرفی می کنیم. به طور کلی بلک از بهترین مناطق آنتالیا می باشد.

 این مکان با آنتالیا، فاصله ای ۳۳ کیلومتری دارد. اگر بخواهید از آنتالیا به بلک بروید، چیزی حدود ۳۰ دقیقه با سرعت مطمئنه در راه خواهید بود. به علت نزدیک بودن بلک به شهر آنتالیا، این مکان دارای رونق بسیار زیادی می باشد.

همچنین از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می باشد و به طبع پرطرفدار تر است. از جاذبه های بلک می توان به سواحل زیبا با قایق های فانتزی اشاره نمود که هر کدام از آن ها می تواند ما را با خود به کورسو هایی از رویا ببرد.

 طبیعت بلک بسیار شگفت آور است تا حدی که شما در کمترین دقایق در این منطقه، با جاذبه های زیادی مواجه خواهید شد.

قبل از خرید تور مسافرتی خود به ترکیه، لینک تور آنتالیا بلک فارا گشت را مشاهده کنید:

https://faragasht.com/tour/antalya-tour-belek/  از مهم ترین ویژگی های تور بلک آنتالیا هوایی می توان به مقرون به صرفه تر بودن در عین لاکچری و لوکس بودن آن اشاره نمود.

تور آنتالیا منطقه لارا
تور آنتالیا منطقه لارا

تور آنتالیا منطقه لارا

لارا، یک منطقه آرام برای کسانی است که می خواهند مدتی را دور از هیاهوی شهر باشند و به استراحت بپردازند. اگر چه در این تور پیاده روی زیادی وجود دارد اما دیدن تالاب های درخشان و جزایر دوست داشتنی می تواند این موضوع را به فراموشی بسپارد.

 در این منطقه شما می توانید ماهی های متفاوت، مرجان هایی با رنگ های فخار و همچنین پوشش هایی زیبا از سنگ را مشاهده نمایید. همچنین می توانید در سواحل شنی این منطقه آفتاب بگیرید و در اوقاتی دیگر از طبیعت آن بهره ببرید.

 پس در رابطه با تور مسافرتی آنتالیا ما به شما توصیه می کنیم که ابتدا هدف خود را از سفر و همچنین علایق خود را تعیین نموده، سپس به خرید بهترین تور آنتالیا بپردازید. همچنین در این زمان ها، داشتن یک مشاور می تواند به شما کمک بسزایی نماید.

داشتن ویژگی هایی نظیر ارائه شام، ناهار، صبحانه (فولبرد) و غیره می تواند این سفر را آسان تر کند.

اطلاعات درباره قیمت بهترین تور آنتالیا لارا در لینک سایت فارا گشت آمده:

https://faragasht.com/tour/antalya-tour-lara/

جالب است بدانید که شما می توانید در سفر به لارا از دو نوع پرواز خارجی و ایرانی بهره ببرید که هر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشند.

قانون حاکم بر شهر های توریستی ترکیه

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث افزایش محبوبیت این شهر در میان گردشگران شده است، داشتن زیبایی در کنار نظم بسیار خاص آن می باشد. حتی گفته می شود که نظم حاکم بر این شهر و شهر های رقیب آن یعنی: ازمیر، کوش آداسی، وان و استانبول، در شهر ها و کشور های اروپایی هم دیده نمی شود.

شاید یکی از علل وجود این نظم داشتن منابع کافی برای جذب گردشگر باشد، زیرا هر توریست و گردشگر می تواند همراه با خود سود زیادی از نظر اقتصادی برای یک شهر یا کشور بیاورد. به طبع افزایش درآمد از طریق توریست، این اشتیاق را به وجود می آورد که آن شهر و کشور، مدام در حال توسعه باشد تا بتواند بیش از پیش برای گردشگران و مسافران محبوب به شمار آید.

اصول و قانون در کشور های توریستی نظیر آنتالیا بر مبنای یک جمله پایه گذاری می شود. آن جمله عبارت است از افزایش زیبایی و جذابیت باعث افزایش توریست و به طبع باعث افزایش درآمد برای تمام ساکنین خواهد بود.

چه عواملی باعث افزایش گردشگر در آنتالیا می شود؟

وجود برخی از عوامل در تور آنتالیا باعث می شود که افراد بیشتری هر روزه به خرید این تور روی بیاورند. از جمله مهم ترین این عوامل می توانیم به فرهنگ، غذا و طبیعت این شهر اشاره نماییم.

 سالاد پیاز، آدانا کباب، بورک، هیبش و غیره از پرطرفدار ترین غذا های این شهر هستند. آدانا کباب یکی از معروف ترین کباب های ترکی است. این کباب تنها مختص به آنتالیا نیست، بلکه شما می توانید آدانا کباب های خوشمزه را در سرتاسر ترکیه میل نمایید.

این کباب به کباب کوبیده بسیار شباهت دارد اما می توان گفت از تفاوت های اندک آن وجود سبزیجاتی مثل: گوجه، فلفل دلمه ای رنگی، سبزیجات خاص و غیره در مایه ی این کوبیده می باشد.

همچنین نحوه ی سرو آن با کباب کوبیده ی ما ایرانی ها متفاوت است. به این گونه که معمولا ساکنین آنتالیا این کباب را با ماست و گاها با بادمجان کباب شده میل می کنند. طعم بی نظیر این غذا ها می تواند علتی دیگر برای خرید مسافران و توریست های مختلف و افزایش فروش تور آنتالیا در کمر، بلک و لارا باشد.

بهترین سایت تور مسافرتی فارا گشت مجری تور آنتالیا uall با خدمات صبحانه ناهار و شام در خدمت شما مسافران عزیز می باشد. این آژانس هواپیمایی مورد تایید سازمان گردشگری است و با رضایت بالای مسافران مشغول به فعالیت در صنف گردشگری می باشد. امیدوارم از این خبر خوب لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید