قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > خرید سرامیک و سنگ به صورت اقساطی در کالا ساخت

خرید سرامیک و سنگ به صورت اقساطی در کالا ساخت

خرید به صورت اقساطی همیشه یکی از مهم ترین و اصلی ترین پارامتر های یک خرید محسوب می شود که می توان آن را تعیین کننده خرید یا عدم خرید محصول دانست. متاسفانه با وضعیت اقتصادی و قدرت خرید پایین مردم در بازار امروز نمی توان انتظار خرید کالا به صورت نقد را داشت که البته این امریست اجتناب ناپذیر و کاملا طبیعی. بنابراین وجود راهکاری برای ارائه محصول همراه با شرایط اقساط همیشه یکی از اولویت های اصلی کالاساخت بوده است تا بتوانیم در این شرایط نسبتا نا بسامان قدمی در کنار شما عزیزان برای ساخت و ترمیم منزل خود برداشته باشیم. بنابراین کالاساخت با تمام توان در تلاش است سنگ ساختمانی و کاشی و سرامیک را تحت عناوین و شروط مختلفی به صورت اقساطی در اختیار هم میهنان قرار دهد.

euro money coins with loader on white background

همان گونه که می دانیم سنگ ساختمانی به یکی از گران قیمت ترین متریال ها برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها تبدیل شده است. در بسیاری از موارد قیمت سنگ نمای ساختمان  متعارف نیست به دیگر متریال ها مانند سرامیک یا آجر برابری می کند اما نمی توان کیفیت و اصل جنس سنگ را با آن ها قیاس کرد. سنگ نما یکی از محصولاتیست که کالاساخت مشتاق است آن را در صورت تایید حساب مشتری عزیز به صورت اقساط چند ماهه عرضه نماید تا بتوانیم در کنار یکدیگر بهترین سنگ را با نازل ترین قیمت برای نمای ساختمان انتخاب نماییم.


سرامیک ها می توانند در کاربری های کفو بدنه مورد استفاده قرار گیرند. سرامیک های درجه یک و گرید یک از بالا ترین قیمت ها برخوردار بوده و معمولا فروش آن ها به صورت نقد خواهد بود. چرا که معمولا سرامیک درجه یک همان کیفیت سرامیک صادراتی را داراست باید همانند بار های صادراتی دلاری پرداخت به صورت یک جا و نقد صورت گیرد. در نقطه مقابل سرامیک درجه ۲ می تواند گاها از لحاظ کیفیتی چندان تفاوتی با درجه یک ها نداشته باشد اما می توان شاهد اختلاق قیمت بسیاری فاحشی برای سرامیک های درجه دو نسبت به درجه یک ها باشیم. همچنین بهترین سرامیک با کمترین قیمت در ایران سرامیک درجه ۳ می باشد. درست است که سرامیک های درجه ۳ نمی توانند کیفیت لعاب و جنس سرامیک های درجه یک و دو را داشته باشند اما در تمامی کارخانه های تولیدی وجود آن ها حتمی بوده و بنابراین می توان آن ها را با کمترین قیمت خریداری نمود. سرامیک های درجه ۴ و ۵ توسط تیم مشاوره کالاساخت چندان پیشنهاد نمی شوند. چرا که کیفیت بسیار پایین و قیمتی نزدیک به درجه سه ها خواهند داشت.

https://kalasakht.com/products?cat=Grade-3-ceramic-tiles

بنابراین می توان این گونه جمع بندی داشت که متریال هر چقدر ارزان قیمت تر و متراژ هر چقدر بیشتر باشد می توانیم در شرایط اقساطی در کنار شما عزیزان باشیم. سنگ ساختمانی و کاشی و سرامیک از دسته محصولاتی هستند که وجود و حضور آن ها الزامیست و چه بسا در وضعیت فعلی و وجود تورم های دو رقمی بهترین کار خرید به صورت اقساطی خواهد بود.

kalasakht.com

دیدگاهتان را بنویسید