قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > زودپک برترین مرجع در تولید نایلون حبابدار

زودپک برترین مرجع در تولید نایلون حبابدار

در مورد زودپک چه می‎‌دانید؟ آن چه که در زودپک عرضه می‌شود چیست؟ کدام یک از محصولات بسته بندی بیشترین نقش را در محافظت از کالا دارند؟ برای دریافت پاسخ همراه ما باشید.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ظریف شدن بسیاری از کالاها، حفاظت از این محصولات در هنگام عرضه برای تولیدکنندگان به دغدغه تبدیل شده است. از این‌رو بسیاری از کسب و کارها به یکدیگر گره خورده‌اند به طوری که می‌توان گفت مکمل هم هستند؛ خصوصاً اگر با محصولاتی روبرو باشیم که نیاز به مراقبت و حفاظت باشد این امر بیشتر خودنمایی می‌کند. نایلون حبابدار، پلاستیک ضربه گیر، کارتن پستی و بسیاری محصولات مشابه آن، همواره مورد استفاده صنعتگران و تولیدکنندگان و عامه‌ی مردم بوده و هست.

 تولید نایلون حبابدار از جمله خدماتیست که تولیدکنندگان این کالا اطمینان خاطر را برای صنعتگران و تولیدکنندگان جهت حفظ و نگهداری هر چه بیشتر و بهتر محصولات آنان فراهم کرده است. به دلیل نقش حفاظتی که این محصول در کالاها دارد تولیدکنندگان آن در تلاشند که محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان قرار دهند. از این‌رو زودپک را به عنوان مرجعی برای عرضه‌ی نایلون حبابدار و ضربه گیر و به عنوان یک تولیدی کارتن پستی به شما معرفی می‌کنیم.

زودپک برترین مرجع در تولید نایلون حبابدار
زودپک برترین مرجع در تولید نایلون حبابدار

همان طور که در بالا اشاره شد به دلیل اهمیت حفاظت از کالا، تولید نایلون حبابدار که دارای حباب با سایزهای متفاوت هستند بیش از پیش شده است. استفاده از این محصول در صنایع مختلف از جمله خودروسازی گرفته تا لوازم فوق العاده ظریف آزمایشگاهی، بسیار پراستقبال بوده است. نایلون حبابدار که از آن به عنوان ضربه گیر یاد می‌کنند به صورت رول در بازار عرضه می‌شود و معمولاً در سایزها و لایه‌های عرضه می‌شوند. قیمت تمام شده‌ی این محصول با توجه به کیفیت مواد به کار رفته و تعداد لایه‌های آن متفاوت می‌باشد.

پلاستیک‌های ضربه گیر یا همان نایلون حبابدار با خاصیت دفع کنندگی فشار محیط، به حفظ کالا کمک می‌کنند. در فروشگاه زودپک این ضربه گیرها از سایز ۲۵ شروع (۲۵، ۵۰، ۱۰۰cm) و تا یک متر عرضه می‌شوند. از این محصول علاوه بر پیچاندن دور لوازم، در پاکت‌های پستی هم استفاده می‌شود به طوری که لایه‌ای از آن را داخل پاکت تعبیه می‌کنند تا مرسوله از آسیب‌های احتمالی در امان بماند.

زودپک؛ تولیدی کارتن پستی

بسیار پیش آمده که برای ارسال مرسوله‌ای که دارای حجم است مسئولین پست جعبه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که نشانی گیرنده و فرستنده بر روی آن درج شده است و در برخی مواقع به دلیل اهمیت مرسوله‌ی شما مسئولین پست سعی می‌کنند بهترین، باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین سایز کارتن پستی را در اختیار شما قرار دهند. اما تهیه‌ی این محصولات چگونه است؟ زودپک به غیر از عرضه‌ی نایلون حبابدار یک تولیدی کارتن پستی نیز هست. علاوه بر طرح قدیم این تولیدی در کارتن‌های پستی، زودپک طرح‌های جدیدی از کارتن پستی را تولید و به بازار عرضه کرده است. 

آنچه که تولیدی کارتن پستی زودپک را نسبت به کالاهای مشابه متمایز می‌کند می‌توان به :

  • تولید کارتن در سایزهای مختلف از نیم تا ۶ سایز
  • تولید کارتن کیبوردی برای محصولاتی که از ارتفاع کمی برخوردارند
  • ۳ لایه بودن کارتن‌های پستی
  • درج نشانی گیرنده و فرستنده، کد پستی و محل الحاق تمبر و بارکد بر روی کارتن
  • درج “لوگوی شرکت ملی پست ایران”
  • قیمت مقرون به صرفه

و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

زودپک برترین مرجع در تولید نایلون حبابدار
زودپک برترین مرجع در تولید نایلون حبابدار

همه چیز درباره‌ی سامانه‌ی آنلاین زودپک

فروشگاه زودپک که خود تولیدکننده‌ی کارتن پستی است در تهیه‌ی ملزومات بسته بندی و انواع نایلون حبابدار و ضربه‌ گیر نیز فعالیت دارد. این فروشگاه که از سال ۹۸ کار خود را آغاز کرد، توانست در مدت زمان کوتاهی رضایت مشتریان خود را کسب نماید. دلیل این رضایت مشتری مداری و ایجاد حس اعتماد در فروش محصولات می‌باشد. این فروشگاه با ایجاد بستر خرید آنلاین توانسته گام بزرگی در تسریع خرید را برای هموطنان فراهم نماید.

از جمله خدمات ارزنده‌ی این فروشگاه می‌توان به:

  • شفافیت در کل مسیر خرید (از کیفیت تا هزینه)
  •  ارسال سریع و به موقع به تهران و شهرستان‌ها
  • قیمت مقرون به صرفه به طوری که اگر بسته‌ای و تعداد بالا خریداری شود تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد.

حیطه‌ی خدمات این فروشگاه علاوه بر نایلون حبابدار و انواع کارتن پستی در فروش انواع جعبه‌ها(مقوایی و ماسک)، انواع کارتن‌ها (اسباب کشی، پستی و بدون چاپ)، انواع پاکت (حبابدار، متالایز، لمینت مشکی و نایلون مشکی)، لیبل، سلفون، انواع چسب و گونی و بسیاری ملزومات بسته‌بندی دیگر می‌باشد. برای خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر و سایر لوازم جانبی می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و از محصولات این شرکت دیدن فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی زودپک مراجعه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید