قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد ؟ + اخبار سیزن جدید ۲۰۲۲-۲۰۲۳

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد ؟ + اخبار سیزن جدید ۲۰۲۲-۲۰۲۳

دنیای بازی ها، دنیایی است پر از هیجان و سرگرمی که طرفداران زیادی دارد. افراد در سنین مختلفی برای برطرف نمودن بی حوصلگی خود و جهت اوقات فراغت، بازی می کنند. علی الخصوص بازی های موبایلی که وسیله ای سبک، قابل حمل و ساده جهت بازی می باشد. دو سال است که کالاف دیوتی موبایل عرضه شده است. در این مدت کوتاه از استقبال بی نظیری در بین گیمرها برخوردار شده است. اکتیویژن سازنده و طراح این سری از بازی ها به صورت دوره ای بازی خود را بروزرسانی می کند. این آپدیت ها یا سیزن های جدید نسبت به نوع قبلی دارای اختلافاتی می باشند. بنابراین، دنیای کالاف دیوتی مدام در حال تغییر و تحول است. هم گام با پیشرفت دنیای واقعی دچار تحول می شود. سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل، سیزن ۱۴ در این جا مورد بررسی قرار می گیرد. بیایید ببینیم در آن چه چیزی جدید است.

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل

چرا کالاف دیوتی موبایل آپدیت می شود؟

بازی کالاف دیوتی موبایل در طی این دو سال بارها آپدیت شده است. دلایل مختلفی برای عرضه سیزن های جدید این بازی وجود دارد. این دلایل قابل تعمیم به عنوان علل عرضه سیزن ۱۴ می باشد.

  • هر سیزن از بازی در زمانی که توسط کاربران استفاده می شود، مشکلات خود را بروز می دهد. این مشکلات و ایرادات مورد توجه طراح قرار می گیرد. بنابراین در سیزن جدید این مشکلات و ایرادات رفع می گردد. بنابراین می توان گفت سیزن ۱۴ نسبت به سیزن ۱۳ نواقص کم تری دارد. نظر شما در این باره چیست؟
  • برخی گیمرها در هنگام بازی با بگ هایی روبرو می شوند. این ایرادات و نقوص نرم افزاری در نسخه های آپدیت شده از بین می روند. می توان گفت نسخه بروز شده باگ کم تری دارد.
  • سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل همراه با بخش های افزوده شده می باشد. گاهی یک مسیر عوض شده و گاهی اسلحه و تجهیزات مدرن تر می شوند. گاهی حتی ظاهر و گرافیک دستخوش تغییرات گسترده قرار می گیرد.

برخی بازیکن ها با ارائه سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل غوغا می کنند. آن ها ممکن است این تغییرات را دوست نداشته باشند. زیرا با نسخه قبلی سازگار بوده و به آن عادت کرده اند. البته وقتی سیزن جدید میاد خیلی از کاربران با دیدن گردونه های جدید شگفت زده شده و به دنبال خرید cp کالاف دیوتی موبایل هستند و مثل همیشه ما به آن ها سایت جمینجا را معرفی میکنیم . همه این موارد را اکتیویژن در نظر دارد. اما مطمئن است که به زودی کاربرانش به این تغییرات جدید نیز عادت می کنند.

۱٫   تغییرات وست و آدرنالین

در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل دیگر به دنبال تهیه وست و آدرنالین نباشید. در سیزن ۱۴ این دو گزینه قابل یافتن نیستند. در گذشته یعنی در نسخه قدیمی، پیدا کردن این موارد سخت بود. اما حالا با نبود آن ها وضعیت بد تر و سخت تر شده است. البته به شکل هایی دیگر جایگزین شده اند.

  1. اگر به یاد آورید وست همان پوشش جلیقه ضد گلوله بود. این پوشش نوعی محافظت کننده از بدن بازیکن بود. تا حد زیادی به کاهش خسارات وارد شده بر جسم او کمک می کرد. بنابراین یکی از تجهیزات فوق العاده محسوب می شود. اما باید به شما بگویم که وقت خود را صرف پیدا کردن وست نکنید. زیرا چنین چیزی دیگر در بازی نخواهید دید. شاید بگویید پس باید چه کار کرد؟ نگران نباشید. این نسخه بروز شده یک سری پوشش های محافظتی دیگر دارد. به این پوشش های جدید شیلد می گویند. شیلد ها به رنگ بنفش هستند و در سطوح مختلف و مراحل گوناگون حضور دارند. این تجهیزات جدید به مقدار زیادی از بدن حفاظت می کنند.
  2. آدرنالین سبب افزودن جان گیمر می شد. وقتی که خون بازیکن خالی می شد در به در به دنبال آدرنالین می گشت. در بیرون از سیف زون اقدام به دریافت آدرنالین می نمود. اما در نسخه جدید خون به صورت خودکار و اتوماتیک پر می شود. فقط مواظب باشید از سیف زون خارج نشوید. بنابراین در نمونه جدید وقت شما در بازی گرفته نمی شود.

۲٫   محدود شدن بک پک

در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل شاهد تغییراتی در بک پک هستیم. بک پک همان کوله پشتی گیمر می باشد. تجهیزات، مهمات و وسایلی که بازیکن بر می دارد درون کوله پشتی خود می گذارد. بک پک در انواع لول ۱، لول ۲ و لول ۳ وجود داشت. هر کدام اندازه و حجم معینی داشتند. دست یابی به آن ها در سطوح مختلف صورت می گرفت. اما تیر های تفنگ درون این بخش قرار نمی گرفت. هر بازیکن می توانست تا هزار تیر با خود داشته باشد.

باید به شما گفت که در سیزن ۱۴ بک پک ها دچار محدودیت حجمی شده اند. به عبارتی دیگر از حجم و ظرفیت آن ها کاسته شده است. نمی توانید مهمات و تجهیزات زیادی در آن ها قرار دهید. البته در نسخه جدید تعداد تیرهایی که هر فرد می تواند به همراه داشته باشد، بسیار کاهش یافته است. در شرایط ایده آل، هر فرد فقط می تواند نزدیک به ۴۰۰ تیر با خود حمل کند. تفاوت بسیار مشهود می باشد.

۳٫   افزایش تعداد ایردراپ ها

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل در ایردراپ نیز تغییراتی ایجاد نموده است. در سیزن ۱۴ به جای یک عدد ایردراپ، دو عدد ایردراپ روی صفحه وجود دارد. حالا شما به کدام یک نیاز پیدا می کنید؟ در گذشته یک عدد ایردراپ مسئول دریافت تمام نیازهای شما بود. برای دریافت آدرنالین، وست و سلاح شما، از یک گزینه استفاده می شد. پس همان یک ایردراپ ترافیک زیادی داشت و جنگ زیادی بر سر آن بود. اکتیویژن سعی نموده این درگیری ها را به پایین ترین حد خود برساند. بنابراین تعداد ایردراپ ها را افزایش داده است. شما تفنگ خود را از یک مورد و شیلد محافظتی خود را از گزینه دیگر بر می دارید. برای تشخیص دادن این دو از هم دیگر، رنگ ها با هم متفاوت شده است. ایردراپ دهنده شیلد به رنگ سبز و ایردراپ دهنده اسلحه به رنگ بنفش می باشد. به نظر می رسد اقدامی موثر باشد.

۴٫   تحولات نقشه بازی کالاف دیوتی موبایل

خیلی ها دوست دارند بدانند در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل مپ دچار چه تغییراتی شده است. اکتیویژن عادت دارد کاربران خود را غافلگیر نماید. معمولا در نسخه های آپدیت شده و جدید، نقشه شهرها را تغییر می دهد. اما در سیزن ۱۴ انتظار نداشته باشید که شهرها دچار تغییر و یا تحولات کلی شده باشند. البته تغییراتی در ساختار آن ها رخ داده است. اما این تغییرات در سطوح جزیی و موارد کوچکی صورت گرفته است. باید گفت که در سیزن ۱۴ ما شاهد وجود یک مپ بتل رویال جدید هستیم. به طور حتم این بخش دچار یک تحولات ساختاری شده است. حتی اگر کوچک و جزیی باشند.

آپدیت مپ بلک اوت

در سری ها و سیزن های قبلی کالاف دیوتی موبایل، شاهد از دسترس خارج شدن مپ کلاسیک بودیم. دلایل این اتفاق نیز در اثر تخریب بخشی از نقشه بود. بعد از آن مپ بلک اوت مورد استفاده قرار گرفت. این مپ امکان اضافه کردن بخش های مختلف و ایجاد تغییرات زیادی را دارد. با ارائه سیزن های جدید و آپدیت های پی در پی، شاهد به روز شدن آن می باشیم. روز به روز در حال کامل تر شدن می باشد. در سیزن ۱۴ از بازی، ضمن داشتن مپ بلک اوت، مود شب را هم داریم. در نسخه های بروز شده، طراح با تغییرات نقشه سعی در حل مشکلات مختلف آن می کند. این اقدام منجر به اجرای بهتر برنامه بازی خواهد شد.

۵٫   تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل در بخش تنظیمات نیز دچار تحولاتی شده است. تغییرات این بخش در جهت سود رسانی به بازیکن می باشد. در واقع سعی شده است تا زمینه راحتی بازی برای او فراهم بشود. یکی از مسائلی که برای گیمرها بسیار مهم می باشد، محل چینش دکمه ها روی صفحه بازی می باشد. در حقیقت هر چه این چینش با نحوه قرار گیری انگشتان گیمر هماهنگ باشد، بهتر هم می شود. در سیزن ۱۴ کالاف دیوتی موبایل امکان انتخاب دو نوع چینش دکمه ای مختلف فراهم شده است. هر کدام که به نظرتان برای استفاده بهتر است را انتخاب نمایید. بنابراین با دو نوع تنظیم ذخیره شده در بازی برای خود روبرو هستید. در هر جا خواستید به سرعت می توانید چینش را تغییر دهید. زیرا از ابتدا و قبل از شروع بازی دو نمونه چینش را تنظیم و ذخیره کرده اید. راهکاری بسیار کارآمد می باشد.

۶٫   کپی کردن لود اوت

در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل یک خاصیت هیجان انگیز دیگر می بینیم. تصور کنید در حال بازی هستید. ناگهان با رقیبی روبرو می شوید که از اسلحه و تجهیزات او خوشتان می آید. در این جا یک امکان جالب به سیزن ۱۴ افزوده شده است. می توانید همان جا اسلحه یا تجهیزات او را کپی کرده و جایگزین اسلحه و تجهیزات خود نمایید. در این کپی می توان هر قسمت از تجهیزات را که دوست دارید کپی کنید. تفنگ، تجهیزات جانبی و پرک ها قابل کپی شدن هستند. این قابلیت روی هر فردی که در بازی می بینید، قابل اجراست. حتی اگر او دوست شما باشد. از این قابلیت در زمان و مکان صحیح بهره بگیرید. قبل از کپی کردن ببینید آیا شما می توانید با سلاح جایگزینی کار کنید. باید با نحوه کار آن آشنا باشید و مهارت لازم را داشته باشید.

۷٫   بالا رفتن رنک برای دریافت کاپ

در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل نسبت به گذشته باید بیشتر تلاش کنید. در واقع در این نسخه امتیاز لازم برای دریافت کاپ لجند افزایش یافته است. همان طور که می دانید بالاترین کاپ، کاپ لجند می باشد. در نسخه قدیمی این بازی رنک لازم برای دریافت این کاپ ۶۵۰۰ بود. با رسیدن به این سطح، کاپ به شما تعلق می گرفت. اما در سیزن ۱۴ شرایط کمی سخت تر شده است. بایستی ۱۵۰۰ رنک بیشتر از قبل دریافت نمایید. البته این موضوع نیازمند صرف وقت و انرژی بیشتری می باشد. اگر طالب دریافت این جایزه هستید امتیازات خود را بیشتر کنید. کمی تلاش کرده و رنک خود را به ۸۰۰۰ برسانید.

۸٫   بازی کنید جایزه بگیرید.

در تمام نسخه ها، یک سری مراحلی وجود دارد که با کمک آن می توانید پاداش بگیرید. در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل بخش هایی اضافه شده است. بخش هایی جدید که در صورت بازی آن ها می توانید پاداش بگیرید. جوایز جالب و منحصر به فردی برای این بخش ها در نظر گرفته اند. انجام این بخش برای بازیکن ها اختیاری می باشد. بنابراین چنان چه خواهان دریافت جایزه مخصوص این بخش از بازی باشید، آن را انجام دهید. البته توصیه ما به شما این است که این جوایز را از دست ندهید. در کمک به ارتقا سطح شما و پیشرفتتان کمک کننده هستند. سیزن ۱۴ یک سری ایونت های جدید برای گیمرها ارائه داده است.

۹٫   حجم سیزن جدید

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل نسبت به نسخه های قدیمی حجیم تر می باشد. دلایل مختلفی برای افزایش حجم آن وجود دارد. حجم سیزن ۱۴ که نسخه بروز شده می باشد، در حدود ۱۱ گیگ می باشد. حجم بسیار بالایی است. اولا مپ جدید که همان بلک اوت است، نیم گیگ حجم دارد. دوما فایل های مربوط به گرافیک و صدا بر حجم آن افزوده اند. در صورتی که نخواهید این فایل ها را دانلود کنید، تصویر و صدا بی کیفیت خواهد شد. سایر حجم هم توسط اسلحه، تجهیزات و تمامی گزینه های مربوط به آن ها اشغال شده است. بنابراین یک نسخه آپدیت شده باید به صورت کامل دانلود شود تا ارزشمند باشد. در غیر این صورت از بازی لذت کافی را نمی برید.

شما برنامه بازی را روی گوشی خود به صورت نصب شده دارید. حالا کافیست درون برنامه آن رفته و روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید. متاسفانه سرور بازی ضعیف عمل می کند. کار دانلود و بروزرسانی آن بسیار طولانی و زجر آور است. بنابراین کمی صبر و شکیبایی به خرج دهید. حتما به این مورد توجه کنید که فضای کافی برای قرارگیری حجم این نسخه را داشته باشید. در غیر این صورت با مشکلات عدیده ای روبرو خواهید شد.

جمع بندی

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل غیر قابل حذف بوده و نمی توان آن را نادیده گرفت. امتیازات مثبت زیادی دارد. یک سری تغییرات آن نیز مبهم و گنگ می باشد. در عین حال کمی برای گیمر ها ناشناخته می باشد. نگران نباشید به زودی می توانید به این نسخه و بازی با آن عادت کنید. سیزن ۱۴ مشابه سیزن ۱۳ می باشد. فقط تغییرات نامبرده بین آن ها تفاوت ایجاد کرده است.

منبع : geminja

دیدگاهتان را بنویسید