قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > لوستر اس ام دی، معرفی یک لوستر مدرن بی‌رقیب!

لوستر اس ام دی، معرفی یک لوستر مدرن بی‌رقیب!

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی در هر فضایی از مسکونی گرفته تا ادارات، مراکز تجاری و حتی مراکز درمانی نقش بسیار پر رنگ و مهمی در طراحی داخلی دارد نورپردازی است. نورپردازی بدون شک بخش بزرگی از زندگی ما ایرانی‌هاست، این موضوع را از پنجره‌های رنگی، قیمت بالاتر خانه‌های نورگیر و همچنین ساخت لوسترهای بسیار زیبا، مدرن، کلاسیک و در متریال‌های متنوع می‌توان فهمید. با نورپردازی درست و اصولی با خرید لوستر مدرن یا کلاسیک یا هر چشمه‌ی نور دیگری، می‌توان یک فضا را مدرن، شیک، هدفمند و حتی بزرگ‌تر نشان داد.

خرید لوستر آویز
خرید لوستر آویز

لوستر مدرن مخصوصا لوستر مدرن اس ام دی بسیار محبوب، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌های بازار است، در این نوشته همراهتان خواهیم بود تا لوستر اس ام دی را بهتر بشناسیم، آن را به دقت بررسی کنیم، دلایلی برای خرید لوستر اس ام دی معرفی کنیم و همچنین به شما کمک کنیم که با خیال راحت و از یک فروشگاه معتبر لوستر اس ام دی مورد نظر خودتان را بخرید. 

برای یک دکوراسیون مدرن و زیبا آماده‌اید؟

برای شما هم پیش آمده که وارد منزل یکی از آشنایان یا یک مرکز تجاری بشوید، چشمتان به یک لوستر زیبا بخورد که اصلا شبیه لوسترهایی که تا به حال دیدید نباشد؟ به عنوان مثال یک شکل کروی یا چند ضلعی و یا حتی بی‌شکل در رنگ‌های متنوع، که نمی‌دانید این چشمه‌ی نور نوعی لامپ است یا لوستر؟ این لوستر همان مدل زیبای اس ام دی است. لوستر اس ام دی از انواع لوستر مدرن است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی میان قشرهای مختلف و در مصارف مختلف مسکونی و غیر مسکونی پیدا کرده است.

لوستر مدرن چیست؟

لوستر مدرن یکی از دو سبک لوستر کلی است که در منازل و ساختمان‌هایی با سبک مدرن و مینیمال کاربرد دارد. البته که می‌توان با مشورت یک طراح دکوراسیون از لوستر مدرن در سایر فضاها نیز بهره برد اما این نوع از لوستر یعنی لوستر مدرن را بیشتر در فضاهایی مدرن می‌بینیم تا کلاسیک و نئوکلاسیک.

لوستر مدرن جدید
لوستر مدرن جدید

لوستر مدرن به بیان ساده یک شکل مدرن و بدون جزئیات بیش از حد دارد، لوستر مدرن مانند لوستر کلاسیک ظاهری پر از شاخه یا چندین لامپ به چندین شکل متنوع ندارد، به جای آن معمولا در لوستر مدرن ما شاهد اشکال هندسی جوان پسند، طرح‌های معاصر و طراحی بسیار مینیمال هستیم.

لوستر اس ام دی چیست؟

لوستر اس ام دی یکی از انواع لوستر مدرن است که از قضا یکی از پرطرفدارترین و همچنین اقتصادی‌ترین انواع لوستر است پس اگر این لوستر به مذاق‌تان خوش آمده باید بگوییم حسابی شانس آورده‌اید! این لوستر برای مصارف اداری و تجاری و همچنین منازلی با سبک‌های مینیمال و مدرن بسیار مناسب است. متریال لوستر اس ام دی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، شما ممکن است یک لوستر اس ام دی ساخته شده با چوب و شیشه را بپسندید یا ترجیح بدهید یک نوع فلزی سفارش بدهید. بیشتر افرادی که از این لوستر در سبک نئوکلاسیک استفاده می‌کنند نوع چوبی را ترجیح می‌دهند و طرح فلزی لوستر اس ام دی برای منازلی با طراحی دکوراسیون به سبک صنعتی ایده‌آل است. کمتر کسی پیدا می‌شود که این لوستر را دوست نداشته باشد چرا که تنوع رنگ و طرح و متریال آن باب میل هر کسی خواهد بود.

انواع لوستر اس ام دی

به طور کلی اگر بخواهیم یک دسته‌ بندی ساده ارائه کنیم، لوسترهای اس ام دی در دو نوع خطی و منحنی (حلقوی) در بازار موجود هستند. همچنین به لحاظ کاربری این لوسترها به دو نوع سقفی و آویز تقسیم می‌شوند. لوسترهای سقفی همان‌طور که می‌توان از نامشان حدس زد لوسترهایی هستند که از سقف آویزان نمی‌شوند و مستقیما در سقف نصب می‌شوند که می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد.

لوستر مدرن سقفی
لوستر مدرن سقفی

لوستر آویز هم کاملا برعکس لوستر سقفی است یعنی از سقف آویزان می‌شود و ارتفاع دارد، لوسترهای آویز نیز به چندین دسته از جمله آویز تک، لوستر کریستالی و البته آویز سه تایی و یا چند تایی محبوب تقسیم می‌شوند که آن را در آشپزخانه‌ها زیاد می‌بینیم.

تفاوت لوستر اس ام دی حلقه‌ای و خطی

لوستر خطی و حلقوی هر دو در سبک مدرن طراحی شده و هر دو طرفداران خاص خودشان را دارند اما دکوریار پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید نور شما خیلی متمرکز نباشد از لوستر اس ام دی خطی استفاده کنید و اگر دوست دارید که نور در نقطه‌ای متمرکز باشد به خرید لوستر اس ام دی حلقه‌ای فکر کنید.

چرا باید به خرید لوستر اس ام دی فکر کنیم؟

لوستر اس ام دی نوع جدید و خاصی از لوستر است که مزایای فراوانی ارائه می‌کند و اگر طرفدار دکوراسیون مدرن باشید تقریبا گزینه‌ای بی‌رقیب برای شماست، در ادامه برخی از مزایای خاص لوستر اس ام دی را با هم مرور می‌کنیم:

  • نور لوستر اس ام دی کاملا ملایم و یکنواخت است و ایجاد خیرگی نمی‌کند.
  • طول عمر لوستر اس ام دی طولانی است و خرید آن صرفه‌ی اقتصادی دارد.
  • هزینه‌ی تعمیر و نگهداری لوستر اس ام دی بسیار پایین و ناچیز و در مواردی صفر است.
  • لوستر اس ام دی در مصرف برق به طور چشمگیری صرفه جویی می‌کند.
  • این لوستر قابل تعویض است و می‌توانید بورد آن را عوض کنید.
  • کیفیت نور لوستر اس ام دی بالاست.
  • این لوستر دوستدار محیط زیست است.
  • لوستر اس ام دی حرارت بسیار ناچیزی تولید می‌کند.
  • لوستر اس ام دی تقریبا انرژی تلف شده ندارد.
  • لوستر اس ام دی برای تمامی کاربری‌ها قابل استفاده است.
  • لوستر اس ام دی در قیمت مناسبی عرضه می‌شود.
  • با خرید لوستر اس ام دی می‌توانید هر دو ویژگی نور متمرکز و نامتمرکز را با هم در خانه داشته باشید.
  • این لوستر در رنگ و طرح و متریال‌های بسیار شیک و متنوعی عرضه می‌شود.

از کجا لوستر اس ام دی بخریم؟

طبیعی است که برای خرید لوستر اس ام دی کمی گیج شوید. این نوع لوستر ممکن است در طیف متنوعی از قیمت‌ها در فروشگاه‌های سراسر کشور به فروش برسید و شما ندانید که از کدام فروشنده می‌توانید این لوستر را تهیه کنید. همچنین ممکن است درمورد محل نصب، طرح و متریال مورد نظر، نور پردازی و سایز و موارد دیگری نیاز به مشورت با یک کارشناس داشته باشید که مورد اعتماد شما باشید.

لوستر مدرن آویز
لوستر مدرن آویز

ما برای همین موضوع کنار شما خواهیم بود. فروشگاه اینترنتی دکوریار یک فروشگاه آنلاین و یک مرکز تخصصی دکوراسیون و ساخت و طراحی اجرای تمام ادوات مربوط به دکوراسیون داخلی است، از یک اتاق کوچک تا بزرگ‌ترین سالن سمینار کشور. ما در دکوریار تلاش می‌کنیم تا محصولاتمان را نه تنها با گارانتی و نهایت کیفیت و بهترین قیمت بلکه با رضایت کامل مشتری و دریافت خدمات مشاوره‌ی پیش از خرید عرضه کنیم. اگر شما هم درمورد خرید لوستر اس ام دی یا هر کالای دیگری مردد هستید می‌توانید از خدمات رایگان مشاوره‌ی خرید دکوریار استفاده کنید.  شما در دکوریار می‌توانید تصویر تمامی کالاها به همراه نقد و بررسی کارشناسانه و همچنین نظرات خریداران را به دقت بررسی کنید و یک خرید عالی، به صرفه، هوشمندانه و لذت بخش را تجربه کنید بدون این که از منزل خارج شوید یا ساعات طولانی را در مغازه‌های مرکز شهر بگذرانید. برای ارتباط مستقیم با کارشناسان و متخصصین طراحی و دکوراسیون داخلی دکوریار می‌توانید همه روزه با ما از طریق شماره‌ی ۰۹۹۳۱۸۱۷۱۶۶ تماس بگیرید تا با هم داستان حس خوب خانه‌تان را روایت کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید