قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > معرفی شیک ترین مدل های پرده اداری در بازار

معرفی شیک ترین مدل های پرده اداری در بازار

موارد متفاوتی روی دکوراسیون فضای اداری تاثیر می گذارد. یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار روی زیبایی فضای اداری، انتخاب بهترین پرده اداری می باشد. جنس و رنگ پرده باید بر اساس نوع فضای اداری انتخاب شود. به عنوان مثال باید بدانید که پرده های سالن پذیرایی و اتاق خواب با پرده های اداری فرق می کنند. پرده های اداری در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل آنها را به این نام می شناسند. هر یک از مدل ها و طراحی های پرده های اداری روی زیبایی فضای اداری تاثیر زیادی می گذراند.

خرید انواع پرده اداری  برای انتخاب بهترین پرده اداری باید به ‌خوبی فاکتور های متفاوتی را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین نکاتی که زمان انتخاب مناسب ترین پرده های اداری باید به آن دقت داشته باشید مدل پرده است. مدل های زیادی از پرده های اداری برای محیط های رسمی تولید و طراحی می شوند. برخی از مهمترین و اصلی ترین مدل های پرده های اداری که زیبایی فضا را چندین برابر می کنند عبارت هستند از

پرده لوردراپه اداری

پرده های لوردراپه یا عمودی به عنوان مهمترین و بهترین پرده های اداری شناخته می شوند. برای انتخاب پرده های اداری مناسب باید بگوییم که این پرده ها انتخاب بی نظیری هستند. این پرده ها دارای بخش هایی هستند که به صورت عمودی نصب می گردند و سپس به صورت افقی جمع می ‌شوند. به طور معمول پرده های کرکره ای عمودی  یا پرده لوردراپه برای پنجره هایی که بزرگ هستند مورد استفاده قرار می‌ گیرند. تصاویر زیادی روی این پرده ‌ها چاپ می شود تا جذابیت و دلنشین تر بودن فضای اداری را افزایش دهند. شما می توانید بر اساس فعالیتی که در محیط اداری خود انجام می دهید یکی از مدل ها و طراحی های متنوع پرده های لوردراپه یا عمودی را انتخاب کنید.

پرده های زبرا اداری

 پرده های زبرا به عنوان یکی دیگر از انواع پرده اداری معرفی می‌ شود که زیبایی فضای اداری را چندین برابر می‌ کند. شما بیش از اینکه این پرده ها را برای محیط اداری خریداری کنید باید در مورد ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. پرده های زبرا دارای دو نوار پارچه ای به صورت افقی هستند. حرکت این دو نوار روی یکدیگر به صورت غلتکی می باشد. برای فضاهای بزرگ پرده های زبرا انتخاب مناسبی به شمار می ‌روند. این نمونه پرده ها برای پوشش دادن مساحت وسیع استفاده خواهد شد. همچنین شما با تنظیم کردن آن می توانید سایه و روشن زیبایی را به فضای اداری ببخشید تا محیط اداری زیبا و گرم و دلنشین شود. پرده های زبرا شباهت زیادی به پرده های سیلوئت دارند. ولی باید بدانید که پرده های سیلوئت ساده تر هستند. پرده های زبرا تنوع شان زیاد است. از نظر تنظیم نور باید بدانید که پرده ها انعطاف زیادی دارند. می توانید با تنظیم افقی این پرده ها میزان نور و همچنین ارتباط بصری را در پرده های زبرا تعیین نمایید.

پرده های شید اداری

پرده های شید به عنوان یکی دیگر از انواع پرده اداری شناخته می ‌شوند که برای ایجاد سایه مورد استفاده قرار می‌ گیرند. جنس آنها به گونه ای است که سایه مناسبی ایجاد می ‌کنند ولی روشنایی کامل هر یک از پنجره ها را به خوبی نمی پوشاند.  این پرده برای پنجره های دفاتر و اداره ها مناسب هستند. شما می توانید برای چاپ لوگوی شرکت ها این پرده ها را سفارش دهید. برای صفحه نمایش پروژکتور این نمونه پرده ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. قیمت مناسبی که این پرده ها دارند قابل توجه می باشد. در دو حالت ریموتی و زنجیری این پرده‌ ها را تولید می کنند. رنگ های متفاوتی از این پرده ها وجود دارد که هر یک از آنها با یکدیگر فرق می کند.

پرده های کرکره ای اداری

 پرده های کرکره ای به عنوان یکی دیگر از انواع پرده های اداری شناخته می ‌شود. این پرده ها برای فضاهای رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از خصوصیات مهم این پرده‌ ها همسانی بالای آنها با محیط اداری می باشد. همچنین ظاهر رسمی را به فضای اداری می بخشند. یکی از ویژگی‌ های مهم این پرده ها که می توانیم نام ببریم انعطاف پذیری بالای آنها است. طول عمر زیادی از پرده های کرکره ای دریافت می گردد.

رنگبندی متفاوت پرده های کرکره ای به شما این اختیار را می دهد که بین مدل ها و رنگ های گوناگون یکی از زیباترین ها را انتخاب کنید. برای تمیز کردن هر یک از پرده های اداری کرکره آلومینیومی باید اسلایدها را ببندید. پس از آن با گردگیر دستی و یا یک پارچه نرم گرد و خاک که روی آنها به وجود آمده است را از بین ببرید. در صورتی که گرد و خاک روی این پرده ها زیاد است بهتر می باشد که از پارچه های مرطوب استفاده کنید.

خرید پرده اداری ارزان

 برای خرید هر یک از انواع پرده اداری که معرفی کردیم باید نکاتی مانند جنس پرده، رنگ بندی پرده، قابلیت شستشوی پرده، محل قرارگیری پرده، قابلیت تنظیم نور پرده، ارتفاع سقف و همچنین قیمت پرده را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید یکی از بهترین پرده های اداری را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید