قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > معرفی مدل‌های برتر تلویزیون از برند ایرانی ایکس‌ویژن

معرفی مدل‌های برتر تلویزیون از برند ایرانی ایکس‌ویژن

صبح که از خواب بیدار می‌شویم، تا شب که برای استراحت به بستر می‌رویم، ساعت‌های زیادی را با تلویزیون می‌گذرانیم. در زندگی‌ روزمره‌مان تلویزیون قلب خانه حساب می‌شود. برای همین است که همواره به دنبال بهترین‌ها برای خرید تلویزیون می‌گردیم. با توجه قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن و کیفیت بالای محصولاتش خرید از این برند ایرانی ارزش بالایی دارد. ایکس‌ویژن توانسته از شروع حضورش به عنوان برندی نوپا توجه خریدارن را به خود جلب کند. در این مقاله ۵ مدل برتر تلویزیون ایکس‌ویژن را معرفی خواهیم کرد.

معرفی مدل‌های برتر تلویزیون از برند ایرانی ایکس‌ویژن
معرفی مدل‌های برتر تلویزیون از برند ایرانی ایکس‌ویژن

مدل ۴۳XT745 ایکس‌ویژن

این مدل در سایز ۴۳ اینچی به بازار معرفی شده. در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند جای می‌گیرد. کیفیت و دوام بالایی دارد. آنچه که باعث شده ۴۳XT745 در لیست بهترین‌های ایکس‌ویژن قرار بگیرد قابلیت‌های پیشرفته‌ی این مدل است، که قابلیت رقابت با برندهای مشابه خارجی را دارد.

این مدل تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش می‌دهد. زاویه دید وسیعی دارد و تصاویر با وضوح بالا در نسبت ۱۶:۹ در بهترین حالت پخش می‌شوند. در ساخت صفحه‌ی نمایش از پنل LED IPS با کیفیت بالا استفاده شده.

سیستم صوتی ۴۳XT745 دو کاناله است و به دلیل استفاده از Puresound کیفیت و کمیت صدای خروجی بسیار بالاست. امکان پخش صوتی به صورت دالبی نیز در نظر گرفته شده. به گونه‌ای که می‌تواند فرصت تجربه‌ی جدیدی از شنیدن را برای کاربر فراهم کند.

سیستم عامل این مدل اندروید ۷ با قابلیت ارتقا است. همچنین در ساخت آن از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای CPU Quad Core استفاده کرد‌ه‌اند که سرعت عملکردهای تلویزیون را بالا برده.

از نظر طراحی، مانند اغلب تلویزیون‌های ایکس‌ویژن کلاسیک محسوب می‌شود. لبه‌های باریک زاویه دارد ضمن زیبایی کمترین میزان تمرکز را از کاربر می‌گیرد.

درگاه‌های ارتباطی تلویزیون از استاندارهای موجود پیروی می‌کند. و البته قابلیت  Time Shift در این مدل نیز قابل ذکر است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد در زمان پخش تلویزیونی به چند دقیقه قبل باز گردد. در کل با توجه به قیمت تلویزیون‌ایکس‌ویژن ۴۳XT745، خریدش ارزش زیادی دارد.

مدل  50XTU535تلویزیون ایکس‌ویژن
مدل  ۵۰XTU535تلویزیون ایکس‌ویژن

مدل  50XTU535تلویزیون ایکس‌ویژن

تلویزیون‌ ۵۰ اینچی از سری XTU535 جزء تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن محسوب می‌شود که رقیب داخلی خوبی برای برندهای خارجی هستند. کیفیت تصویری آن Ultra HDست و وضوح تصویری برابر با ۲۱۶۰×۳۸۴۰ را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های صفحه‌ی نمایش می‌توان به تکنولوژی HDR و توان دینامیکی بالای آن اشاره کرد. کنتراست بالای تاریکی – روشنایی، وسعت رنگی بی‌نظیر و حس عمق به علاوه‌ی زاویه دید گستره لذت کاربر از تماشا را چندین برابر می‌کند.

سیستم عامل تلویزیون اندروید ۶ است و با وجود حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی امکان نصب و اجرای نرم‌افزارهای مخصوص تلویزیون را فراهم می‌کند. از طریق WiFi و LAN قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت‌های USB و HDMI به علاوه‌ی پورت‌های معمول تلویزیونی می‌شود. امکان اتصال حافظه‌ی جانبی مانند هارد‌اکسترنال نیز در این مدل فراهم شده است.

از دیگر نکات مدل ۵۰XTU535 می‌توان مصرف انرژی پایین آن اشاره کرد.

مدل  50XTU835 تلویزیون ایکس‌ویژن

سایز تلویزیون  50XTU835ایکس‌ویژن ۵۰ اینچ است. تلویزیونی بزرگ با قیمت مناسب که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت ۴K را دارد.

وضوح تصویر این مدل بالای ۸ مگاپیکسل (۲۱۶۰×۳۸۴۰) است که کیفیت Ultra HD را فراهم می‌کند. در نتیجه تصاویر بسیار شفاف و طبیعی به نظر می‌رسند. به دلیل استفاده از تکنولوژی HDR کنتراست و حس عمق تصاویر نیز شگفت‌انگیز است. در ایم میان باید به زاویه‌ی دید گسترده‌ی مدل  50XTU835نیز اشاره کنیم که تا ۱۷۲ درجه را پوشش می‌دهد.

سیستم صوتی آن نیز قدرتمند است. دو اسپیکر در قسمت جلویی تلویزیون قرار دارد که صداها را رسا و دقیق پخش می‌کنند.

سیستم‌عامل آن اندروید ۱۰ است و مانند مدل‌های ذکر شده‌ی دیگر قابلیت بارگذاری اپلیکیشن‌های تلویزیونی را دارد. ضمن آنکه حافظه‌ی داخلی ۱۰ گیگابایتی آن فضای ذخیره‌سازی بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تلویزیون هوشمند از طریق WiFi و LAN قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

از دیگر امکانات ۵۰XTU835می‌توان به درگاه‌های ارتباطی USB و HDMI آن اشاره کرد که تلویزیون را به حافظه‌های جانبی و دستگاه‌های پخش دیگر متصل می‌کند. این مدل نیز گیرنده‌ی دیجیتالی داخلی برای دریافت شبکه‌های تلویزیونی دارد.

طراحی همچنان کلاسیک، با لبه‌های باریک است. با توجه به قیمت تلویزیون ایکس ویژن مدل ۵۰XTU835 ارزش خرید بالایی به نسبت مدل‌‌های مشابه رقیب دارد.

مدل ۳۲XT580 تلویزیون ایکس‌ویژن

تلویزیون ۳۲ اینچی ۳۲XT580 از سری تلویزیون‌‌های اقتصادی ایکس‌ویژن محسوب می‌شود. قیمت مناسب در کنار قابلیت‌های ضروری باعث شده این مدل طرفداران خود را در بازار پیدا کند.

سایر صفحه‌ی نمایش آن ۳۲ اینچ است و کیفیت تصویری HD را برای کاربر به نمایش می‌گذارد. با توجه به اینکه فرمت تصویری اغلب شبکه‌های تلویزیون در ایران جهان در بهترین حالت HD است، می‌توان گفت ۳۲XT580 با قیمت پایین سازگاری مناسبی با نیازهای روز دارد.

در ساخت سیستم صوتی آن از فناوری دالبی دیجیتال استفاده شده و به نظر می‌رسد کیفیت صوتی قابل قبولی داشته باشد. به ماشین زمان Time Shift نیز تجهیز شده، قابلیتی که به کاربر اجازه می‌دهد نمایش زنده را به عقب بازگرداند. از درگاه‌های ارتباطی استانداردی برخوردار است؛ USB و HDMI را پشتیبانی می‌کند. امکان اتصال به اینترنت یا بلوتوث ندارد، اما در مجموعه با توجه به قیمت در مقابل کیفیت از ارزش خرید خوبی برخوردار است

مدل 55XTU745 تلویزیون ایکس‌ویژن
مدل ۵۵XTU745 تلویزیون ایکس‌ویژن

مدل ۵۵XTU745 تلویزیون ایکس‌ویژن

تلویزیون هوشمند از سری XTU745  که در سایز ۵۵ اینچی معرفی شده است. وضوح تصویر آن برابر با ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است که کیفیت تصویری Ultra HD را فراهم می‌کند. صفحه‌ی نمایش همچنین محدوده‌ی دینامیکی بالایی دارد. کنتراست بالا، دقت رنگ، نمایش جزئیات تصاویر به علاوه‌ی وسعت رنگی از مشخصات تکنولوژی HDR به کار رفته در این مدل است. به همین دلیل تصاویر در این تلویزیون شفاف و زنده به نظر می‌رسند.

در این مدل از سری XTU745  نیز از سیستم صوتی Puresound استفاده شده. اسپیکر‌های در قسمت پایینی تلویزیون قرار دارند که منجر به تولید صدای فراگیر و واضح می‌شود. برای کسانی که علاقه‌مند به تماشای فیلم هستند وسعت صدای ۵۵XTU745 امکان تجربه‌ی جدیدی را فراهم می‌کند.

سیستم عامل این مدل اندروید ۶ است. تلویزیون مجهز به پردازنده چهار هسته ای CPU Quad Core است، که منجر به افزایش سرعت پردازش اطلاعات می‌شود. امکان نصب و اجرای نرم‌افزار به راحتی برای کاربر فراهم است.

تلویزیون ۵۵XTU745 به  10درگاه‌های ارتباطی چون USB و HDMI تجهیز شده. ضمن آنکه امکان اتصال به اینترنت از طریق WiFi وجود دارد. قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن مدل XTU745 با توجه به کیفیت بالای آن بسیار به صرفه محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

کیفیت و قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن خریدارن را به خوبی مجاب می‌کند. در بسیاری از زمینه‌ها این برند حرف اول را در بین تولید کنندگان داخلی می‌زند. وضوح تصویر، درگاه‌های ارتباطی استاندارد، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و قدرت صدا منجر شده ایکس‌ویژن گوی سبقت را از رقبا بگیرد. همچنین باید یادآور شویم خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات ایکس‌ویژن توسط شرکت مادیران صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید