قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > معرفی ۵ عطر خوشبو برای زمستان

معرفی ۵ عطر خوشبو برای زمستان

بسیاری از افراد در روزهای سرد زمستانی به دنبال عطرهای گرمی هستند که پخش بوی بالایی داشته باشند تا بتوانند جذابیت و استایل خاص خودشان را به رخ بکشند. امروزه عطرهای زنانه و مردانه زمستانی زیادی در بازار وجود دارد که تعدادی از آن‌ها دل‌نشین‌تر و خوشبوتر از بقیه هستند. در این مطلب از موتن رو قصد داریم به معرفی ۵ عطر خوشبوی زمستانی بپردازیم که می‌توانند هدیه‌ای خاص و فوق‌العاده برای ولنتاین به حساب بیایند.

عطر گرم چیست؟

عطرهای گرم مناسب استفاده برای فصول سرد سال هستند، ماندگاری بالایی دارند و رایحه‌های متفاوتی از جمله چوب صندل، ادویه‌های شرقی، شکلات و غیره را شامل می‌شوند. افرادی که طبع گرمی دارند بهتر است به سراغ استفاده از عطرهای گرم نروند؛ زیرا ممکن است پس از بوییدن دچار درد شدید در ناحیه سر شوند.

عطرهای خوشبوی زمستانی

امروزه عطرهای زمستانی زیادی در بازار به چشم می‌خورند که از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-عطر بیک

بیک یکی از پرطرفدارترین برندهایی است که طی چند دهه گذشته موفق شده است محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند. به جز کیفیت از دیگر دلایل محبوبیت عطر بیک می‌توان به وزن سبک، قابلیت حمل آسان و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین عطر بیک‌های زنانه و مردانه می‌پردازیم:

  • پرفیوم زنانه بیک شماره ۷: این عطر حال و هوای گل‌ها و میوه‌های معطر را برای شما تداعی می‌کند.
  • پرفیوم مردانه بیک شماره ۱: این عطر بوی درختان و گیاهان تازه به همراه بوی مشک و سرخس را برای شما تداعی می‌کند.
  • پرفیوم زنانه بیک شماره ۴: این عطر با بوی شیرین و گرمی که دارد برای مجالس شبانه و صمیمی شما بسیار مناسب است.
  • پرفیوم مردانه بیک شماره ۲۱: این عطر تداعی کننده رایحه سرزنده و شاد گیاهان تازه است. بعد از اسپری این عطر مخلوطی از بوی گریپ فروت تازه، سبزه وار و نعناع را استشمام خواهید کرد.
  • پرفیوم زنانه بیک شماره ۱۵: این عطر بوی نارنگی، نارنج، چای، چوب سدر و مشک را تداعی می‌کند و شادی و نشاط را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.
  • پرفیوم زنانه بیک شماره ۲۰: این عطر بوی وانیل، عنبر، ادویه، گل میخک و نارنج را تداعی می‌کند. علاوه بر این هیجان شما را بالا می‌برد و جسارت ریسک کردن و حرکت رو به جلو را افزایش می‌دهد.
  • پرفیوم زنانه بیک شماره ۱۲: این عطر بوی گل‌های مختلف، گریپ فروت و بهارنارنج را تداعی می‌کند و انرژی و هیجان ویژه‌ای را به شما و اطرافیان منتقل می‌کند.

۲-عطر لالیک

موسس لالیک در ابتدا در زمینه طراحی انواع بطری عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت دیواری و سایر تزئینات بلوری و شیشه‌ای فعالیت داشت. کمی بعد به جمع یکی از بهترین طراحان جواهر در کشور فرانسه ملحق شد و با پیشنهاد فرانسوا کتی مبنی بر ورود به حوزه عطر و ادکلن مواجه و سرنوشتش برای همیشه دستخوش تغییر شد. انواع مختلف عطروادکلن‌های لالیک در سه دسته ادوتویلت، ادوپرفیوم و تسترها به بازار عرضه می‌شوند.

از بهترین عطرهای زنانه لالیک می‌توان به لالیک سفید، آمتیست و لامور و از بهترین عطر مردانه لالیک می‌توان به لالیک مشکی یا Encre Noire اشاره کرد.

عطر لالیک
عطر لالیک

۳-عطر ایفوریا

ایفوریا یکی از عطرهای معروف و پرطرفدار جهان است که بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد. این عطر توسط برند کلوین کلاین عرضه می‌شود. کلوین کلاین یکی از برندهای مطرح آمریکایی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله زیبایی، صنعت عطرسازی، مد و پوشاک و غیره فعالیت دارد. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین عطرهای ایفوریا می‌پردازیم:

  • عطر ایفوریا کلوین کلاین مدل Deep Euphoria: این عطر گرم ظاهری زیبا و سبکی سنگین دارد و برای خانم‌های خوش سلیقه و سنگین بین رده سنی ۲۰-۲۸ سال مناسب است.
  • عطر ایفوریا کلوین کلاین مدل Euphoria: در نت اولیه این عطر بوی انار، در نت میانی رایحه ارکیده و نیلوفر آبی و در نت‌های پایانی هم بوی چوب، مشک، کهربا و گل بنفشه را استشمام خواهید کرد. قدرت ماندگاری این عطر بین ۵ الی ۸ ساعت است.
  • عطر ایفوریا کلوین کلاین مدل Endless Euphoria: در نت اولیه این عطر بوی شکوفه گیلاس، ترنج و پرتقال، در نت میانی بوی یاس خوشه‌ای، گل بنفشه و گل رز و در نت‌های پایانی رایحه‌های چوب صندل، بامبو و مشک را استشمام خواهید کرد.
عطر ایفوریا
عطر ایفوریا

۴-عطر تام فورد

تام فورد نام یکی از برندهای مشهور آمریکایی است که توسط توماس فورد، طراح و فیلمساز آمریکایی، تاسیس شد. اولین عطر تام فورد بلک ارکید نام داشت که در سال ۲۰۰۶ معرفی شد و توانست جوایز زیادی را کسب کند. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین عطرهای تام فورد می‌پردازیم:

  • عطر تام فورد بلک ارکید: این عطر لوکس، شیک و سنگین است، بوی تند و شیرینی دارد و حال و هوای شرقی را تداعی می‌کند.
  • عطر تام فورد نویر: این عطر بوی تند، گرم و مرموزی دارد و در عین قدرت، ظرافت خاصی در طراحی‌اش به چشم می‌خورد.
  • عطر تام فورد توسکان لیدر: این عطر تلخی چرم و جیر را همراه با تندی نت‌های دیگر تداعی می‌کند.

۵-عطر بولگاری

بولگاری یک برند لوکس ایتالیایی است که در سال ۱۸۸۴ توسط Voulgaris تاسیس شد. نخستین عطری که این برند معرفی کرد عطر بولگاری زنانه Eau Parfumée au Thé Vert در سال ۱۹۹۲ بود. از پرطرفدارترین و متنوع‌ترین سری‌های عطر و ادکلن بولگاری مردانه می‌توان به بولگاری آکوا که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد و همچنین بولگاری من تولید سال ۲۰۱۰ اشاره داشت و نیز از سری بولگاری زنانه باید بولگاری امنیا که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد نام برد. از جدیدترین تولیدات این کمپانی برای مردان بولگاری این بلک از سری من و برای زنان بولگاری جاسمین نویر است.

عطر بولگاری
عطر بولگاری

چرا خرید عطر از فروشگاه اینترنتی موتن رو؟

گستردگی روزافزون اینترنت، روش‌های خرید را متفاوت‌تر از قبل کرده است و بسیاری از افراد به دلایلی همچون تنوع محصولات، امکان مقایسه قیمت، تخفیف‌ها و … به خریدهای اینترنتی روی آورده‌اند. تمامی محصولات فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی موتن رو از ریمل چشم و خط چشم گرفته تا عطر و ادکلن و غیره دارای تائیدیه اصالت کالا (مجوز وزارت بهداشت) و گارانتی بازگشت هستند تا مشتریان بابت اصل بودن کالاها خیالشان راحت باشد. از طرف دیگر، قابلیت درج نظرات خریداران در زیر هر محصول باعث شده است تا مشتریان بتوانند راحت‌تر تصمیم‌گیری کنند.

فروشگاه اینترنتی موتن رو به واسطه سابقه درخشانی که در بازار دارد، توانسته است با بهترین تولیدکنندگان و وارد کنندگان اجناس اورجینال همکاری داشته باشد؛ به همین دلیل قیمت‌هایش مناسب و در بسیاری از موارد پایین‌تر از بازار هستند و همین امر باعث می‌شود مشتریان وفاداری داشته باشد که برای دفعات مکرر از این فروشگاه خرید می‌کنند. بنابراین برای خرید عطر یکی از گزینه های معتمد برای شما عزیزان وب سایت مو تن رو است.

دیدگاهتان را بنویسید