قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > نکات حرفه‌ای آرایش که کمتر به آن توجه می‌کنید

نکات حرفه‌ای آرایش که کمتر به آن توجه می‌کنید

برای آن که بتوانید آرایشی حرفه‌ای داشته و حداکثر پتانسیل زیبایی خود را به رخ بکشید؛ لازم است که به برخی از نکات مهم و درعین‌حال ریز و شاید به‌ظاهر کم‌اهمیت؛ توجه داشته باشید. این نکات که اتفاقا رعایت کردن آن‌ها، چندان سخت و پیچیده نیست، به شما کمک خواهد کرد تا زیبایی بیشتری داشته و از تماشای تصویر در آینه لذت ببرید. در این مطلب با ما همراه شوید تا ببینیم برخی از مهم‌ترین این نکات کدام‌اند.

نکات حرفه‌ای آرایش

با درنظرگرفتن این نکات و رعایت آن‌ها، می‌توانید آرایشی بی‌نقص داشته و بهترین فرم چهره خود را تجربه کنید.

چهره خود را به‌خوبی شناسایی کنید

اشتباه بزرگی که بسیاری از ما انجام می‌دهیم، کپی‌برداری آرایش است. این در حالی است که هر شخصی باید باتوجه‌به شناسایی فرم صورت خود، بهترین ساختار آرایشی برای آن را برنامه‌ریزی کند. با شناسایی نقاط مرکزی صورت، برجستگی‌ها و … می‌توانید بهترین زیرسازی را داشته و مطابق با آن چهره خود را به‌خوبی آرایش کنید. به طور نمونه بهتر است برای داشتن بهترین تجربه در سبک آرایشی خود، از بی‌بی کرم و سی‌سی کرم استفاده کنید. استفاده بهینه از این کرم‌ها، نیازمند شناسایی نقاط مرکزی و مهم چهره بوده که باید مطابق با آن‌ها روتین آرایشی خود را پیش ببرید.

با خرید بی‌بی کرم، می‌توانید بهترین کرم‌ها در این حوزه و گروه کالایی را انتخاب و خریداری کرده و مطابق با آن‌ها، برنامه کاری خود را پیش ببرید.

پیش از کرم پودر، رژ گونه بزنید

این تکنیکی است که کمتر افراد به آن توجه دارند و استفاده‌ای از آن می‌برند. درحالی‌که اتفاقا استفاده ابتدایی از رژ گونه به‌جای کرم پودر، کمک خواهد کرد تا جلوه آرایش پوستی شما به حد قابل‌توجهی ارتقا پیدا کند. به این شکل لازم است که پیش از به‌کاربردن کرم پودر روی پوست خود، از رژ گونه استفاده کرده و آن را کمی پررنگ‌تر از حد معمول بزنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید پس از کامل کردن آرایش گونه‌های خود، کرم پودر زده و به این صورت آرایش پوستی به‌مراتب زیباتر و طبیعی‌تری داشته باشید. این تکنیک کمک خواهد کرد تا آرایش صورت شما، ملایمت بیشتری داشته و چهره‌ای درخشان‌تر نیز داشته باشید.

اگرچه قیمت کرم پودر در مقایسه با رژگونه غالبا بیشتر است؛ اما دراین‌خصوص باید به سراغ رژ گونه‌های باکیفیت عالی و ماندگاری مناسب بروید تا پس از اعمال کردن لایه کرم پودر، رنگ رژ گونه آن‌قدرها محو نشود.

خط چشم‌ها را متقارن بکشید

یکی از بهترین لوازم آرایشی، خط چشم است؛ اما متأسفانه بیشتر افراد با نامتقارن کشیدن خط چشم‌های خود، باعث می‌شوند که جلوه آرایشی‌شان به‌مراتب ضعیف‌تر باشد. برای آن که بتوانید خط چشم‌های خود را متقارن بکشید، روش‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها استفاده از روش نوارچسب است. اگر می‌خواهید از روش نوارچسب برای کشیدن خط چشم‌های متقارن استفاده کنید، به یاد داشته باشید که پس از برداشتن نوارچسب، به کمک کمی کانسیلر، خط افتاده آن را محو کنید. قیمت کانسیلر در مقایسه با دیگر محصولات آرایشی، کمی بیشتر است؛ اما از آن جایی که معمولا به طور محدودی از آن در آرایش صورت استفاده می‌شود، هنوز می‌توانیم این محصول آرایشی را یکی از ارزان‌قیمت‌ترین‌ها بدانیم.

از سایه چشمی برای تکمیل آرایش خود استفاده کنید

زمانی که خط چشم‌ها را می‌کشید، تفاوت رنگ قابل‌توجه میان سیاهی خط چشم و روشنی پوست شما، کمی نازیبا بوده و با کمک‌گرفتن از سایه چشم رنگ متوسط و ملایم برای برطرف‌کردن این تضاد زیاد از حد، می‌توانید آرایش چشمی خود را تکمیل کنید. در حقیقت به‌کاربردن سایه برای برطرف‌کردن این تضاد؛ کمک می‌کند تا ضمن آن که خط چشم، ماندگاری بیشتری داشته و از برق غیرطبیعی آن کاسته شود، ترکیب رنگ زیباتری نیز پشت چشم‌های خود داشته باشید.

از هایلایتر بالای قوس ابرو‌ها استفاده کنید

برای آن که چشم‌های شما به طور طبیعی لیفت شده و کشیده‌تر به نظر برسند، می‌توانید به‌سادگی از هایلایتر بالای قوس ابرو‌های خود استفاده کرده و به این شکل، گیرایی و زیبایی چشم‌های خود را دوچندان کنید. دقت داشته باشید که برای به‌کاربردن هایلایتر، به فرم پلک‌ها توجه کرده و در ترکیب با کمان‌ابروها، لیفت موقت را ایجاد کنید.

اهمیت انتخاب محصولات آرایشی مرغوب

به جز نکات بالا و بسیاری از نکات ریز دیگری که باید رعایت کنید؛ انتخاب محصولات آرایشی مرغوب و از برند‌های برتر، اهمیت بسیار زیادی دارد. در فروشگاه اینترنتی خانومی، به‌راحتی می‌توانید انواع لوازم آرایشی را از بهترین برند‌های برتر ایرانی و خارجی با قیمت عالی خریداری کرده و با اطمینان از اصالت کالا، درب منزل تحویل بگیرید.

لینک منبع از ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید