قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > چرا نباید طراحی بنر آنلاین انجام دهیم؟

چرا نباید طراحی بنر آنلاین انجام دهیم؟

دلایل زیادی هستند که شما برای معرفی شغل به سراغ تبلیغات می روید. در مسیر تبلیغات طراحی تبلیغات اهمیت زیادی دارد. اما تبلیغ کردن بدون داشتن یک تصویر حرفه ای نه جایز است و اثری دارد که بخواهیم برایش هزینه ای پرداخت کنیم.

طراحی بنر
طراحی بنر

قبل از هرچیز باید به فکر یک طراحی بنر باشید.

طراحی بنر یعنی شما یک تصویر زیبا که گویای مفاهیم محصول شماست ایجاد می کنید. با این کار به بیننده آگهی نشان میدهید که قرار است چه چیزی به آن بفروشید و برای چی باید بر روی بنر شما کلیک کند.

بسیاری از بنرهای ساده های برای انجام اینکار استفاده میکنند و بسیاری دیگر ترجیح میدهند به سراغ طرح هایی بروند که در کیفیت و ایده پردازی حرفی برای گفتن داشته باشد. اگر میخواهید تمرکز دیدگان مخاطب را بگیرید باید به سراغ گزینه دوم بروید.

در ادامه ی مطلب با من همراه باشید تا شما را با باید و نباید های تبلیغات بنری آنلاین رایگان و اختصاصی آشنا کنم.

طراحی بنر آنلاین
طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین چیست؟

قطعا شما هم با نام طراحی بنر آنلاین  آشنا هستید اما اینکه چه روش هایی برای انجام اینکار وجود دارد را به شما میگوییم.

در اینترنت شما به دو صورت می توانید طراحی بنر آنلاین سفارش دهید.

  1. استفاده از پلتفرم های آماده با ابزارهای آماده.
  2. استفاده از سرویس های طراحی اختصاصی مثل پارسی طرح ایرانیان.

اینکه از کدام مدل طراحی یا ابزار استفاده کنید بستگی به این توضیحات دارد، نمیدانم تا چقدر به این موضوع معتقد هستید که هیچ یک ابزار رایگان نمی تواند برای شما معجزه کند- یا هیچوقت نمی تواند کاری که یک متخصص انجام می دهد را برای شما انجام دهد. قطعا تفاوت های زیادی بین این دو هستند که وقتی شما از یک ابزار آماده استفاده میکنید هم بحث تکراری بودن مطرح می شود هم بحث غیر حرفه ای بودن.

در حال حاضر سایت هایی مثل:

https://www.visme.co/banner-maker/

https://www.canva.com/create/banners/

هستند که شما با عضویت در آن می توانید از ابزار های رایگانی که در اختیار شما می گذارند استفاده کنید تا یک طراحی بنر بدست آورید اما در این وب سایت ها ابزارهایی که برای شما آماده کرده اند کاملا ابزارهای پیش پا افتاده و ساده هستند و اگر قرار به طراحی بنر گیف متحرک داشته باشید فریم های ساده و خیلی مبتدی برای شما می سازند و بلافاصله نسخه گیف را به شما می دهند.

به واقع این بنرهای ساده پاسخگوی نیاز شما نیستند و مطمئن بیننده با دیدن بنر شما خیلی ترغیب نمی شود که بخواهد روی بنر شما کلیک کند. بر خلاف این مدل ساخت تبلیغ؛ اگر شما در اینترنت جستجو کنید مطمئنا افراد زیادی را مییابید که کار طراحی شما را می پذیرند و با دریافت مبلغی اینکار را برای شما انجام می دهند.

طراحی بنر اختصاصی
طراحی بنر اختصاصی

طراحی بنر اختصاصی

همانطور که از نامش مشخص است شما وقتی به سراغ افراد دارای مهارت در این زمینه می روید از جمله این شرکت میتوانید به پارسی طرح ایرانیان Parsitarh  اشاره کنیم، بحث طراحی بنر اختصاصی وسط کشیده می شود و شما دیگر اینجا کمتر با موانعی مانند ابزارها مواجه هستید و یک طراح مختص به طرح شما متمرکز بر روی طرح و موضوع شما وظیفه دارد طراحی را به شکل حرفه ای برای شما انجام دهد.

اینجا دیگر شما مشکل یا نگرانی بابت برخی مسائل را ندارید، طراح می داند که محدودیت های تبلیغات اینترنتی چه هستند، تعداد فریم های مورد نیاز چه مقداری است و از عناصر گرافیکی باید استفاده کند تا طرح شما در شرایط مختلف در وب سایت های اینترنتی بیشتر از سایر تبلیغات دیده شود.

چه کنیم؟

ما به شما گفتیم که هر کدام چه مزیت یا معایبی دارند؛ حق انتخاب با شماست فقط مساله ای که وجود دارد این است که اگر برای یک کمپین تبلیغاتی خوب برنامه ریزی می کنید سعی کنید دل به این ابزارهای آنلاین رایگان نبندید و از همان ابتدا حرفه ای گام های تبلیغاتی را پیش برید. چون کافیه برای یک کمپین که هزینه ی زیادی انجام داده اید بخواهید با یک بنر ساده و غیر حرفه ای دودمان سرمایه تبلیغاتی و برند خود را به باد بدهید.

اما اگر دنبال کمپین حرفه ای نیستید و خیلی هم جنبه تبلیغاتی مهمی برای شما ندارد میتوانید به صورت آزمایشی از این ابزارهای استفاده کنید در حد ابتدایی میتواند برای شما کار راه انداز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید