قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > چگونه یک رابطه ی موفق از راه دور داشته باشیم؟

چگونه یک رابطه ی موفق از راه دور داشته باشیم؟

روابط از راه دور در فرهنگ عامه نقاط ضعف زیادی پیدا می کند. به عنوان حیوانات اجتماعی، ما می‌خواهیم مفهوم نزدیک بودن به کسی که کیلومترها دورتر است را نسبتاً غیرمعمول پیدا کنیم.

اما حقیقت این است که با کمی کار، روابط از راه دور می توانند از آزمون زمان جان سالم به در ببرند و می توانند به اندازه روابط شخصی معمولی با ارزش باشند. در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که می توانید برای رونق بخشیدن به رابطه از راه دور خود انجام دهید.

رابطه از راه دور
رابطه از راه دور

. به طور منظم در ارتباطات عاشقانه و در زمان واقعی شرکت کنید.

ارتباط منظم در رابطه با روابط از راه دور بسیار مهم است. گفتگوی عاشقانه، گفتگوی دوستانه و گفتگو درباره مشکلات، سه نوع اصلی ارتباطی است که زوجین از راه دور در آن شرکت می کنند.

رابطه از را دور
رابطه از را دور

مطالعه ای که در مجله روانشناسی خانواده منتشر شده است نشان می دهد که گفتگوی عاشقانه تنها زمانی که همزمان باشد با رضایت بیشتر از رابطه در بین زوج های راه دور مرتبط است. به عبارت دیگر، وقتی می خواهید عشق خود را به شریک زندگی خود ابراز کنید، اطمینان حاصل کنید که هر دوی شما در زمان واقعی در گفتگو حضور دارید. اگر در مناطق زمانی مختلف هستید، هر هفته چند ساعت را به خود اختصاص دهید تا بتوانید کمی با یکدیگر وقت تماس چهره به چهره داشته باشید.

با تماس ویدیویی، پیام‌رسانی فوری و قرارهای مجازی، تاخیر در ابراز عشق و دوستی شما کاهش می‌یابد. دیدن یکدیگر از طریق ویدیو نیز احتمالاً قدرت احساسات ابراز شده شما را افزایش می دهد.

۲٫ سلامت روان خود را بهبود بخشید تا رابطه طولانی مدت خود را سالم نگه دارید.

یکی از ترس های اصلی افراد در مورد تعهد به یک رابطه از راه دور این است که دیگر سطح صمیمیت مشابهی با شریک زندگی خود نداشته باشند.

با این حال، یک مطالعه منتشر شده در مجله جنسیت و درمان زناشویی نشان داد که افراد با ذهن سالم حتی در روابط از راه دور نیز در صمیمیت موفق هستند.

مسائل مربوط به سلامت روان مانند اضطراب و افسردگی از قاتل های روابط شناخته شده هستند و می توانند بر ارتباطات بین فردی، تعهد و رضایت جنسی تأثیر بگذارند. چنین مسائل بهداشت روانی می تواند منجر به فاصله عاطفی بین شما و شریک زندگی تان شود و منجر به چرخه ای از مشکلات رابطه شود که به نظر می رسد خیلی پیچیده به نظر نمی رسد که خودتان حل کنید.

۳٫ حواست به هدفت باشد.

اگر در مورد شریک زندگی خود جدی هستید، رابطه طولانی مدت شما موقتی است. یک مطالعه منتشر شده در Communication Quarterly نشان داد که شرکای که در یک رابطه از راه دور شرکت می‌کنند، زمانی که هر دو برنامه‌های مشابهی برای آینده داشتند و فاز رابطه از راه دور رابطه خود را به عنوان یک ناراحتی جزئی در بزرگ‌تر می‌دانستند، رضایت بیشتری داشتند و استرس کمتری داشتند. ۴٫ مکان هایی که در آن زندگی می کنید از یکدیگر دیدن کنید

رابطه از راه دور موفق
رابطه از راه دور موفق

وقتی در یک رابطه از راه دور هستید، برنامه ریزی سفرهای سرگرم کننده و هیجان انگیز برای دیدن یکدیگر می تواند وسوسه انگیز باشد. یا ملاقات با یکدیگر در وسط دو مکانی که در آن زندگی می کنید، عملی است. پاتل گفت، اما مطمئن شوید که در جایی که هر یک در آن زندگی می کنید نیز به دیدار یکدیگر می روید. او گفت: «سفرهایی برای دیدن یکدیگر در مکان‌هایی که زندگی می‌کنید مهم است، بنابراین هر فرد می‌تواند ببیند که روز به روز برای یکدیگر چگونه کار می‌کند.»

۵٫ درباره احساسات یکدیگر بپرسید

پاتل گفت: “مراقبت و نگرانی و تمایل خود را برای حضور در همه این موارد نشان دهید.” سوالاتی از جمله: چگونه می توانم از تو حمایت کنم؟ چه چیزی در حال حاضر بیشتر از من نیاز داری؟ چه احساسی داری؟ «این سؤالات به فردی که احساس قطع ارتباط می‌کند اجازه می‌دهد تا آنچه را که واقعاً در قلب احساس و فکر می‌کند منعکس کند و به اشتراک بگذارد. زیرا شخصی که از او درخواست می کند توجه نشان می دهد و به آنها در مورد آنچه که برای بازگشت به ارتباط و عشق بیشتر نیاز است شفافیت می دهد. اگر در برقراری ارتباط و ابراز احساسات مشکل دارید می توانید جلسه روانشناسی از مشاوره روانشناسی یاری وی به آدرس yariway.com  دریافت کنید.

۶٫ برای برنامه ریزی بازدیدهای اضطراری آماده باشید

پاتل گفت: اگر یکی از طرفین احساس جدایی یا تنهایی می‌کند، برنامه‌ریزی برای ملاقات با یکدیگر می‌تواند مهم باشد، پاتل گفت: “اگر یک نفر احساس قطع ارتباط می‌کند، وقت آن است که در اسرع وقت یکدیگر را ببینید.”

۷٫ یکدیگر را با هدایا غافلگیر کنید

پاتل گفت: وقتی از نظر فیزیکی با هم نیستید، مهم است که فکر خود را به روش‌های خلاقانه نشان دهید. او گفت: “اگر می دانید که او عاشق گل است، گل به او هدیه دهید.” «اگر می‌دانید که او احساس خوبی ندارد، طوری برای آنها غذا بفرستید که گویی شما آنجا هستید و از آنها مراقبت می‌کنید.»

۸٫ از سکس نترسید

پاتل می‌گوید: در حالی که پیام‌های جنسی (ارسال پیام‌های جنسی) ممکن است کاری به نظر برسد که فقط زوج‌های جوان انجام می‌دهند، اما این می‌تواند راهی عالی برای روشن نگه داشتن جرقه باشد، پاتل گفت: “زنده نگه داشتن عشق عاشقانه در رابطه با سکس نیز هست.” یافتن زمانی مهم است. بهترین کار برای هر دوی شما برای شرکت در این فعالیت ها است.

۹٫ اگر چیزی احساس نشد، در مورد آن صحبت کنید

پاتل می‌گوید: «اگر چیزی در رابطه تغییر کرده است، مهم است که شروع کنیم به این سؤال که آیا هر دوی شما در یک صفحه هستید و گفتگوی سختی داشته باشید که آیا زمان آن رسیده است که رابطه را رها کنید. “بپرسید چه چیزی تغییر کرده است و چه چیزی متفاوت است.” او گفت که اگر احساس می‌کنید ممکن است شخص دیگری وجود داشته باشد، ممکن است مجبور شوید بپرسید. به غرایز خود اعتماد کنید.»

۱۰٫ یکدیگر را در اولویت قرار دهید

روابط از راه دور نیاز به کار دارد، و مهم است که هر دو شریک آن را به کار گیرند و یکدیگر را در اولویت قرار دهند. پاتل گفت: «وقتی یکی دیگر را انتخاب نمی کند، دیگر ارزش ندارد. اگر کسی شروع به فاصله گرفتن کند، به برنامه ها متعهد نباشد، شروع به کناره گیری کند، مهم است که از طریق آن صحبت کنیم. این فقط برای هر دو نفر ضروری است که احساس کنند به هر طریقی که به آنها احساس خوبی می دهد در اولویت قرار گرفته اند.”

نتیجه

روابط از راه دور اغلب به عنوان قاتل روابط نادیده گرفته می شود. درعوض، باید در مورد فاصله به عنوان بخشی منحصر به فرد رابطه خود فکر کنید و بدون قضاوت یا پیش داوری به آن نزدیک شوید. اگر در مورد شریک زندگی خود جدی هستید، زمانی را به حضور در زندگی او اختصاص دهید (حتی به صورت مجازی) و سلامت روان خود را کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید