قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > کدام نوع سررسید و سالنامه ۱۴۰۲ بهتر است؟

کدام نوع سررسید و سالنامه ۱۴۰۲ بهتر است؟

سررسید و سالنامه شامل موارد متنوعی است مانند:

  1. سالنامه های کتابی
  2. سررسید رحلی ( مدیریتی )
  3. سررسید وزیری
  4. سررسید اروپایی
  5. سررسید رقعی
  6. سررسید خشتی
  7. سررسید برنامه ریزی
  8. سررسید نوبت دهی پزشکان
  9. تقویم جیبی
  10. تقویم پالتویی
  11. تقویم زیردستی
  12. انواع تقویم رومیزی
  13. انوع تقویم دیواری
خرید سالنامه تبلیغاتی 1402
خرید سالنامه تبلیغاتی ۱۴۰۲

سالنامه یا سررسید چیست؟

سالنامه یا سررسید نشریه چاپی است که روزهای سال را مطابق با تقویم فهرست می کند. اطلاعات مهم معمولاً شامل جزئیات مربوط به مناسبت ها، رویدادها و غیره محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی برای یک سال خاص است. بسته به نوع محصول، برنامه کاربردی و مخاطبان هدف، این مهلت ها شامل اطلاعات مختصر اما مفید دیگری مانند داده های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیز می شود. امروزه مجلات مختلفی با نام ها و موضوعات مختلف از جمله مهندسی، تاریخی، گردشگری، مذهبی و ورزشی چاپ و روانه بازار می شود.

تقویم رومیزی 1402
تقویم رومیزی ۱۴۰۲

چرا از سررسید ۱۴۰۲ استفاده میکنیم؟

دنبال کردن وقایع، یادآوری آنها و برنامه ریزی برای آینده، همگی در کشور ما دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. شناخت تقویم هجری قمری بسیار مهم است زیرا به همراه تقویم هجری شمسی و تقویم جلالی به عنوان تقویم رسمی ایرانی نیز شناخته می شود. از سوی دیگر مراسم و جشن های مذهبی نیز قابل توجه است. علاوه بر این، برای همکاری با سایر کشورها در زمینه تجارت، بازرگانی و غیره، باید تقویم میلادی را درک کرده و با آن آشنا باشیم.

چاپ سررسید
چاپ سررسید

یکی از روش‌های سنتی و پسندیده برای گذاشتن اثر ماندگار در مخاطبین، خرید سررسید و هدیه دادن آن به مشتریان وفادارتان است. با انجام این کار، شرکت شما هنگام استفاده از آن و نگاه کردن به آن در طول سال در ذهن آنها باقی خواهد ماند.

خرید سالنامه تبلیغاتی

بی شک سالنامه تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی در سال جدید است که سال هاست مورد استفاده فریلنسرها و مدیران شرکت ها قرار گرفته است. چرا بسیاری از ما و مدیران شرکت های معتبر از بین همه هدیه ها، تقویم کتاب را انتخاب می کنیم؟ مقرون به صرفه بودن این کالای تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی و انعطاف پذیری برای رفع نیازهای مشتری، دو مورد از مهمترین نکات فروش آن است.

سررسید 1402 - چاپ تندیس
سررسید ۱۴۰۲ – چاپ تندیس

فضای بسیار مناسب برای تبلیغات که به شما امکان چاپ لوگوی خود را بر روی تقویم می دهد، یکی دیگر از عوامل محبوبیت این تقویم های تبلیغاتی است. در نتیجه، می توانید مطمئن باشید که افراد بیشتری در مورد شرکت شما حداقل تا یک سال می دانند که باعث افزایش فروش می شود. ارائه خواهد کرد. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با این تاکتیک مفید با ما و این مقاله همراه باشید.

چرا خرید سررسید مهم است؟

اجزای مهم یک هدیه تبلیغاتی شامل تقویم و سررسید می باشد. ما به سمت سفارش مورد نیاز برای تبلیغات شرکت خود حرکت می کنیم زیرا همه کاره، قابل حمل، مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. با وجود کوچک بودن ظاهری آنها، تاریخ های سررسید تأثیر قابل توجهی دارند. یافتن این اقلام ساده است، بازگشت سرمایه بالایی را ارائه می دهد و می تواند مقرون به صرفه ترین راه برای بازاریابی کسب و کار شما باشد.

تقویم رومیزی بسیار محبوب است

یکی از گزینه هایی که برای خرید تعداد زیادی تقویم به خوبی جواب می دهد، سفارش چاپ تقویم رومیزی است که با حداقل تعداد ۵۰۰ عدد قابل انجام است. تقویم رومیزی قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت و حداقل دارای ۵۰۰ شماره خواهد بود. با شروع سال جدید، استفاده از تقویم رومیزی یکی از بهترین موارد تبلیغاتی است که می توانید به مشتریان و مخاطبین خود ارائه دهید.

فضای تبلیغاتی عالی تقویم رومیزی یکی دیگر از ویژگی های آن است. دارای چاپ ویژه به این صورت که در ۱۳ صفحه، ۲ رو، در مجموع ۲۶ صفحه، تقریباً ۱۲*۲۲ فضای تبلیغاتی با چاپ تمام رنگی خواهید داشت و این واقعا شگفت انگیز است. بنابراین در خرید یک تقویم رومیزی شخصی سازی شده درنگ نکنید. از زمان تایید طرح، این محصول حدود ۱۵ روز دیگر تحویل می شود.

سررسید ۱۴۰۲ از کجا بخریم؟

اگر تصمیم گرفتید که شرکت شما پررونق و  پر از مشتری باشد (که همینطور هم هست)، اگر تصمیم دارید که سود کلان و فوق العاده ای به دست آورید، و اگر تصمیم دارید که می خواهید مسیر موفقیت برای شما آسان باشد، می توانید این سررسید و سالنامه های ۱۴۰۲ را به ما چاپ تندیس سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید